Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa hyvä että on auttanut! Päivityksenä sanottakoon, että mullakin on alkanut lääke auttaa vähän viiveellä. Mullakin on lievää pahoinvointia edelleen ja ruokavalio on aika rajoittunutta, mutta tän kanssa pystyy jo elämään.
Mahtava juttu! Siinäkin voi varmaan annostusta nostaa, jos tarvis.

Toivottavasti oireet vielä tuosta helpottuu 🫶

Mahtava juttu! Siinäkin voi varmaan annostusta nostaa, jos tarvis.

Toivottavasti oireet vielä tuosta helpottuu 🫶
Onko sulla muuten lääke aiheuttanut väsymystä? Tuntuu, että oon ihan toimintakyvytön, vaikka yritän kovasti tsempata 😵 Tiedä sitten mistä johtuu. Mieluummin toki otan väsymyksen kuin sen karmeen pahoinvoinnin.

Tässä raskaudessa on kyllä ollut kaikista voimakkaimmat oireet mitä aiemmissa. Liekkö vaikuttaa, että nyt on yksi synnytys alla. Ihan järkyttävä väsymys, tuntuu ettei jaksa tehdä mitään ja mikään ei auta tähän väsymykseen. 😅 Paleltanu on alusta asti. Aivan järkyttävä turvotus, mihin lie asti pärjää noilla omilla toppavaatteilla, onneksi kesää kohti mennään. 🥲 Rinnat on arat. Pahoinvoinnista olen lähes kokonaan välttynyt aiemminkin, nyt oli pari viikkoa etovampi olo mitä koskaan aiemmin. Vaan sekin on tasaantunut.

Onko sulla muuten lääke aiheuttanut väsymystä? Tuntuu, että oon ihan toimintakyvytön, vaikka yritän kovasti tsempata 😵 Tiedä sitten mistä johtuu. Mieluummin toki otan väsymyksen kuin sen karmeen pahoinvoinnin.
Mikä lääke sulla olikaan ja millä annostuksella menee? Mulla siis Bonjesta, menee vain illassa. Aamuissa ei oikein se väsymys näy.. Illoissa taas se väsyttävä vaikutus toivottu juttu mulla 😅

Mikä lääke sulla olikaan ja millä annostuksella menee? Mulla siis Bonjesta, menee vain illassa. Aamuissa ei oikein se väsymys näy.. Illoissa taas se väsyttävä vaikutus toivottu juttu mulla 😅
Mulla on Xonvea, otan myös vain iltaisin. Hankala kyllä sanoa, että johtuuko siitä, kun ihan tää raskaus itsessään jo väsyttää :tears:

Mulla jatkuu tää pahoinvointi edelleen vaikka eletään jo 12+1. Ihan elettävissä olevaa tämä on kun syö säännöllisesti mutta yllätti että jatkuu vieläkin. Väsymys on onneksi jo helpottamaan päin.

Mulla jatkuu tää pahoinvointi edelleen vaikka eletään jo 12+1. Ihan elettävissä olevaa tämä on kun syö säännöllisesti mutta yllätti että jatkuu vieläkin. Väsymys on onneksi jo helpottamaan päin.
Mulla jatkuu myös, tosin ei ole läheskään niin paha kun oli viikot 6-8. Jos muistaa syödä säännöllisesti niin se huonoin olo pysyy poissa. Väsymys myöskin täällä alkanut vähän helpottaa 😊

En muista, että aiemmissa raskauksissa olis ollu tämmösiä pääasia vatsakipuja. Välillä jomottaa vas. puolta, välillä keskeltä, välillä oikealta, välillä alaselästä. Kolme päivää oli ensin peräkkäisinä päivinä, sitten päivä väliä ja viime yönä alkoi taas. 😗 Onneksi ei ole mitään vuotoja ollut. Toivottavasti ovat vain jotakin kasvukipuiluja, mutta tympeitä. 😵‍💫

Täällä oli koko setti; pahoinvointi, väsymys, närästys, päänsärky, ummetus, turvotus, alaselkä- ja alavatsakivut. Ja tadaa, 13+0, ei mitään. 😆 Toivottavasti 2. kolmannes alkoi ryminällä eikä oo mitään huonoja enteitä.

Takaisin