Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo mulla on siis kilpirauhaseen lÀÀkitys, ollut teini-iÀstÀ asti.. Ja viimeksi tosin mitattu olikohan elokuussa jolloin alle 1 se tsh, toki pari kuukautta kesÀkuussa aiemmin olikin yli 5 mutta annostusta nostettiin reilusti niin tippui se tsh. Toki siinÀ on myös se mulla ettÀ noin puoli vuotta aiemmin eli 24 joulukuussa oli tsh vÀhÀn yli 2,5 kun oli normaali vuosi kontrolli ettÀ en tiedÀ miten noussun puolessa vuodessa yli viiteen se tsh. LÀÀkÀrikÀÀn ei mitÀÀn edes ihmetellyt sitÀ tai mitÀÀn....Tuli mieleen, ettÀ onko sulla @Kali mitattu kilpirauhasarvoja? Varasin just itselle maanantaille ajan, kun mulla oli vuonna 2024 arvo 2,6 ja sen pitÀisi olla lasta yrittÀessÀ alle 2,5, mutta mieluiten alle 2,0. Luin, ettÀ liian korkea kilpirauhasarvo hankaloittaa kiinnittymistÀ ja aiheuttaa varhaisia keskenmenoja.Jos tuota ei ole mitattu niin voisit kÀydÀ mittauttamassa!
Joo ei toimi jos on liian pitkÀ aika. Mulla siis pari tuntia saattaa heittÀÀ niin toimii siksView attachment 152320
EnnÀtyslÀmpötila, mulla ei koskaan oo ollut nÀin korkealla aamusta vaikka olisin kuinka mitannut myöhemminAloitin eilen rautakuurin, mut eihÀn se siitÀkÀÀn voi johtua? Ja vaikka on vÀhÀn stressiÀ pÀÀllÀ, niin olo on kyllÀ jopa pelottavan rauhallinen, ja nukuin todella makoisasti.
@Mamiksx5 kokeilin sitÀ lÀmpötilalaskuria eilen, ja se ei toimi mulla lainkaan. Jos syötÀn siihen nÀitÀ viikonloppulukemia, mitÀ mulla yleensÀ on, niin joko se antaa virheilmoituksen et herÀÀmisajat liian kaukana toisistaan tai sitten se antaa niin matalan lÀmpötilan, ettei mulla oo edes alkukierrosta niin matalallatoimii varmaan paremmin, jos arkena ja viikonloppuna herÀÀmisajoissa ei ole niin iso ero (mulla 5-6 tuntia).
Mulla toivottavasti töihinpaluu ens kuun puolella ja vuorotyö, ajattelin kokeilla jos vielÀ tarvii, ettÀ mitÀ ne lÀmmöt on yövuoron jÀlkeen kun herÀilee. Jos mitÀ sattuu niin poistan sit. Haluis silti jatkaa mittailuja, jos ei plussaa kuulu.View attachment 152350
Mulla oli eilen aivan jÀÀtÀvÀt kivut. KÀvelin kumarassa ja tooosi hitaasti... Illalla vasta helpotti. Liekö sitten kaikki kolme follikkelia puhjenneet samanaikaisestiJÀnnÀÀ tÀssÀ on toi, ettÀ lÀmmöt nÀyttÀÀ nousseen jo ennen ovisplussaa. Tai no, tulevat pÀivÀt nÀyttÀÀ. Ens pe vielÄ labrat niin nÀkee onko ovis tosiaan tapahtunut. Tosin alkaa yövuorot huomenna niin jÀÀ taas lÀmmöt parilta pÀivÀltÀ mittaamatta.