40+ kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miimali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä piinapäivät. Dpo 7-8 ja tuntuu et on kaikki samat oireet kuin viimeksi ennen plussaa (joka tosin sit meni varhain kesken ja spontaani vuoto rv 6+6).
Menkkamaiset tuntemukset jo useamman päivän, lämmöt koholla, ummetus, närästys, ilmavaivat, todella älyttömät ja makaaberit unet ja aamuyön unettomuus, nälän tunne kasvanut, dpo 5 alavatsatuntemuksia, dpo6 pahoinvointi, dpo 7 mielialan lasku ja kaikki ärsyttää, väsyttää, lihassärkyä jaloissa, hengästyttää, toinen rinta arka, vähän enemmän valkovuotoa. Ainoa oire mikä puuttuu on voimakas palelu ja paha maku suussa. Ää, onks nää vaan kaikki pms-oireita? 🙈

Menkat pitäisi alkaa lauantaina. Torstaina ajattelin testaa. Vielä niin monta päivää odotettavana 🙈 Voihan nää oireet olla vaan sitä kun keskenmenosta on niin vähää aikaa ja yritettiin nyt suoraan ekasta oviksesta joka tuli 19 päivää km-vuodosta. Yritettiin nyt suoraan siitä kun rv-testi oli ollut pitkään jo nega ja lääkäri todennut ultrassa kaiken tulleen ulos.

Jostain syystä olen taas niin optimistinen ja uskon että raskaus alkaa vaikka kaksi keskenmenoa takana ja ikää 41v. Toisaalta jos raskaus alkaa niin pelottaa sitten taas.

Tsemppiä kaikille yritykseen! ❤️ Ja onnittelut @Pogo plussasta! 🥰

Tsemppiä piinailojoille taas täältäkin.
Tänään just sanoin miehelle, että miten sitä voi jo kohta olla 41, vaikka tuntuu että olis korkeintaan 25 🙈
Käytiin tänään entisellä kotipaikkakunnalla, josta muutettiin pois 14 vuotta sitten 😱 mihin tää aika karkaa... 😬
Joten en voi enää olla mitenkään 25 vuotias 🙈🤣
33 olis pakko olla vähintäänkin jo 🤣
Noh joo.. eilen ovistesti oli testi ajalla vaaleampi mitä toissapäivänä... Toki oli yön aikana pöydällä tummunut aiempia tummemmaksi... Mutta sitä ei kait lasketa 🙈
Ja nyt kun tein uuden niin testi ajalla ihan täysin negatiivinen... Ja kuitenkin 3 tuntia edellisestä WC käynnistä... Noh 🤷🏻‍♀️ voi olla että kun nyt testasin iltasella niin jäi huippu saamatta kiinni testeihin.. perjantaina illalla nipisteli vähän.. et eilen kyllä touhuttiin sitten.. ja tänäänkin pitäisi... 🤔
Noh teen huomenna ns. normiaikaan testin iltapäivällä.. jos sekin on nega niin sit se huippu oli ja meni... Jospa ovis nyt sitte kohta olis.. ellei ollut jo eilen 🙈
On tämä taaskin, vaikka popsin letrozoleja niin en saa ovista kiinni.. tai sitte en ovuloi 🤷🏻‍♀️ pitänee ens kiertoon ostaa digejä 🤔

Mitä sanotte tästä? Ainakin on mitäänsanomaton päiviin verrattuna eli dpo11 kp27/28-29.

IMG_1793.jpeg

• Optimistinen
Reaktiot: elo
@Upana Jäi vielä kommentoimatta sulle, että on kyllä uskomattoman huonosti kohdeltu papa-näytteen kanssa. En usko, että siinä näytteessä on ollut mitään muuta vikaa, kuin liian pieni näyte. Ja jos olisikin ollut muutoksia, niin niitä seurataan monta vuotta, ennen kuin mitään tehdään. Mutta nyt kannattaa pitää puolensa kyllä. ❤️

@Kanelikierre Toivottavasti oireet enteilee hyvää! 💖 Mulla ainakin km jälkeinen kierto oli hyvin laimea normioireisiin verrattuna.. Seuraava taas supervoimakas. Pidän peukkuja ja tsemppiä piinailuun!

@Kesäheinä85 Höh, että ei meinaa saada ovista kiinni. Oletkos sä koskaan lämpöjä mitannut? Niillä kun saisi hyvin todennettua oviksen tapahtuneen. Voihan se olla, että irtoaa pienemmälläkin LH-pitoisuudella.

Mä sain vapaapäivän siirrettyä onneksi pienellä vaivalla. Ei tarvinnut selitellä mitään, sanoin vain että pakottava tarve olla pois siirtyi tältä päivältä keskiviikolle. 🙏 Tänä iltana viimeiset piikit ja keskiviikkoaamuna punktio. 🙏

Mä voisin ilmoittautua tänne. 😁 Mulla ja puolisolla 40v ikää, yritystä ensimmäiseen lapseen takana 1,5 vuotta. Marraskuussa mentiin yksityiselle hoitoihin ja tammikuussa oli munasolupunktio. Nyt piinaillaan kun viime viikolla oli ensimmäinen pakastealkionsiirto. 🙏🏻 Me tehtiin alkiodiagnostiikka, 8:sta testatusta alkiosta vaan 2 oli kromosomeiltaan normaaleja. Päädyttiin suoraan tähän ratkaisuun ajan säästämiseksi ja pettymysten vähentämiseksi.

Ylihuomenna ois virallinen testipäivä! Kaikenlaista oiretta kyllä on mutta mulla on tukilääkitys käytössä (lugesteroni), joka voi myös aiheuttaa kaikenlaisia raskausoireita. Jännittää!! 😬

@Kesäsade1 Voi että, toivotaan kovasti plussaa! 💖 Montako munasolua kerättiin? Mulla ylihuomenna punktio ja tarkoitus kans lähettää kaikki testattavaksi, mitä (toivottavasti) saadaan.. 🙏 Ajan säästö nimenomaan ja onhan se pidemmässä juoksussa myös rahansäästöä, teillä tuli kyllä hurja määrä alkioita!

@Kesäsade1 Voi että, toivotaan kovasti plussaa! 💖 Montako munasolua kerättiin? Mulla ylihuomenna punktio ja tarkoitus kans lähettää kaikki testattavaksi, mitä (toivottavasti) saadaan.. 🙏 Ajan säästö nimenomaan ja onhan se pidemmässä juoksussa myös rahansäästöä, teillä tuli kyllä hurja määrä alkioita!
Kiitos! 19 munasolua kerättiin ja kaikki hedelmöittyi. 10 alkiota itse asiassa saatiin, meillä on myös näin ollen kaksi mysteerialkiota pakkasessa. Määrä pitää päättää ennen kuin on tiedossa kuinka monta alkiota saadaan, joten sanottiin sitten että max 8 testataan. Harmittaa vähän nyt jälkikäteen. Tähän ikään nähden tulokset toki tosi hyvät, ei oltais ikinä uskotta et saadaan näin paljon alkioita vaikka niiden laatu olikin suurimmaksi osaksi heikko. Jos joudutaan uudelleen punktioon niin tarkoitus on jatkossa testata kaikki. Samaa mieltä että testaus kyllä maksaa lopulta itsensä takaisin.

Tsemppiä todella paljon punktioon! ❤️

Kiitos! 19 munasolua kerättiin ja kaikki hedelmöittyi. 10 alkiota itse asiassa saatiin, meillä on myös näin ollen kaksi mysteerialkiota pakkasessa. Määrä pitää päättää ennen kuin on tiedossa kuinka monta alkiota saadaan, joten sanottiin sitten että max 8 testataan. Harmittaa vähän nyt jälkikäteen. Tähän ikään nähden tulokset toki tosi hyvät, ei oltais ikinä uskotta et saadaan näin paljon alkioita vaikka niiden laatu olikin suurimmaksi osaksi heikko. Jos joudutaan uudelleen punktioon niin tarkoitus on jatkossa testata kaikki. Samaa mieltä että testaus kyllä maksaa lopulta itsensä takaisin.

Tsemppiä todella paljon punktioon! ❤️
On kyllä hurja määrä, edelleen päivittelen. 🤩 Voihan niistä kahdesta mysteeristä olla myös euploideja edes toinen. 🙏 Valikoiko he mitenkään, mitkä kaksi jää testaamatta? Aiotko testata heti aamulla huomenna?

Kiitos! 🤗 Mulla ilmeisesti max 11 munasolua voisi olla potentiaalisesti kypsiä. Se laatu on kyllä täysiä mysteeri tässä iässä..

On kyllä hurja määrä, edelleen päivittelen. 🤩 Voihan niistä kahdesta mysteeristä olla myös euploideja edes toinen. 🙏 Valikoiko he mitenkään, mitkä kaksi jää testaamatta? Aiotko testata heti aamulla huomenna?

Kiitos! 🤗 Mulla ilmeisesti max 11 munasolua voisi olla potentiaalisesti kypsiä. Se laatu on kyllä täysiä mysteeri tässä iässä..
Voihan tosiaan olla että edes toinen olisi euploidi niistä kahdesta. En vaan haluaisi ns sokkona siirtää niitä, joka on sinänsä vähän hassua kun niinhän suurin osa tekee koko ajan.

En tiedä valikoitiinko niitä mitenkään, meille ei tullut siitä tietoa. Viisi oli viiden päivän ja toiset viisi kuuden päivän ikäisiä blastoja, joten oletan että kaksi kuuden päivän ikäistä jäi testaamatta. Mitään luokituksia niistä ei myöskään kerrottu. Enkä edes muista siirrettiinkö meille viiden vai kuuden päivän ikäinen blasto. 😅

Koitan malttaa testauksen kanssa vielä ylihuomiseen jolloin on virallinen testipäivä. 😅

Joskus niitä folleja on enemmän kuin ultrassa näyttää, joten toivotaan että saatte vähintään sen 11 kypsää munasolua! Mulla toisella puolella oli selvästi enemmän ja muistaakseni folleja saatiin 24. 🤔 Mulla on kyllä hyvä AMH (3.66), joten tää hyvä tulos määrän osalta ei ollut aivan älytön yllätys. Laatu sit on iän myötä toki mennyt huonoksi ja veikkaan että sen myötä raskaudet ei ole alkaneetkaan luomusti. Kiinnittymisyrityksiä luulen että on kyllä ollut oireiden perusteella.

Voihan tosiaan olla että edes toinen olisi euploidi niistä kahdesta. En vaan haluaisi ns sokkona siirtää niitä, joka on sinänsä vähän hassua kun niinhän suurin osa tekee koko ajan.

En tiedä valikoitiinko niitä mitenkään, meille ei tullut siitä tietoa. Viisi oli viiden päivän ja toiset viisi kuuden päivän ikäisiä blastoja, joten oletan että kaksi kuuden päivän ikäistä jäi testaamatta. Mitään luokituksia niistä ei myöskään kerrottu. Enkä edes muista siirrettiinkö meille viiden vai kuuden päivän ikäinen blasto. 😅

Koitan malttaa testauksen kanssa vielä ylihuomiseen jolloin on virallinen testipäivä. 😅

Joskus niitä folleja on enemmän kuin ultrassa näyttää, joten toivotaan että saatte vähintään sen 11 kypsää munasolua! Mulla toisella puolella oli selvästi enemmän ja muistaakseni folleja saatiin 24. 🤔 Mulla on kyllä hyvä AMH (3.66), joten tää hyvä tulos määrän osalta ei ollut aivan älytön yllätys. Laatu sit on iän myötä toki mennyt huonoksi ja veikkaan että sen myötä raskaudet ei ole alkaneetkaan luomusti. Kiinnittymisyrityksiä luulen että on kyllä ollut oireiden perusteella.
Niin se oli tosiaan vasta ylihuomenna, jotenkin hyppäsin yli-sanan yli. 😅 Jännätään täällä tuloksia! 🙏🌈

Joo, mullakin näkyi enemmän folleja, mut pienempiä, eivät varmaan ehdi mukaan. Ja tuskin noista kaikista isommistakaan löytyy munasolua tai kypsää ainakaan.. Mun piti kirjoittaa, et max 11, mutta tuskinpa niin montaa. Toivoisin, että 1 euploidi saataisiin, 2 olisi jo todella iloinen yllätys. Luulen kyllä, että alkaa pitkä ja piinaava odotus ylihuomisen jälkeen. Onneksi on kevät ja kaikenlaista puuhaa ulkona, että voisi saada ajatuksia muualle tai ainakin mielekästä tekemistä. Toisaalta kiva, että saa sen punktion alta pois, että pystyy mennä kyykkimään pihalle. 😅

Takaisin