Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Älä vielä masennu jos lämmöt ei tuu alasNega testattu aivan kuten arvelinkin. En jaksa uskoa että se tuosta enää plussaksi muuttuu. Meinasin jo jättää lugenkin laittamatta mutta laitoin kuitenkin.
Hei! Huikkaan välistä kun olen tota samaa laitetta käyttänyt. Mulla tuli kerran yhdessä sekavassa kierrossa joku 18 päivää putkeen korkea ja sitten lopulta vaan putosi matalaksi. Siinä kierrossa ei tullut ovulaatiota eli näytti sinänsä ihan oikein. Kyllä se laite putoaa suoraan matalaan jos ovis jää välistä.No testasin ovulaation vielä mutta olihan se taas kymmenennen kerran korkea lukema. Tosin jos oikein käsittänyt niin tuo laite ei enään tunnista matalaa uudestaan kun kerran käynyt korkea lukemassa. Niin se aikainen korkea tulos sekoitti. Ja epäilen nyt että ovulaatiota ei ollenkaan edes tulossa kun jo kp16. Tuskinpa sitä huippua enään tulee kun mennyt näin kauan jo.
Toki pieni mahdollisuus on että ovulaatio olisi ollutkin jo ja mennyt ohi laitteelta, että huippu olikin todella nopea, liian nopea tuolle clearbluen laitteelle. Tosin en usko että tuo skenaario kovon mahdollinen kun lämmöissä mikään ei viittaa ovulaatioon.
Okei kiitos! Ihmettelen vain kun toista viivaa ei edes näy noissa ovulaatiotesteissä jotka siihen laitteeseen menee.Hei! Huikkaan välistä kun olen tota samaa laitetta käyttänyt. Mulla tuli kerran yhdessä sekavassa kierrossa joku 18 päivää putkeen korkea ja sitten lopulta vaan putosi matalaksi. Siinä kierrossa ei tullut ovulaatiota eli näytti sinänsä ihan oikein. Kyllä se laite putoaa suoraan matalaan jos ovis jää välistä.
Toisessa kierrossa kävi melkein sama, noin 15-20 korkeaa päivää putkeen kunnes yhtäkkiä tuli matala ilman huippua välissä, eikä se sen matalan tuloksen jälkeen enää hyväksynyt enempää testejä siihen kiertoon. Jatkoin tikutusta toisilla liuskoilla kun vuotoa ei kuitenkaan ollut vielä tullut ja yhtäkkiä KP34 tuli niillä positiivinen tulos eli keho yritti sitten ovuloida uudestaan kun eka kerta ei mennyt putkeen.
Sit kun kierrot alkoi parantua, se alkoi näyttämään taas oikein max 10 korkeaa päivää putkeen ja huipun heti perään.
Eli korkeiden päivien jälkeen voi sillä laitteella tulla joko huippu tai jos ovista ei kuulu ja estrogeeni putoaa, suoraan matala tulos. Ja joskus keho voi yrittää ovuloida uudestaan jos ei alkukierrossa onnistunut. Mulla syypäänä PCOS, mutta voihan olla että sulla on vähän vielä sekaisin hormonit edellisen keskenmenon jälkeen. Toivon mukaan pian palautuisi normaaliin!![]()