BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä dpo11 nega testattu ja lämmötkin lähti jo alas niin huomenna kun sama jatkunee että lämmöt tippuu lisää. Toki mittasin tänään yli 2 tuntia aiemmin. 😂 Mutta nukuin putkeen yli 8 tuntia niin eiköhän lämmöt ihan oikeassa ole. Joten huomenna en enään taida edes testata raskautta siis. Mittaan nyt lämmöt kierron loppuun normaalisti, vaikka tuntuu kyllä turhalta...
Toisaalta oppiipa omaa kiertoa koko ajan paremmin, vaikka uusi kierto nyt alkaisikin. ❤️

Toisaalta oppiipa omaa kiertoa koko ajan paremmin, vaikka uusi kierto nyt alkaisikin. ❤️
No joo totta pitäisi kai ajatella positiivisemmin, mutta kun vähän yli vuosi yritetty ja maaliskuusta asti ovulaatiotakin seurannut tosin aluksi testeillä vaan... Niin positiivisuutta vaikea löytää vähänkään mistään. 😞 Toki tämä nyt oli kolmas kierto kun lämpöjä mittailen, että tätä en ole montaa kertaa tehnyt.

Yritin nyt taas kerran typeränä tutkia yhtä asiaa. Löysin tietoa, että heräämisaika vaikuttaa enemmän lämpöihin vaikka olisi nukkunut hyvin. Pitääkö paikkaansa? 🤔 Mietin vaan kun eilenkin heräsin kyllä puoltatoista tuntia normaalia aiemmin tähän kiertoon. Ja silloin lämmöt korkeat, ja tänään 2 ja puoli tuntia aiemmin mutta laskemaan päin. Voikohan noin paljon vaikuttaa että tänään 0,15 astetta alhaisemmat??

@Kali mulla ennen ovista voi myöhään nukkuminen heittää lämpöjä jopa 0,5 astetta ylös (heräämisajassa ero n. 6h) kun taas luteaalissa se ei ole vaikuttanut niin paljoa (pl. nykyinen kierto) 😄

@Kali kaikenlaiset ajatukset ja tunteet kuuluu asiaan, eikä niitä kannata painaa alas. ❤️ Mä oon kans ymmärtänyt noin kuin @Syssymyssy, että olis tärkeää mitata mahdollisimman täsmällisesti lämpö. Noin puol tuntia sinne tai tänne silloin tällöin ei keikuta venettä, mutta yleisellä tasolla olisi hyvä pyrkiä tarkkuuteen, jotta tulos on vertailukelpoinen.

Jos ootte yli vuoden yrittäny, niin olitteko hakeutunu jo tutkimuksiin? En muista/tiedä, ootko kertonut siitä, joten siks kysyn. ❤️

@Kali kaikenlaiset ajatukset ja tunteet kuuluu asiaan, eikä niitä kannata painaa alas. ❤️ Mä oon kans ymmärtänyt noin kuin @Syssymyssy, että olis tärkeää mitata mahdollisimman täsmällisesti lämpö. Noin puol tuntia sinne tai tänne silloin tällöin ei keikuta venettä, mutta yleisellä tasolla olisi hyvä pyrkiä tarkkuuteen, jotta tulos on vertailukelpoinen.

Jos ootte yli vuoden yrittäny, niin olitteko hakeutunu jo tutkimuksiin? En muista/tiedä, ootko kertonut siitä, joten siks kysyn. ❤️
Ollaan joo haettu mutta ei meitä hyväksytty edes vuoden yrityksen jälkeen. Kun syynä oli kun raskauksia alkanut niin heidän mielestään edellytykset spontaanille raskautumiselle edelleen hyvät tai jotain muuta paskaa. En muist tarkalleen enään kun lähete tehtiin julkiselta kyllä mutta erikoissairaanhoito lähetti bumeringina sen takas seuraavana päivänä... 😞 Toki alkaahan raskuadet mutta kun ei jatku niin tuntui vaan että halusivat pestä kätensä tästä, toki luki siinä josnpuoleen vuoteen ei uutta raskautta ala tai kolmas yli kuuden viikon keskenmeno niin sitten voi yrittää tehdä lähetteen uudestaan. Ei siis luvattu että pääsee tutkimuksiin varmasti edes noissa tilanteissa vaan voi YRITTÄÄ lähetettä heille lähettää uudestaan. 🙄 Toivon ettei heihin tarvitse olla enään koskaan yhteyksissä, koska luotto julkista terveydenhuoltoa kohtaan ei eses 0 vaan miinuksen puolella. 🤣 Joten toivon että tuosta lugesteron lääkkeestä apua ja ei tarvitse hakeutua tutkimuksiin sen enempää.

Joka tapauksessa yritän nyt olla vaipumatta synkkyyteen ainakaan vielä. Helpommin sanottu kun tehty, mutta... 🤷‍♀️ Monta tuntia tai noin 2 outo kova kohta tuntunut alavatsan kohdalla. Sellainen aluksi tuntui kuin joku puukottaisi jollain sukkapuikolla ja sitten runtui se kohta kovana ja vihloo taas mutta tarkemmassa kohdassa nyt kuin toissa yönä. Tuskinpa on mitään kun en ennenkään vaikka raskaana olen ollut niin tälläisiä ole koskaan huomannut vaikka tarkkaan olen kuulostellut kehoa ennenkin. 🙈 Outoa vaan, siksi mainitsin...

Takaisin