Plussa vai ei?

Tää näyttää jo haamulta, ei enää vaan pelkältä "viivanpaikalta". Oliko sulla ovitrelle/muuta irrotuspiikkiä, joka voisi vielä haamuilla? Mä uskon plussaan ☘️🌟
Joo ovitrelle oli, mutta se on pistetty jo 19.2 joten uskon että siitä on jo sen verran pitkä aika että se tuskin enää näkyisi ( tasan kaksi viikkoa) ☺️

Nyt toivotaan että on plussa ja seuraavan kerran tulee jo oikealla testiajalla 🙈

Rfsu early täälläkin tänään testissä. Voiko tähän luottaa?? 😭😭 en voi uskoa todeksi. Tämä tuli ihan testiajan aikana. Eiliset kohdun vihlonnat tänään helpottaneet.

1000033536.jpg

Muokattu viimeksi:
Mitäs tuumatte tästä ”roskishaamusta” 🤯?
Alkionsiirron jälkeen malttamattomana PP7, viiva oli ilmestynyt noin 5min oikean testiajan jälkeen.
Rfsu herkkä testi kyseessä.
Minä oon tuosta varovaisen optimistinen. Testiajan jälkeenhän ei saisi tehdä päätelmiä, mutta toi on tosi pian testiajan jälkeen eikä esim. puolen tunnin tai tuntien päästä ja hyvin selkeä.

Mun nyt käynnissä oleva raskaus tuli ekana näkyviin tohon samanlaiseen testiin dpo 10 roskishaamuna, mutta heikompana kuin toi sun. Olin täällä samassa ketjussa itse kyselemässä siitä tulkintoja. Parissa päivässä vahvistui selkeäksi (mutta silloin edelleen haaleaksi) plussaksi ihan testiajan sisällä ja dpo14 näkyi selkeänä jo ei-herkässä pregcheckin testissä. En oo kans itse noihin testeihin koskaan negoiksi jääneistä kierroista saanut edes roskishaamuja.

Mutta silti. Teknisesti testiajan jälkeen ei saisi tehdä tulkintoja, eli ihan varma ei voi vielä olla. Sormet ristiin ja testiä parin päivän päästä uudelleen. 🤞

Mihin halpaan hyvin herkkään raskaustestiin luotatte?

Mulla iski sellainen äärettömän paha vittuuntuminen niin aattelin että testin teko ehkä hillitsisi näitä oloja hetken kunnes kuukautiset alkaisi. Kuukautiset 5 päivää myöhässä, mikä ei oo outoa kun äsken oli kemiallinen, mutta oon niin kauhean kyrsiintynyt tähän että koko ajan vain särkee kehoa. Toissa päivänä oli ilmiselvä nega 10 herkkyiseltä one step testillä, nyt tarve polttaa rahaa ja tehdä toinenkin testi.

Rehellisesti en usko positiiviseen, haluaisin vain että tää ärsyttävä epätietoisuus ja särky menisi jo ohi.

Mulla iski sellainen äärettömän paha vittuuntuminen niin aattelin että testin teko ehkä hillitsisi näitä oloja hetken kunnes kuukautiset alkaisi. Kuukautiset 5 päivää myöhässä, mikä ei oo outoa kun äsken oli kemiallinen, mutta oon niin kauhean kyrsiintynyt tähän että koko ajan vain särkee kehoa. Toissa päivänä oli ilmiselvä nega 10 herkkyiseltä one step testillä, nyt tarve polttaa rahaa ja tehdä toinenkin testi.

Rehellisesti en usko positiiviseen, haluaisin vain että tää ärsyttävä epätietoisuus ja särky menisi jo ohi.
Mä löysin pari kuukautta sitten meidän apteekista jotain herkkiä liuskatestejä sen 10 herkkyyden. Oli medigoo merkkisiä ja paketti maksaa jotain 3,50 € ainakin tossa meidän apteekissa ja siinä on 2 testiä per paketti. Kerran testasin niillä ja niihin en saanut turhia viivanpaikkoja vaikka samalla kertaa muihin herkkiin sain. Sitten ne tosin loppu tosta meidän lähiapteekista, mutta meinasin nyt ostaa uudestaan ensi kierrolle kun näyttää taas olevan valikoimassa. 😅

Kyllä nää sitten plussia oli. :D apua! Kaks ylintä dpo 10, sit dpo 11 ja alin dpo 12 (tunnin pidätys vaan) . Just ja just näkyy jtn. Digitestin raaskin kaapista tehdä ja sieltä tuli sit se varmistus, et en nää omiani, ku nään jotain hailakkaa.

Huuuuuuhhhhhh. 🌈❤️ Jännittää ja sydän sykkii.

Liitteet

• IMG_20260305_122317.jpg
    IMG_20260305_122317.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 52
  • IMG_20260305_144802.jpg
    IMG_20260305_144802.jpg
    323.1 KB · Katsottu: 50
Kyllä nää sitten plussia oli. :D apua! Kaks ylintä dpo 10, sit dpo 11 ja alin dpo 12 (tunnin pidätys vaan) . Just ja just näkyy jtn. Digitestin raaskin kaapista tehdä ja sieltä tuli sit se varmistus, et en nää omiani, ku nään jotain hailakkaa.

Huuuuuuhhhhhh. 🌈❤️ Jännittää ja sydän sykkii.
Paljon onnea ja vauvaliimaa! 😍🥹

Suosittelen Pregcheckin sitä missä kaksi testiä ja saa ainakin ihan S-marketista. Herkkyys kai 25. Mutta tässä mulla samasta pissasta uitetut, kahden päivän välein, yllä OneStepit(10 herkkyys) ja alla Pregcheckit. Tuo alempi rivi on mun mielestä melkein tuon 2pv edellä vahvuuksissa.
En valitettavasti tiedä Dpo:ta.

Liitteet

• IMG_20260111_081151.jpg
    IMG_20260111_081151.jpg
    251.4 KB · Katsottu: 45
Päädyin tekemään omasta varastosta rsfu 25 testin ja hyvä ettei viivanpaikka suorastaan valkoistunut 🤣

Eiköhän ne kuukautiset joku kaunis päivä ala... Käyn ostaa kyllä seuraavalla kerralla noita pregcheck testejä kun omastakin mielestä hyviä. Valitettavasti meidän paikallisissa apteekeissa ei ollut medigoota.

Mäkin ketjun innostamana tein tänään rfsu:n earlyn🤣 kp29/32, dpo:sta ei tarkkaa tietoa.. onkohan ees toivoa, että vois olla napannut tässä kierrossa?🥲

Liitteet

• IMG_4015.jpeg
    IMG_4015.jpeg
    321.6 KB · Katsottu: 33
  • IMG_4026.jpeg
    IMG_4026.jpeg
    370.8 KB · Katsottu: 33
Mäkin ketjun innostamana tein tänään rfsu:n earlyn🤣 kp29/32, dpo:sta ei tarkkaa tietoa.. onkohan ees toivoa, että vois olla napannut tässä kierrossa?🥲
Mun silmään nää on ihan negoja, mutta vielä voi plussaksi muuttua, kun ei vielä ees menkat myöhässä! 🤞😊

Takaisin