40+kuumeilevat-ketjusta plussanneet

Muita kuulumisia, täällä etenee päivät tasaisesti töiden ja arkisen touhun merkeissä. Maha kasvaa ja vauvan liikkeet tuntuu nyt tosi selkeästi päivittäin (nyt rv 19+0). Nälkä on kasvanut, siis en tiedä miten voikin tätä ruokaa upota näin tiheään tahtiin. Varmaan kasvattelen jättivauvaa :Face With Tears Of Joy: Onpa sitten työmaa päästä raskauskiloista eroon, en oo vaakaa vilkaissutkaan, mutta kyllä varmaan muutama kilo on kertynyt.

Kiva, kun kyselet kuulumisia, @Pikkutytöt ! 😊 Hassusti vaan tämä forum ei antanut mitään ilmoitusta, vaan sattumalta huomasin tuon viestisi. Laitoin tämän koko ketjunkin muuten joskus seurantaan, mutta jossain vaiheessa ilmoituksia ei enää tullutkaan. 🤔
Fyysisesti vointi on hyvä, pahoinvointi on nyt takana. Maha tuntuu kasvavan hurjaa tahtia! Minulla on a-linjainen villakangastakki, jonka luulin riittävän täksi talveksi, mutta niin vain alkaa alin nappi kiristää.
Murehtimista ja pelkoja on edelleen. Piti käydä jo neuvolassa ylimääräisessä sydänäänten kuuntelussa, kun aloin liikaa synkistellä. Olen ihan toivoton pessimisti, enkä ole vieläkään tohtinut hankkia mitään tarvikkeita tai vaatteita vauvalle. 🥺 Jospa sitten rakenneultran jälkeen olisi jo rohkeammalla mielellä, se on meillä 10.3.
Ihanaa kevättalvea kaikille! ☀️🌨️

Siks mä elänkin omien laskujeni mukaan, mut neuvolassa pitävät kiinni tiukasti siitä "virallisesta" et laskevat vikoista menkoista. Jos nt-ultra heittää yli 5päivää, ni sit kuulemma korjaavat, muuten ei.
Näin oon kanssa ymmärtänyt, että neuvolassa menkkojen mukaan menevät, ja tosiaan ultrassakin vasta useamman päivän heiton korjaavat. Oon kiertänyt tämän sillä, että oon neuvolaan ilmoittanut vikat menkat alkaneen 2 vk ennen ovista tai ilmoittanut vaan oviksen ajankohdan. Oon tosin käynyt myös folliultrissa ja varhaisultrissa, niin on sieltä saanut myös vahvistuksen hedelmöittymisajankohtaan, ettei ole vain omien fiilisten varassa. Tosin eihän tolla nyt lopulta varsinaista merkitystä ole, milloin tarkalleen on laskettu aika, mutta jos nyt itsellä on tiedossa, niin oon tykännyt sen mukaan mennä.

Takaisin