@Syssymyssy joo mä voin kertoo, että sen muutaman kerran ku testailin ennen menkkojen alkamista, ni kävin jopa kaivamassa testin roskiksesta nähtyäni haamuista ja viivanpaikoista kuvia. Mun testeihin niitä ei vaan ilmestynyt edes parin päivän odottamisella. Sellasta arjalaisten ihailemaa valkoista vain valkoisen perään.
No omalle kohdalle ehkä se on hyvä, ettei tuu ainakaan turhaa toivoa, koska toistaiseks myös menkat on aina alkanu yhtä varmasti kuin järveen hypätessä kastuu.
@Suskikitten mä en kans ymmärrä, miten on mahdollista osua siihen yhteen pikkutikkuun, joten kupin kautta myös testaan! Silloinkin menee välillä osa ohi, kuten
@Syssymyssy , kun en aina oo edes ihan varma, _mistä kohtaa_ virtsasuihku tarkalleen ottaen tulee ulos, kun virtsaputken jälkeen on kaikenlaista poimua ja mutkaa.
ON: Viime yönä näin taas unta töistä. Tällä kertaa olin voittanut jotkin arpajaiset (siitä tiesin, että on unta — en koskaan voita arpajaisissa

) ja toimitushtaja ja myyntikohtaja tulivat halaamaan mua ja onnittelemaan. En tiennyt, mitä tehdä. Sit mut haluttiin joihinki kuvauksiin, mutten olis halunnut mennä. Kuvaaja oli kuitenkin jo palkattu, joten pakko se oli. En koskaan päässyt kuvausseinän eteen, mutta promomallit siellä jo mua odotti.

En muuten päässyt siin rekrys jatkoon, mut mulle soitellaan, jos nyt valituista ei löydykään ketää tai rekrytyyppi tulee katumapäälle. Sanoi, ettei oikein tiedä, mitä mun kans tekisi ja on kahden vaiheilla. Kassellaan. Ihan hyvä fiilis jäi!
Saan olla lauantaihin asti yksin kotona, kun mies lähti työpaikan kick offiin Lapin keväthangille.
Tästä maailmantilanteesta joku kertoi kans kantavansa huolta. Mä tiedän, että monet ottaa happea tai sulkee uutisvirrasta eniten ahdistusta aiheuttavat uutiset. Mä en oo elämäni aikana kokenut ainakaan viel toistaiseks sellasta huolta maailmantilanteesta, että olis pitänyt sulkea siihen liittyvää uutisointia. Mulle on tärkeää tietää, missä mennään, joten seuraan uutisia laajalla skaalalla aika tarkasti. HS:n tilaajana sain lukuoikeuden myös New York Timesiin, mikä oli kiva päivitys.
Muokkaus: Ymmärrän, miksi jotkut tekee niin, eikä siinä ole mitään väärää tai hävettävää. Mä vaan en itse oo ainakaan toistaiseksi halunnut tehdä niin.