Lokakuisten plussatestien kuvia

Hei vaan kaikki! 👋 Löysin tieni takaisin foorumille vuosien jälkeen, kun tämmöinen ”yllätys” pääsi käymään. Ennestään meillä on kaksi lasta 11/22 ja 9/24.
Dpo:sta ei varmaa tietoa, koska ei olla varsinaisesti yritetty. Seksiä tässä elämäntilanteessa on kirjaimellisesti joskus ja jouluna, joten siksi vähän yllätys tämä 😄 iloinen yllätys kuitenkin tietysti ❤️ Tämä lienee saanut alkunsa 17.1. (tätä veikkaan) tai sitten 30.12.
Jos tuolloin 17.1., niin laskettu olisi 10.10.
Viivat on paljon vahvempia kuin aikaisemmissa raskauksissa 🫣👀

Paljon onnea @Laurenski ! Iloinen yllätys 🥰❤️Veikkaan myös, että 17.1.. Sun testit näyttää samanvahvuisilta kuin mun ja mulla oli ovulaatio 17.1😊

Äh siis pakko tulla avautumaan ja kysymään onko täällä kellään kokemusta viivojen vahvistumisesta niin, et päiväpissasta olis saanut selkeästi vaaleamman viivan ku monta päivää aiemmin aamulla? Oon siis tehnyt dpo13 aamulla testin jossa mielestäni ihan normaalisti tummunut viiva päiviin nähden ja nyt tänään dpo17 tein päivällä muutaman tunnin pidätyksellä testin, joka on ihan selkeästi haaleampi ku tuo aiempi testi. En oo aiemmin alkanu tällaseen testailun vaan oon luottanut et posi on posi mut nyt todella alko ahdistaan jääkö kemialliseksi 😩 Aion kyllä tehdä aamulla uuden, jotta ovat vertailukelpoisia testejä keskenään, mut jos jollain ollut samanlainen tilanne joskus niin kuulisin mielelläni!

@Pikkumyy2 kyllä se ainakin itselle käy ihan järkeen että päiväpissalla voi olla haaleampi, kun ei oo noilla pidätyksillä niin tujua tavaraa. Viivojen haaleuksista ei kanssa ihan liikaa voi tehdä tulkintoja, koska eihän ne oo mitenkään tarkkoja mittareita. Eli en lähtis vielä ihan liikaa stressaamaan asiaa. (Ei oo silti omaa kokemusta, oman mielenterveyden vuoksi yritän pitää omat jatkotestit tosi vähäisinä)

@Syksynlapsi oon niin pahoillani.

@Pikkumyy2 mulla itsellä ei ole kokemusta, mutta testejähän ei sinänsä ole suunniteltu hcg tason mittaamiseen ja rakkoaika ja vortsan vahvuus voi vaikuttaa tosi paljon siihen millaiset viivat (tai mikä viikkotestil tulos tulee). Toivotaan parasta ✨

@bella96 mä tutkin tätä viikkotestiä hetki sitten ihan sikana ja kävi ilmo että ihmisillä vaihtelee tosi paljon milloin testi näyttää mitäkin, ja tyyliin samaata näytteestäkin voi saada eri tulokset. Netistä löytyy ohjearvoksi 3+ hcg 2753, mutta mä esim sain 3+ reilun neljän tunnin pidätyksellä (no en kyllä juonutkaan sinä aikana yhtään mitään) jo kun veren hcg oli vähän yli 2000. Ja oon lukenut paljon keskusteluja joissa on saatu 3+ vasta kun hcg on oikeasti 4000. Eli todellisuudessa toi testi on enintään vaan jotain suuntaa antava. Nyt testi toi mulle itselle valheellista mielenrauhaa, kun totuus selvisi verikokeella. Mutta samalla ei myöskään kannata liikaa stressata tuota 2-3. (Mä sain esikoisesta vielä 5+4 sen ja kaikki meni hyvin.)

Äh siis pakko tulla avautumaan ja kysymään onko täällä kellään kokemusta viivojen vahvistumisesta niin, et päiväpissasta olis saanut selkeästi vaaleamman viivan ku monta päivää aiemmin aamulla? Oon siis tehnyt dpo13 aamulla testin jossa mielestäni ihan normaalisti tummunut viiva päiviin nähden ja nyt tänään dpo17 tein päivällä muutaman tunnin pidätyksellä testin, joka on ihan selkeästi haaleampi ku tuo aiempi testi. En oo aiemmin alkanu tällaseen testailun vaan oon luottanut et posi on posi mut nyt todella alko ahdistaan jääkö kemialliseksi 😩 Aion kyllä tehdä aamulla uuden, jotta ovat vertailukelpoisia testejä keskenään, mut jos jollain ollut samanlainen tilanne joskus niin kuulisin mielelläni!
Tästä syystä en oo enää moneen raskauteen (onnistuneita ja epäonnistuneita) testannut kuin vain ja ainoastaan aamupissasta. Meni ihan pasmat sekaisin ja epätoivo iski, kun päiväpissasta tehty oli hurjasti laimeampi kuin aiempien päivien aamupissasta. Et kyllä se voi vaikuttaa paljonkin! Ja joillakin vaikuttaa toisin päin, mut mulla kyllä ei 🫣 Toivottavasti aamulla tehty testi olisi vahvistunut! 🙏🙏❤️

Voi ei tiedän tunteen. Olispa itsekin vaan jättänyt yhteen herkkään testiin ja luottanut että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan, mutta testausmania sai mut vaan odottamaan että milloin vuoto alkaa enkä enää edes usko olevani raskaana. Toivottavasti sinä saat huomenna aamulla selkeyden asiaan 💓🙏

Kiitos kaikille, nämä helpotti! Ja tosiaan itsekin järjellä tiedän et eri aikaan otettuja ei voi vertailla, pitikin mennä testaamaan 🙄 @Laurenski kiva kuulla et sullaki ollut noin et päivällä ollut haaleampi viiva.
Jos vielä joskus tässä tilanteessa oon niin jätän kyl suosiolla tämän viivojen vahvistumisen seurauksena välistä ku se tuo vaan lisää stressiä.
Aamulla vielä testi ja jos se on selkeä posi ja tummempi ku edellinen nii sit kyl lopetan siihen 😁

Mulla ei ole hyviä kokemuksia.

Toki vaikuttaa tekoaika, pidätysaika ja minkä verran on juonut sekä milloin alkio on kiinnittynyt. Mulla varhaisilla päivillä aamun eka on ainakin aiemmin tuonut haaleamman viivan kuin päivällä. Dpo17 alkaa olla jo sen verran pitkällä, että pitäisi olla aika vahva viiva.

Mulla muutaman tunnin pidätyksellä iltapäivällä Dpo17 oli tällainen kuivuneena, herkkyys 25..

Liitteet

• 20260203_152329.jpg
    20260203_152329.jpg
    308.2 KB · Katsottu: 9
Muokattu viimeksi:
Tein tänä aamuna herkän testin ja se oli haaleampi kuin 2 vrk sitten. Melko kivuliasta seurata tän raskauden keskeytymistä 💔
Noniin testi nega tänä aamuna. Taitaa siis jäädä kemialliseksi😭 ihmettelen miten menkat ei oo vieläkään alkaneet ku netissä lukee et alkaa yleensä muutaman päivän vaan myöhässä. Tänään menkat jo viikon myöhässä..

Eikä, en kestä 😪😪 Olen niin pahoillani kummankin puolesta. Ihan valtavasti harmittaa. Kovasti jaksamista tilanteeseen.

Sinuna en olisi tuosta vielä huolissani mitenkään. Mulla on täysin vastaava kokemus onnistuneessa raskaudessa. Tässä raskaudessa jätän digin tekemättä kokonaan.

Tämä on viestini ja kuvani syyskuulta 2020.
Just. Kiitos kun avasit enemmän. Vaikuttaa kyllä tämän perusteella tosi epäluotettavalta testiltä. Olen joskus aiemmin ihmetellyt, että miksi antaa 1-2 vk tuloksen, kun olen ollut jo yli 4+0.

Takaisin