Mitäs tänne kaikille kuuluu?
Täällä tänään 11+0

vajaa pari viikkoa nt-ultraan ja NIPTiin. Pahoinvointi tuntuisi pikkuhiljaa helpottavan, jokohan kohta uskaltaisi alkaa tiputtaa Xonvean määrää.
Ostin viikko sitten dopplerin ja siellä se sydän pompottelee. En tiedä onkohan mulla istukka etuseinämässö, kun usein laite laskee sykkeeksi istukan sykkeen, vaikka taustalla selkeästi kuuluu se pikajunan puksutus eli ilmeisesti se ääni tulee ns istukan läpi, jolloin Doppler ei osaa laskea niitä lyöntejä kunnolla. Joka kerta kuitenkin saa pariin kertaan 140-155 sykkeet hetkeksi näkyviin ja sit mini viuhahtaa taas karkuun kun jää kiinni

Kova, koko vatsan kattava turvotus myös helpottanut huomattavasti ja aivan selkeä pallo alkaa näkyä navan seudulle jo siinä määrin, että jos sen piiloon haluaa, ni tarkkaan saa katsoa mitä päälleen pukee

Oon saanut tosi hyvin myös yöunet takaisin ja ilmeisesti siitä sekä pahoinvoinnin helpottamisen johdosta tunnen olevani taas elossa

mä oon normaalisti tosi kova touhuamaan, leivon usein jne, mut nyt on mennyt 1,5kk etten oo kyennyt oikein mihinkään, mutta eilen illalla jopa leivoin
Toivottavasti voitte kaikki hyvin