BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mamiii Kiitos toiveikkaasta viestistä! ❤️ Tuntuu tosi uhkaavilta kaikki nämä dipit. Katsotaan huomenna aamulla mikä meno, kun on saanut omassa sängyssä nukkua.

Mulla jäi nuo juilinnat päälle. Nippailee ja särkee välillä häpyluun alta, välillä jomman kumman munasarjan kohdalta ja nyt alkoi alaselkääkin särkeä. Tissejä myös pistelee. Saa nähdä onko nämä jotain keltarauhasoireilua vaan vai onko siellä joku poraamassa itselleen paikkaa.

Tämä on tyhmä juttu, mutta automaattinen tekstinsyöttö korjasi joskus keltarauhanen➡️keltapaitainen ja oon siitä lähtien kuvitellut keltarauhasen mielessäni dimex-pukuiseksi raksaäijäksi, joka röiukkoilee munasolun montun äärellä. 😆

@Kali Tsemppiä ❤️

@Syssymyssyllä on hieno nousu!

@Pogon käyrä näyttää myös lupaavalta! Milloin meinaat testata!

@Kumpare hauska tuo ennakoiva teksti syöttö. Välillä korjaa mullakin sanat ihan ihmeellisiksi ja tulee hankaluuksia ymmärtää jos korjaus on ollut erikoisempi.

Mulla on vain yksi raskauskeijun puikkotesti kotona enkä aio lähteä ostamaan nyt muuta. Varmaan huomenna testaan jos lämmöt on edelleen koholla.

@Kumpare pohdin vain, että miksi lämmöt nousee jo tässä kohtaa, kun eikös sen pitäisi nousta vasta oviksen jälkeen? Ovisplussa (tai ainakin todella lähellä sitä) eilen klo 13, sen jälkeen testit haalistunut. Oon melko varma, että irtoaminen tapahtui 00-03 aikoihin, tuli muutama melko napakka vihlaisu, aamulla ei enää sellaisia kipuja vaan pelkkiä pieniä tuntemuksia.

Omaa napaa. Letrot on nyt popsittu. En vielä muistanut tälle päivälle sitä täpätä charttin. Eilen loppui menkat ja harjoittelu aloitettiin heti 😏 tänään pientä paineentunnetta alavatsalla ja oikeaa rintaa viillellyt vähän. No, mielummin otan sen kuin jatkuvan krapulan, joka ollut letrojen ajan. Ei oo oksu ollut kaukana ja ruokaa mennyt ihan karmeita määriä 😆 pari viimeistä päivää oli myös päänsärkyä.

MUtta tässä nyt ekat aamulämmöt vuoteen.
e5361ac1-be92-43a6-ac07-7db290dfff93-1_all_35637.png

@Kumpare pohdin vain, että miksi lämmöt nousee jo tässä kohtaa, kun eikös sen pitäisi nousta vasta oviksen jälkeen? Ovisplussa (tai ainakin todella lähellä sitä) eilen klo 13, sen jälkeen testit haalistunut. Oon melko varma, että irtoaminen tapahtui 00-03 aikoihin, tuli muutama melko napakka vihlaisu, aamulla ei enää sellaisia kipuja vaan pelkkiä pieniä tuntemuksia.

Noh, ainakin jos olisi jo jotenkin se ovis ollutkin jo päivää aiemmin, on teillä silti yrityksen puolesta hyvä ajoitus. Mullakin tällä kertaa oli jotenkin vissiin tosi nopea huippu ja ovulaatio jos ylipäätään tapahtui. Jotain outoa kuitenkin. Miten pitkä luteaali sulla yleensä olikaan, kun en muista?
Ollaanko melkein synkassa?

Mä luulen, että nyt tulee itselle se lyhyt luteaali.. En ymmärrä miten se voi vaihdella 10-15 päivän välillä.

Noh, ainakin jos olisi jo jotenkin se ovis ollutkin jo päivää aiemmin, on teillä silti yrityksen puolesta hyvä ajoitus. Mullakin tällä kertaa oli jotenkin vissiin tosi nopea huippu ja ovulaatio jos ylipäätään tapahtui. Jotain outoa kuitenkin. Miten pitkä luteaali sulla yleensä olikaan, kun en muista?
Ollaanko melkein synkassa?

Mä luulen, että nyt tulee itselle se lyhyt luteaali.. En ymmärrä miten se voi vaihdella 10-15 päivän välillä.
Mulla on luteeali yleensä sen 13-14 päivää.

Mietin vaan miten se ovis olisi ollut päivää ennen ovisplussaa, ja kivutkin viittaa enemmän siihen, että olisi tänään

Tosin kuten mun käyrästä näkee, niin mun lämmöt on heitellyt tosi paljon tässä kierrossa kaiken muun kummallisuuden päälle, johtuu varmaan tyroksiinin nostosta, niin en tiiä uskallanko luottaa lämpöön niin paljon kuin yleensä. Pakko yrittää vaan luottaa, että keho tekee sen mitä pitää.

Tuossa vielä tän kierron ovulaatiotestien tulokset:
203283.jpg

Musta kyllä tuntuu että ovulaatio tänään sellaisten oikean puoleisten kipujen takia plus valkovuoto lisääntymään päin joka yleensä ovulaatiopäivänä tai sen jälkeen alkanut runsastumaan. Katsotaan huomenna mihin suuntaan lämmöt menee. Jospa se alkoholi olisikin sekoittanut lauantai aamuisia lämpöjä. 🤔 Kun tänään matalammat kyllä vähän vielä eilisestä. Tosin vain 0,07 astetta mutta tumtemuksien perusteella kyllä jotain tapahtui jo tai tapahtumassa. Ei mulla ennen ovulaatio kyllä näin pahasti ole tuntunut mutta vähän samanlailla kyllä mutta nyt vain kovempana kipuna tuntui 🤯

Takaisin