@Kali mä sinuna kyllä jatkaisin vielä lugesteronia ainakin dpo 14 tai jotain asti. Mulla ei ole kokemusta siis kemiallisista raskauksista eikä tietääkseni kiinnittymisyrityksistä, joten en voi sen perusteella puhua, mutta luulen, että jos olisin sun tilanteessa, jatkaisin vielä. Varsinkin, kun sulla on aiemminkin tullut myöhään plussa ja kiinnittyminen on voinut tapahtua vasta ihan hiljattain, ja siitäkin menee vielä aikaa, että hcg-pitoisuus nousee niin paljon, että näkyy testissä. Mulle ei ole koskaan tullut noihin Apteekin Ultra -testeihinkään edes haamua tai viivanpaikkaa, ei testiajalla eikä sen jälkeen. Hyvä, ettei ole kontrolliviivakin vaalentunut käytössäni...
@Mäntymetsä no on kyllä ihan selkeä haamuhaamunen! Tiukkaa velcroa ja kakskomponenttiliimaa, että pysyy kaveri matkassa. <3
Samoin
@Mami91~ kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että pikkutyyppi pysyy mukana. <3
@Lanaka mä oon tosiaan käyttänyt vähän ristiin Ouran ennusteita + oireidein tarkkailua sekä DB:n lilaa digitestiä ja PC:n tikkuja. Näiden avulla sain nyt tässä kierrossa ovulaation kiinni ekaa kertaa varmasti, joskin tässäkin oli omat haasteensa, kun sitä tietysti haluaisi tietää munasolun irtoamishetken mahdollisimman tarkasti. No, ehkä sitä ei ole mahdollista sen tarkemmin selvittää kuin 24 tunnin aikaikkunan puitteissa.
@Rouva W hyvä taktiikka, ei muutako isompaa viettelyvaihdetta silmään! ; )
@pienirakas hyvä, että sait miehen joojoiluun ryhtiä ja hommat etenee. Joskus se on pakko olla tiukkana ja latoa faktoja pöytään, jos ei muukaan auta. Toivottavasti sulla tulis vuoto pian (paitsi jos kuitenkin olet raskaana!), niin pääsisitte kohti seuraavaa kiertoa.
@Syyskukka mä sain CB:n lilaan tälle kiertoa pysyvän hymyn vasta kp 14 (vilkuttelua oli kp 11–13), ja kp 15 ap PC:n tikkuun korkean ja ip puolella positiivisen tuloksen. Eli voi hyvin olla, että lh-huippu vielä antaa odottaa itseään. Toivotaan parasta!
@Westo ootko testannut vain kerran päivässä? Mä luin täältä palstalta, että joku oli tehnyt perinteisiä ovulaatiotestejä jopa kolmekin per päivä lh-huipun lähestyessä, joten jos testaa vain kerran päivässä, niin huippu voi mennä ohi. Samoin kuuntelin joskus Kätilön kahvitunti -nimistä podcastia, niin siinä kätilöt neuvoi, että ainakin kahdesti päivässä olisi hyvä testata noilla perinteisillä testeillä. CB:n digitesteissä taitaa olla vähän eri ohjeet (ainakin lila tehdään vain kerran päivässä aamun ekasta pissasta).
@Syssymyssy !!! Maailman isoin peukku ja sormet ja varpaat ristissä, että kyseessä olisi raskausoire! <3 <3 <3
@Sandra84 aika pitkä matka teilläkin jo kuljettu ja kaikenlaista olette saaneet kokea puolison kanssa.

Tähän hommaanhan kuuluu kyllä kaikenlaiset tunteet ja se, että ne heittelee, pyörii, kiertää kehää ja tulvii yli äyräiden. Muuta en oikein voi tarjota paitsi myötäelämistä ja henkistä tukea täältä etäältä.
Omanavan suhteen ei kerrankin ole juuri päivitettävää. Odottelen, että tulee aika mennä labroihin ottaa näyte progesteronitasoja varten sekä toinen käynti Felicitas Mehiläisessä katsomassa ultraäänellä, onko follikkeli puhjennut. Kovasti toivon, että tää olisi nyt meidän kierto ja pääsisin muuttamaan marraskuisiin – tästä kierrosta laskettu aika olisi viikko mun synttäreiden jälkeen. Olisihan se ihanaa, jos sais omat synttärit viettää synnärillä. Äidilläni alkanu kaikki synnytykset etuajassa, vaikka eihän ne välttämättä mene tyttären kanssa samallailla. No, ei mennä asioiden edelle. Mies käy myös omissa tutkimuksissaan tällä viikolla – se, miltä siellä näyttää, vaikuttaa tietysti paljon siihen, miten innokkaasti piinailen loppukierrosta.