Suskikitten
Näppärä viestien naputtelija
Onko kellään muuten kokemusta Gelee Royal luontaistuotteesta? Lueskelin siitä äsken positiivisia kokemuksia kymmenen vuoden takaa. Mietin että onko siitä tullut jotain tuoreempaa tietoa tai lisää kokemuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul ei oo kokemusta, mutta täällä jossain ketjussa sitä suositeltiin. Tääl jossain on pitkä ketju (googleta gelee royale kokemuksia, niin löytyy). Mä mietin kans sitä, mut päätin jättää toistaiseks kauppaan, kun saattaa runsastuttaa vuotoja ja pidentää kiertoa. Mä en halunnut riskeerata sitä, kun kierto säännöllinen.Onko kellään muuten kokemusta Gelee Royal luontaistuotteesta? Lueskelin siitä äsken positiivisia kokemuksia kymmenen vuoden takaa. Mietin että onko siitä tullut jotain tuoreempaa tietoa tai lisää kokemuksia.
Meillä mies söi sitä pari purkkia viime vuonna, en kyllä mitään hyödyllistä vaikutusta huomannut. Juuri sinä aikana kun söi mies sitä en edes raskaaksi tainnut tulla. Toki en nyt sen piikkiin sitä laittaisi koska varmaan vain sattumaa.Onko kellään muuten kokemusta Gelee Royal luontaistuotteesta? Lueskelin siitä äsken positiivisia kokemuksia kymmenen vuoden takaa. Mietin että onko siitä tullut jotain tuoreempaa tietoa tai lisää kokemuksia.
Kiitti, kaippa sitä voisi testata kun huomenna muuteskin pitää käydä keräämässä lisää vitamiineja kun edelliset popsittu. Pitempi kierto olisi kyllä tervetullutta, koska vaikka mun kierto on miltein minuutin tarkka 24 päivää, niin ovulaatio on aina myöhässäMul ei oo kokemusta, mutta täällä jossain ketjussa sitä suositeltiin. Tääl jossain on pitkä ketju (googleta gelee royale kokemuksia, niin löytyy). Mä mietin kans sitä, mut päätin jättää toistaiseks kauppaan, kun saattaa runsastuttaa vuotoja ja pidentää kiertoa. Mä en halunnut riskeerata sitä, kun kierto säännöllinen.
Jotkut syöneet itse ja antaneet puolisollekin.![]()
Oon yrittänyt seurata tätä, mutta mun rakko kait sijaitsee jotenkin hassusti, kun tuntuu että ainoa asia mikä vaikuttaa kohdunsuun sijaintiin on sen täyttö asteEn kestä joten tuun omanapailemaan. Dpo 8, ja kohdunsuu todella korkealla ja pehmeä. Tiedän, että se ei yksistään oo mikään merkki, mutta mulla ei koskaan ole ollut toi noin pehmeä? Yleensä just sellainen ns. kiinteä. Onko täällä muita, jotka tsekkaa välillä kohdunsuun korkeutta sun muuta?
Kirjoitiko sä tästä johonki toiseenkin ketjuun täällä? Koska täältä inspiroituneena kävin omaanikin kokeilemassa ja päätin alkaa seurata aktiivisesti sitäkin pelkkien limojen lisäksi.En kestä joten tuun omanapailemaan. Dpo 8, ja kohdunsuu todella korkealla ja pehmeä. Tiedän, että se ei yksistään oo mikään merkki, mutta mulla ei koskaan ole ollut toi noin pehmeä? Yleensä just sellainen ns. kiinteä. Onko täällä muita, jotka tsekkaa välillä kohdunsuun korkeutta sun muuta?
Siis ilmeisesti se voi olla aikainen merkki raskaudesta, mutta ainakin FFn Chart Galleryssa oli myös paljon raskaudettomia kiertoja, joissa oli sama.Oon yrittänyt seurata tätä, mutta mun rakko kait sijaitsee jotenkin hassusti, kun tuntuu että ainoa asia mikä vaikuttaa kohdunsuun sijaintiin on sen täyttö astepehmeydestä/kovuudesta oon epävarma lähinnä sen takia kun synnytys teki siitä vähän aina vähän auki olevan tuntuisen.
Onko pehmeys hyvä vai huono merkki? Tiedän että se on pehmeämpi kun ovulaatio, mutta muusta en tiedä.
Ihmettelin sitä tässä tai sitten BBT-ketjussa aiemmin tänäänKirjoitiko sä tästä johonki toiseenkin ketjuun täällä? Koska täältä inspiroituneena kävin omaanikin kokeilemassa ja päätin alkaa seurata aktiivisesti sitäkin pelkkien limojen lisäksi.
En ole koskaan kokeillut.En kestä joten tuun omanapailemaan. Dpo 8, ja kohdunsuu todella korkealla ja pehmeä. Tiedän, että se ei yksistään oo mikään merkki, mutta mulla ei koskaan ole ollut toi noin pehmeä? Yleensä just sellainen ns. kiinteä. Onko täällä muita, jotka tsekkaa välillä kohdunsuun korkeutta sun muuta?
No totta joo. Katsoin kyllä kuvia esimerkeistä ja ilmeisesti olisi heti pitänyt tuntua ja sormi ei pitkälle menisi ns niiden mukaan. No meni sormen puoleenväliin asti kun tunsin sen.@Kali löysin kans montaa eri tietoa mikä tarkoittaa mitäkin, niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä tän perusteella. Chart gallerya selatessa näkee, että niin raskaus kuin raskaudettomissa kierroissa näkyi kaikenlaisia kohdunsuun korkeuksia jne.
Mä nyt vaan innostuin, ko ei mulla koskaa oo ollu noin pehmeäEhkä alan testaamaan aamulla, jos lämmöt ei droppaa super alas
Mä imetin meidän kuopusta kunnes oli 2,5v ja silloin lopetti omasta tahdostaan. Ymmärrän hyvin ton ristiriidan imetyksen jatkamisen ja yrittämisen välillä, meidän pojat on sen verran olleet imetyksen perään vielä tuon ikäisenä.mulla oli äsken kerrassaan positiivinen gynepuhelu. Sain lähetteen julkiselle sen lisäksi että terolutit. Ja tietty suosituksen että lopettaisin imetyksen, jonka tekisin jos tää tissitakiainen ei olisi liimautunut muhunen ees käsitä miten jotkut onnistuu lopettaa imetyksen kun tää yks pitää huolen että on tissillä kolmen tunnin välein vuorokauden ympäri vaikka on lähemmäs 2 vuotias.
Ehkä terolutit kuitenkin riittäisi auttamaan kun ovulaatio vaikuttaisi tapahtuvan lämpöjen perusteella ja imetys yleensä estää tuon. Toki mun rautavarastot saattaa olla super huonokuntoiset imetyksen takia.
Mä söin sitä viime kesänä yhden purkillisen, ainakin mulla se voimisti ovulaation oireita. Oli tosi arat rinnat ja juili kovasti kohdun tietämillä. Kiertoon ei vaikuttanut.Onko kellään muuten kokemusta Gelee Royal luontaistuotteesta? Lueskelin siitä äsken positiivisia kokemuksia kymmenen vuoden takaa. Mietin että onko siitä tullut jotain tuoreempaa tietoa tai lisää kokemuksia.
Onpa hyvä tietää jos voi tällaista tehdä. Mulla ollut nyt pari viime kiertoa tosi voimakkaat ovis oireet, yhden purkin oon syöny.Mä söin sitä viime kesänä yhden purkillisen, ainakin mulla se voimisti ovulaation oireita. Oli tosi arat rinnat ja juili kovasti kohdun tietämillä. Kiertoon ei vaikuttanut.
No niin mä vähän ajattelinkin.Siis ilmeisesti se voi olla aikainen merkki raskaudesta, mutta ainakin FFn Chart Galleryssa oli myös paljon raskaudettomia kiertoja, joissa oli sama.
Ihmettelin sitä tässä tai sitten BBT-ketjussa aiemmin tänään![]()
En ole saanut vielä tuloksia.. Katsonut jo 2 kertaa onko tullut tänään aamulla.No niin mä vähän ajattelinkin.
@Kali ootko saanut tuloksia jo verikokeista? Mä en oo kans kohdunsuuta ja -kaulaa hirveemmin tunnustellu paitsi joskus kauan sitten. Mun tekee jotenki pahaa tunnustella sitä, aiheuttaa puistatusta. En tiedä miksi. Kohdunkaulaa nyt ehkä joo, mut kohdunsuuta en mielellään kosketa.
Täällä edelleen lämmöt 0,2 astetta normaalia alempana, kuten eilenkin. Ovislimat oli aamulla viel, mutta nyt mielestäni muuttunu takaisin sellaseks voidemaiseks. Pitää seurailla tilannetta, että mihin etenee. Samoin ovulaatiomikroskooppi näyttää heikkeneviä saniaisia ja enemmän pistemäistä rakennetta sylkinäytteessä. Otan siitäkin ip uuden vedoksen. Talletus tehty eilen.
Te, jotka tiedätte hormoneista, niin osaako joku sanoa, miten estrogeenitasot elää kierron aikana? Kuvaajia on erilaisia. Joissain näyttää, että estrogeenihuippu alkaisi jo laskea ennen kuin ovulaatio tapahtuu, mutta toisissa taas, että lasku tapahtuisi vasta ovulaation jälkeen. Lisäksi tietysti estrogeeni laskee lopullisesti, jos raskaus ei ala ja uusi kierto käynnistyy, kunnes nousee taas kohti seuraavaa ovulaatiota. Ei näistä ota selvää![]()
Se tuntuu oudolle ilmeisesti siksi, että kohdun napukka itsessään on ilmeisesti lähes/kokonaan tunnoton. Tuli vain ilmi sillon, kun kävin kahdesti kohdunsuun koepalassaSama juttu vähän myös ton tunnustelun kanssa, en varmaan jatka sitä.Tuntui jotenkin oudolta, ei sattunut tai mitään, mutta tuntui vaan oudolle...