Plussa vai ei?

Ei se kyllä voi myöhemmin olla ollut tai no voi toki, mutta edelliset tallettelut tuon ovulaation muksan oli 3 päivää ennen. Epäilen jos oikea plussa niin kiinnittyminen tosi myöhään tapahtunut. Esim dpo12.... Jolloin oli notkahdus lämmöissä. Mutta tiedä sitten. Epäilen että oikea plussa on kyllä kun kahden eri merkin testeissä näkyi. Mutta onko kesken menossa on eri asia. 🤷‍♀️

Kyllä se ihan oikea plussa on, toivotaan parasta 😍

Luulen että itsellä kiinnittynyt Dpo6 tämä kyytiläinen.

@Kali onpas jännittävää! Selvästi plussa. Ehkä myöhäinen kiinnittyminen tai sitten haalea viiva johtuu vaan lyhyestä pidätyksestä. Kokeile aamulla uudestaan 😍 Toivottavasti on harmitonta vuotoa!

Nähtävästi vähän kuivuneempana vähän selkeämpi. Samoin tuli joku hailura äsken kun kävin vessassa niin valmed testiin myös. 😳

View attachment 153589

Nyt mua kyllä pelottaa.... Jos ne lugesteronit ei enään auta. 😭
Mä tein saman testin ja testasin ekaa kertaa vasta noin dpo 18 illalla ja sain about samanvahvuisen. Tällä hetkellä ainakin raskaana 10+5, mulla alkoi vaan testit tummentua vasta aika myöhään, luulen että myöhäinen kiinnittyjä 😊 Toivon että kaikki menee hyvin siellä 🙏🏻

Hei vaan!
Tilanne on se, että vuoto kesti vajaa 3pv ja oli hyvin niukkaa ja lopuksi lähinnä vaan ”jämä” veriä, eli ruskeeta, vain pyyhkies ja tosi niukkaa. Mutta raskaana nyt tuskin ainakaan ollaan. Eikö luulis jo näkyvän testissäki jotain🥹 nyt olis kp 36 ja dpo 16-18

Tää on otettu melkeen heti värien tasotuttua n. 2-3min kastamisesta.
IMG_3418.jpeg

Ja tää ehkä 5minuutin kohdalla
IMG_3439.jpeg

Lisäksi tein vielä ton rfsun earlyn jossa lähinnä kummittelee ehkä viivan paikka jos sitäkään🥹
IMG_3442.jpeg

Oireina on edelleen lämmöt sielä 37° tienoilla, pahoinvointi on lisääntyny PALJON. Rintoja kiristää, ne on ihan venymäarvilla ja tosi painavan tuntuset (ei erityisesti arat). Maha tosi kovalla ja semmosta kuplintaa. Iltasin tosi turvonnu ja semmonen jopa kiristävä maha ku turvottaa nii paljon vaikkei olis ees syöny. Ruoka ei myöskään oikee meinaa maistua tai mennä alas. Ja hajut on aivan tosi voimakkaita.

Hei vaan!
Tilanne on se, että vuoto kesti vajaa 3pv ja oli hyvin niukkaa ja lopuksi lähinnä vaan ”jämä” veriä, eli ruskeeta, vain pyyhkies ja tosi niukkaa. Mutta raskaana nyt tuskin ainakaan ollaan. Eikö luulis jo näkyvän testissäki jotain🥹 nyt olis kp 36 ja dpo 16-18

Tää on otettu melkeen heti värien tasotuttua n. 2-3min kastamisesta.
View attachment 153616

Ja tää ehkä 5minuutin kohdalla
View attachment 153618

Lisäksi tein vielä ton rfsun earlyn jossa lähinnä kummittelee ehkä viivan paikka jos sitäkään🥹
View attachment 153617

Oireina on edelleen lämmöt sielä 37° tienoilla, pahoinvointi on lisääntyny PALJON. Rintoja kiristää, ne on ihan venymäarvilla ja tosi painavan tuntuset (ei erityisesti arat). Maha tosi kovalla ja semmosta kuplintaa. Iltasin tosi turvonnu ja semmonen jopa kiristävä maha ku turvottaa nii paljon vaikkei olis ees syöny. Ruoka ei myöskään oikee meinaa maistua tai mennä alas. Ja hajut on aivan tosi voimakkaita.
Hmm en näe testeissä mitään, mutta sinuna testaisin kahden päivän kuluttua, jos kuukautiset ei ala. Toivotaan parasta! 🤞🤞

Malttamatoon ku oon niin tein yhyren pcn testin vielä noin 2-3h pidätyksellä

Täs kuva melkeen heti kastamisen jälkeen.
IMG_3474.jpeg

Täs kuvas ylempi on tuo aikasempi tehty testi kuivuneena. Ja alempi just äsken hetken olleena
IMG_3478.jpeg
IMG_3482.jpeg

Muokattu viimeksi:
Näättekö tässä mitään? 🫣Dpo11/12..

Tummensin kuvaa kun muuten en saanut kuvaan näkymään, paljaalla silmällä ehkä jotain haamujen haamua näkyi. Rinnat kipeät ja alavatsaa vihloo+turvottaa, ei tuttuja pms oireita. Ehkä tää on vaan viivanpaikka..

1000033520.jpg

Muokattu viimeksi:
Mitäs tuumatte tästä ”roskishaamusta” 🤯?
Alkionsiirron jälkeen malttamattomana PP7, viiva oli ilmestynyt noin 5min oikean testiajan jälkeen.
Rfsu herkkä testi kyseessä.
Mulla on tullut Rfsu earlyyn näitä saman tyyppisiä, tänä aamunakin tuli ohut viiva. En tiedä vielä, ovatko haamuja vai näiden testien tyyppivika.

Alkionsiirron jälkeen malttamattomana PP7, viiva oli ilmestynyt noin 5min oikean testiajan jälkeen.
Mulla oli ekat tähän testiin tälläisiä tai vielä haaleampia ja tuntui että siinä kesti että viiva ilmestyi mutta osoittautui oikeiksi positiivisiksi! Samalla sain pregcheck liuskoihin haamuja. Mulla ei oo kyllä näihin tullut yhtään minkäänlaista toista viivaa kun on ollut nega. Eli pitäisin tätä positiivisena 😍

Nämä edellä mainitut rfsu early testit mulla aina negoina ollessaan ovat kyllä olleet testiviivan kohdalta täysin blankoja 🤔 Testaisin myöhemmin uudelleen jos antaa haamuja / viivanpaikkoja.

Muoks. Lisäyksenä vielä, tähän e. m. testiin kertaalleen sain sen viivanpaikan/hailuran haamun (testiajan ulkopuolella), joka sittemmin vahvistui selkeäksi positiiviseksi 🙂

Tää näyttää jo haamulta, ei enää vaan pelkältä "viivanpaikalta". Oliko sulla ovitrelle/muuta irrotuspiikkiä, joka voisi vielä haamuilla? Mä uskon plussaan ☘️🌟

Takaisin