Plussa vai ei?

Kalenterin ja oireiden perusteella tänään dpo8 tai 9. Kp23/29.
Ja tälläinen hailura rfsun herkkään 15 min kohdalla. Eli vähän yli aikaa kerkesi olemaan. Näkyykö?
Ainakin on ollut sellainen käsittämätön tunne että olisi tärpännyt 💖
Kyllä näkyy. Toki testiajan jälkeen ni tekisin uuden. Mutta tuossa kyllä hyvin selkeesti punertavaa on. 👍

Se siitä, ei vahvistunut haamu. Negaa pukkaa.

Liitteet

• IMG_20260309_111943.jpg
    IMG_20260309_111943.jpg
    143.2 KB · Katsottu: 56
Vahvistuuko tuo viiva teidän mielestänne? Itse tuijottanut niin paljon, että tulee jo sokeaksi näille 😬 Menkathan eivät ole vielä edes myöhässä, joten hieman innokkaana lähin testailemaan. Nyt jännittää, että onkohan vain kemiallinen kyseessä vai olisiko viimein tärppi. 😍 Meillä on jo 2 vuotta yritystä takana, yksi kohdun ulkoinen ja yksi keskenmeno (lapsettomuushoidot vasta saatu aloitettua letroilla), mutta uskaltaisikohan tässä olla varovaisen toiveikas.
Hienosti vahvistuu ja tosi aikaiset dpo:t vielä, että ei tarvitse tuon vahvempi vielä ollakaan viivan. 🙏😊

Kalenterin ja oireiden perusteella tänään dpo8 tai 9. Kp23/29.
Ja tälläinen hailura rfsun herkkään 15 min kohdalla. Eli vähän yli aikaa kerkesi olemaan. Näkyykö?
Ainakin on ollut sellainen käsittämätön tunne että olisi tärpännyt 💖
Tämä näyttää haamulaiselta, mutta näihin voi tulla niitä viivanpaikkoja herkästi etenkin testiajan jälkeen, niin jatkaisin testailua vielä, että näkee miten vahvistuu ja saisi viivan testiajalla. Ja voisit esim parin päivän päästä tehdä pregcheck liuskatestin, kun ne monesti näyttää aikaisin kanssa, jos tärppi käynyt 😊 Itse sain sellaiseen jo dpo 10 plussan.

Mulla oli eka Alkionsiirto torstaina. Oon seurannut 26.2. Pistetyn ovitrellen haihtumista ja eilen se haihtuikin kokonaan (toiseksi alin testi). Tänään tein taas aamulla uuden testin ja ilokseni/kauhukseni siihen piirtyi tuollainen hyvin samankaltainen viiva kuin noihin kahteen ylimpään jolloin raskaushormonia piikistä oli jäljellä enää vähän. Mitäs sanotte. Uutta testiä ja piinallista odottamista vaan varmaan. Erillisenä vielä päivällä otettu noin 3h pidätys

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 91
  • image.jpg
    image.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 79
Muokattu viimeksi:
Mulla oli eka Alkionsiirto torstaina. Oon seurannut 26.2. Pistetyn ovitrellen haihtumista ja eilen se haihtuikin kokonaan (toiseksi alin testi). Tänään tein taas aamulla uuden testin ja ilokseni/kauhukseni siihen piirtyi tuollainen hyvin samankaltainen viiva kuin noihin kahteen ylimpään jolloin raskaushormonia piikistä oli jäljellä enää vähän. Mitäs sanotte. Uutta testiä ja piinallista odottamista vaan varmaan. Erillisenä vielä päivällä otettu noin 3h pidätys
Minulla meni aikalailla noin Ovitrellen kanssa kun olin raskaana! Seuraavana päivänä testi olikin jo niin paljon tummempi että uskoin itsekkin että on raskaudesta plussa eikä Ovitrellen haamuja :) ja sulla selkeesti haamuilee tuo lyhyemmällä pidätykselläkin tehty testi!

Minulla meni aikalailla noin Ovitrellen kanssa kun olin raskaana! Seuraavana päivänä testi olikin jo niin paljon tummempi että uskoin itsekkin että on raskaudesta plussa eikä Ovitrellen haamuja :) ja sulla selkeesti haamuilee tuo lyhyemmällä pidätykselläkin tehty testi!
Okei. Hyvä tietää, että muillakin näin käynyt. Mulle näin on käynyt kerran aiemminkin ensimmäisessä ovulaatioinduktiossa pistoshoidoin. Nyt vaan toivon, että tää olis totta ja saisin vielä kunnon plussan myös 😬😭❤️

Takaisin