Muutin mun profiilikuvaa ja profiilibanneria, en tiedä miksi pidin noin pitkään tosta meduusasta kuvaa olen allerginen kaikille mereneläville kaiken lisäksi, ehkä se toi huonoa onnea se meduusan kuva?

Tällä yritän kai ns. manifestoida jospa joskus tulisi onni taas. Huvittavana juttuna, lokakuun alun kemiallisen jälkeen mies osti mulle sormuksen ja korvakorut samana päivänä kun vuoto alkoi. No ne korvakorut on neliapilat.

Ne sinänsä hetkellisesti toi onnea kun tulin lokakuun lopulla raskaaksi hetkeksi. Jospa nyt tämä tekisi saman, vaikka tuskin tässä kierrossa on enään mahdollisuuksiakaan. Ensi kierto???
Vaikea kyllä olla positiivinen tällä hetkellä, ja olen pahoillani siitä. En siis yritä sääliä hakea, tai mitään mun kirjoituksilla, mulla on vaan oikeesti nyt ja pitkään ollut todella paha olla. Pakko purkaa jonnekkin kun terapia niin harvoin ja se auttaa toki. Ja miehelle en nyt halua näistä masentavista yritykseen liittyvistä ajatuksista myöskään puhua.
//Ja neliapiloista sen verran vielä sinä vuonna kun tapasin miehen, oli varmaan 3 tai 4 kerta kun nähtiin löysin isäni pihasta 7 neliapilaa, niin ennen kuin näimme ja kävin sitä ennen isäni luona...