Kiitos, joo yritän saada viestimäärää täyteen, tässä jotta pääsen sinne pian. Olen seurannut tätä syyskuistenketjua kyllä alusta asti, mutta tosiaan oma alku oli aika hankala ja nyt vasta tilanne helpottanut sen verran, että uskaltaa luottaa, että syyskuussa voi meilläkin olla pieni sylissäTervetuloa mukaan! Tosiaan tällä puolella vähän hiljaisempaa jo mutta tuut sit sinne yksityiselle heti kun saat viestimäärän täyteen
Mulla on tänään 10+3 ja raskaus sikäli mennyt alkuun ihan kivasti, mutta oon voinut aika huonosti ja pahoinvointi ollut kokonaisvaltaista. Eilen olin ekan päivän töistä pois sen takia, kun olin niin uupunut siihen että koko ajan pala kurkussa ja monena päivänä töissäkin oksentanut. Mutta toivo elää, että tämä tästä alkaisi edes vähän helpottaa. Millasia oireita sulla ollut nyt alussa?
Minullakin on ollut aika kovaa pahoinvointia rv6 asti ja nyt ehkä tällä viikolla alkanut hieman helpottaa, vaikka eilen oli taas aika paha päivä sen suhteen. Kuitenkin ollut nyt jo muutamia päiviä, kun pahoinvointia ei ole ollut. Mulla pahoinvointi on iltapainotteista enimmäkseen, joten töistä oon selvinnyt sen takia melko hyvin, mutta kotiin tullessa sitten enimmäkseen joutunut vaan lepäilemään kun olo ja jaksaminen niin vaatinut. Toivottavasti sulla alkaa kans olot pikkuhiljaa helpottamaan! Onko sulla jotain pahoinvointi lääkkeitä? Itse sain neuvolasta, mutta ei sopinut ne lääkkeet yhtään, joten pärjäillyt sitten ilman, vaikka välillä ihan itkenyt, kun olo ollut niin kurja.