Kiitos!Oho @Laurenski nyt on jännät paikat! Onnea onnellisesta ylläristä.Pääset varmaan neuvolan kautta hcg mittaukseen tai ultraan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Oho @Laurenski nyt on jännät paikat! Onnea onnellisesta ylläristä.Pääset varmaan neuvolan kautta hcg mittaukseen tai ultraan?
Hei vaan kaikki!Löysin tieni takaisin foorumille vuosien jälkeen, kun tämmöinen ”yllätys” pääsi käymään. Ennestään meillä on kaksi lasta 11/22 ja 9/24.
Dpo:sta ei varmaa tietoa, koska ei olla varsinaisesti yritetty. Seksiä tässä elämäntilanteessa on kirjaimellisesti joskus ja jouluna, joten siksi vähän yllätys tämäiloinen yllätys kuitenkin tietysti
Tämä lienee saanut alkunsa 17.1. (tätä veikkaan) tai sitten 30.12.
Jos tuolloin 17.1., niin laskettu olisi 10.10.
Viivat on paljon vahvempia kuin aikaisemmissa raskauksissa![]()
KiitosPaljon onnea @Laurenski ! Iloinen yllätysVeikkaan myös, että 17.1.. Sun testit näyttää samanvahvuisilta kuin mun ja mulla oli ovulaatio 17.1
![]()
Tästä syystä en oo enää moneen raskauteen (onnistuneita ja epäonnistuneita) testannut kuin vain ja ainoastaan aamupissasta. Meni ihan pasmat sekaisin ja epätoivo iski, kun päiväpissasta tehty oli hurjasti laimeampi kuin aiempien päivien aamupissasta. Et kyllä se voi vaikuttaa paljonkin! Ja joillakin vaikuttaa toisin päin, mut mulla kyllä eiÄh siis pakko tulla avautumaan ja kysymään onko täällä kellään kokemusta viivojen vahvistumisesta niin, et päiväpissasta olis saanut selkeästi vaaleamman viivan ku monta päivää aiemmin aamulla? Oon siis tehnyt dpo13 aamulla testin jossa mielestäni ihan normaalisti tummunut viiva päiviin nähden ja nyt tänään dpo17 tein päivällä muutaman tunnin pidätyksellä testin, joka on ihan selkeästi haaleampi ku tuo aiempi testi. En oo aiemmin alkanu tällaseen testailun vaan oon luottanut et posi on posi mut nyt todella alko ahdistaan jääkö kemialliseksiAion kyllä tehdä aamulla uuden, jotta ovat vertailukelpoisia testejä keskenään, mut jos jollain ollut samanlainen tilanne joskus niin kuulisin mielelläni!
Voi ei tiedän tunteen. Olispa itsekin vaan jättänyt yhteen herkkään testiin ja luottanut että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan, mutta testausmania sai mut vaan odottamaan että milloin vuoto alkaa enkä enää edes usko olevani raskaana. Toivottavasti sinä saat huomenna aamulla selkeyden asiaanÄh siis pakko tulla avautumaan ja kysymään onko täällä kellään kokemusta viivojen vahvistumisesta niin, et päiväpissasta olis saanut selkeästi vaaleamman viivan ku monta päivää aiemmin aamulla? Oon siis tehnyt dpo13 aamulla testin jossa mielestäni ihan normaalisti tummunut viiva päiviin nähden ja nyt tänään dpo17 tein päivällä muutaman tunnin pidätyksellä testin, joka on ihan selkeästi haaleampi ku tuo aiempi testi. En oo aiemmin alkanu tällaseen testailun vaan oon luottanut et posi on posi mut nyt todella alko ahdistaan jääkö kemialliseksiAion kyllä tehdä aamulla uuden, jotta ovat vertailukelpoisia testejä keskenään, mut jos jollain ollut samanlainen tilanne joskus niin kuulisin mielelläni!
Äh siis pakko tulla avautumaan ja kysymään onko täällä kellään kokemusta viivojen vahvistumisesta niin, et päiväpissasta olis saanut selkeästi vaaleamman viivan ku monta päivää aiemmin aamulla? Oon siis tehnyt dpo13 aamulla testin jossa mielestäni ihan normaalisti tummunut viiva päiviin nähden ja nyt tänään dpo17 tein päivällä muutaman tunnin pidätyksellä testin, joka on ihan selkeästi haaleampi ku tuo aiempi testi. En oo aiemmin alkanu tällaseen testailun vaan oon luottanut et posi on posi mut nyt todella alko ahdistaan jääkö kemialliseksiAion kyllä tehdä aamulla uuden, jotta ovat vertailukelpoisia testejä keskenään, mut jos jollain ollut samanlainen tilanne joskus niin kuulisin mielelläni!
Olen pahoillaniNoniin testi nega tänä aamuna. Taitaa siis jäädä kemialliseksiihmettelen miten menkat ei oo vieläkään alkaneet ku netissä lukee et alkaa yleensä muutaman päivän vaan myöhässä. Tänään menkat jo viikon myöhässä..
Tein tänä aamuna herkän testin ja se oli haaleampi kuin 2 vrk sitten. Melko kivuliasta seurata tän raskauden keskeytymistä![]()
Noniin testi nega tänä aamuna. Taitaa siis jäädä kemialliseksiihmettelen miten menkat ei oo vieläkään alkaneet ku netissä lukee et alkaa yleensä muutaman päivän vaan myöhässä. Tänään menkat jo viikon myöhässä..
Just. Kiitos kun avasit enemmän. Vaikuttaa kyllä tämän perusteella tosi epäluotettavalta testiltä. Olen joskus aiemmin ihmetellyt, että miksi antaa 1-2 vk tuloksen, kun olen ollut jo yli 4+0.Sinuna en olisi tuosta vielä huolissani mitenkään. Mulla on täysin vastaava kokemus onnistuneessa raskaudessa. Tässä raskaudessa jätän digin tekemättä kokonaan.
Tämä on viestini ja kuvani syyskuulta 2020.