KiitosKovasti nyt onneaHyvin on vahvistunut!
Hienoa, että nyt siirrosta tuli plussa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KiitosKovasti nyt onneaHyvin on vahvistunut!
Hienoa, että nyt siirrosta tuli plussa![]()
@Mamiii Piti käydä uteliaisuudesta kattomassa että mikä dpo itellä on menossa. Tänään dpo 26 ja houkuttelis kyllä hakea pari testiä ja kattoa että pärähtääkö yhtä hyvä viiva mitä sulla. Viimeks tehny dpo 16 testin.
Uskon! Huomasitko syksyllä testeistä ettei noussut vai kävitkö verikokeissa?Mua vähän pelotti jopa tehdä toi äskenMulla oli kaapissa hommattuna noi Dpo14 testausta varten, mutta sit mies ei tullutkaan ja en testannut kuin vasta Dpo17 sitten. Nyt en usko että teen enää yhtäkään testiä. Mutta kiva, että nyt ainakin hcg nousee. Syksyllä ei noussut normaalisti
Yleensä oon tehnyt digin, mutta nyt taidan säästää rahani.
Uskon! Huomasitko syksyllä testeistä ettei noussut vai kävitkö verikokeissa?
Tein virheen ja menin etsimään videoita "no line progression"Huomasin testeistä tyyliin heti Dpo12-15, epäilin silloin jo ja sit vaadin päästä hcg-mittauksiin, joissa nousuvauhti oli todella hidas ja joskus 7+6 kun sain ekan lääkkeen, hcg oli vain vaivaiset 2000 muistelen. Arvo tuplaantui varmaan vain 5-7 päivän välein. Kehitys oli loppunut aivan alkuunsa. Onneksi ei ollut kohdunulkoinen
Siis testit vaan ei vahvistuneet edes sitäkään vähää mitä 2020 kesällä tyhjennetyssä. Eli mulla jo kaksi kokemusta siitä, että jos testit ei vahvistu, ei tiedä hyvää.
Toki ei seuraavassakaan raskaudessa joka alkoi heti tuon jälkeen, hcg noussut erityisen nopeasti, mutta kuitenkin hyvin.. Se voi osin selittyä huonolla istukalla, jossa oli lisäistukka. Todennäköisesti raskaus alkoi silloin kaksosraskautena kun ihan alkuraskaudessa tuli ulos tosi pieni hyytymä ja veriläiskä. Tämä huono istukka selittänee myös miksi lapsi kasvoi kohdussa huonosti ja sain hyvin vaikean raskausmyrkytyksen. Sittemmin lapsi on kirinyt kasvussa ja ei kukaan arvaisi, että syntyi 2,2 kiloisena. On jopa ikätovereitaan pidempi.
Tein virheen ja menin etsimään videoita "no line progression"Mulla ei oo omakohtaista kokemusta kun esikoisessa tein vaan plussausviikonlopun aikana testit ja sitten maltoin odottaa.
En oo ennen kuullutkaan lisäistukasta :0 Kulostaa aika hurjalta.
Huhhuh, onneksi sitten lopulta loppui vuoto. Mun mielestä ihan aiheellista pelätä ja jännittää istukkaa ja vuotoa.Turha kai piinata itseäänAinakaan Googlettamalla olo ei parane taatusti. Ja olemme kaikki yksilöitä. Aina hyväkään nousu ei takaa mitään. Yritetään ottaa rennosti.
Joo istukka ei meinannut irrota synnytyksen jälkeen ja tuli riekaleisena ulos ja näkyi lisäistukka. Kätilö sanoi, että varmaan alkanut kaksosraskautena, en tiedä onko näin. Sit vuotoa oli paljon ja jouduin olla pitkään juomatta synnytyksen jälkeenEn ole koskaan ollut niin janoinen ja kuiva kuin silloin. Vaarana oli joutua kaavintaan, mutta sit se vuoto loppui kuitenkin onneksi joskus 7h kuluttua.
Synnytystä enemmän mua melkein jännittäisi irtoaako istukka ja tuleeko vuotoa. Kaikista pahinta on kohdun painelu. Kun synnyttää ilman kivunlievitystä, menee mulla kipukynnys ihan nolliin synnytyksen jälkeen, niin sit se mahan ja kohdun painelu on niin kamalaa.