Plussa vai ei?

Onko jollain kuvaa positiivisesta RFSU:n Early testistä? Ihan vain nähdäkseni kuinka kaukana tai lähellä testiviiva on kontrolliviivasta 😊
Onko se tää puikko? Tässä testattu noin 4+5

Liitteet

• IMG_2333.jpeg
    IMG_2333.jpeg
    245 KB · Katsottu: 30
Onko se tää puikko? Tässä testattu noin 4+5
Kiitos 😊 Itselläni tuli niin lähelle kontrolliviivaa epämääräinen värikertym ylös ja alas, oli samanlevyinen kuin kontrolliviivan, mutta ajattelin, että on liian lähellä varmaan. Joten en hae uutta ja odota vahvistuuko.

View attachment 152517

Kerta kiellon päälle. Sain 5 tunnin pidätyksellä tämän tuloksen, ei riitä hcg ihan loppuun asti vielä 🙈😄 Aamulla jatketaan.

No ihan selkeä on 😍 Vaikka erikoista ettei mene alas asti. Olen kyllä nähnyt vastaavaa.

Siellä on sit testien parissa hääritty tänään ja oikein urakalla pidätelty 🤣🤣

Paljon onnea plussasta ❤️😍 Saako tiedustella mikä dpo ja kiertopäivä menossa?

Muokattu viimeksi:
No ihan selkeä on 😍 Vaikka erikoista ettei mene alas asti. Olen kyllä nähnyt vastaavaa.

Siellä on sit testien parissa hääritty tänään oikein urakalla pidätelty 🤣🤣

Paljon onnea plussasta ❤️😍 Saako tiedustella mikä dpo ja kiertopäivä menossa?
No on hääritty, sen verran istunut autossa tänään, että on pidätys onnistunut 🤭 Mulla tuli itseasiassa viime kierrossa, joka oli kemiallinen, samanlainen viiva, joka oli niistä testailuista vahvin. Jospa tämä nyt toivottavasti vahvistuisi. Koitin kyllä etsiä jos jollain olisi ollut samanlaista erikoista viivaa, mutta en löytänyt.

Nyt on dpo10 ja kp 27.

No on hääritty, sen verran istunut autossa tänään, että on pidätys onnistunut 🤭 Mulla tuli itseasiassa viime kierrossa, joka oli kemiallinen, samanlainen viiva, joka oli niistä testailuista vahvin. Jospa tämä nyt toivottavasti vahvistuisi. Koitin kyllä etsiä jos jollain olisi ollut samanlaista erikoista viivaa, mutta en löytänyt.

Nyt on dpo10 ja kp 27.
Tässä kuva minun oudosta viivasta, joka siis oli positiivinen, mutta testi oli viallinen. 😅
1000084178.jpg

On myös ollut joitain saman näköisiä kuin sinun, myös ovulaatiotesteissä, en tiedä oliko esim. päässyt liikaa kylmettymään ennen käyttöä tsi jotain.

Nyt on dpo10 ja kp 27.

Onko mitään oireita?

Joku hailurainen näkyy @Pumperoinen

Mielenkiinnolla odotan ens viikon ultraa et selvii montako on. 🙈 mulla on useampi lapsi ennestään ja keskenmenoja ja kemiallisia myös mutta yhdessäkään ei oo noin vahvoja ikinä tullu vaikka tummia onkin ollut. Kävin muokkaamassa tekstiä kun olin laittanu vahingossa dpo18 vaikka piti olla dpo19 se 3+. Tein dpo18 aamulla myös mutta oli 2-3 tulos ja kun avasin noi ja vertasin niin oli kyllä niin lähellä tuota dpo19 testiä minkä tein 18h myöhemmin. Kiitos paljon ❤️
Täällä myös jännityksellä odotetaan ensi viikon ultraa, että mitä sieltä löytyy ja kuinka monta 🙈😅
En oo tehnyt näitä viikkodigi testejä yhden ainutta, mut HCG mitattiin 5+0 ja se oli 3273 eli siinä ja tuossa, et oisko tollanen digi näyttänyt 4+6/dpo20 jo 3+. 4+4 sain jo sellaiseen rfsun viikkonäytölliseen kaikki neljä viivaa näkyviin, eli silloin ollut jo se HCG yli 1000. Hullun jännää tää kyl nyt on 😅

Aamupissasta nega. Tai no tosi haalea rfsun:n testissä. Ilmeisesti taas kemiallinen. Ei auta itku markkinoilla.

No höh, ihan selkeä oli eilen. Vielä kai mahdollista, että muuttuu plussaksi, jos on vasta kiinnittymässä tai eikös joillakin aamupissasta plussa oo hailakampi. No joo en tietysti turhaa toivoa halua luoda 😊

Onko mitään oireita?

Harmi myös @Pumperoinen
Mikä dpo?

Takaisin