Himot ja ällötykset?

Mullakin smoothiepusseja mukana laukussa hätävarana 😅

Tämän hetken lemppariuruoka on paahdettu ruisleipä juustolla, tomaattiviipaileilla ja suolaa päälle. Tällä on pärjätty viikonloppu 😄

Täällä himottaa hunajameloni. Oli pakko laittaa huomisen kauppatilaukseen. 😋 Muutenkin kaikki hedelmät ja kasvikset. Olisko nyt sitten poika tulossa kun tyttöraskauksissa on ollut ihan päinvastoin ja kaikki veget ällöttäneet🤣. Alun lihanhimo on kääntynyt ympäri😆

Kuulostaa pääasiassa fresheiltä nuo muiden himotukset 😁. Huomasin myös että mukavasti vaihtelee mikä milloinkin maistuu ja ruuasta osaa nauttiakin. (Pahoinvointi ei ole vielä pahasti päällä). Edellisissä raskauksissa myös muistan että jotenkin ruoka maistui tosi hyvälle kunnes synnytti. 🙂

Tällä hetkellä pahoinvointia pitää jotenkuten aisoissa raikkaat juomat; jääkylmä vesi, tuoremehu ja makuvedet. Myös omena ja ananaspalat ok. Välillä iskee suolaisennälkä, joka talttuu sitten lihiksellä tai sipseillä🤭

Perus kotiruoka, salaatit ja erityisesti kana ovat nounou (vaikka yritän näitä väkisin syödä yhä päivittäin.) Puurokin maistuu onneksi vielä, tuorepuurosta on pitänyt luopua.

Ainiin, ja oikein rapeaksi paahdettu leipä kurkulla on👊🏻

Himoja ei ole ja ihan kaikki ällöttää💀
No ei onneksi sentään, nyt on viimeisen parin viikon aikana vaan semmonen "mössöruoka" maistunut ja mennyt alas kuten lasagne ja gratiinit.

Olen normaalisti myös todella kova juomaan teetä, mutta se alkoi taas heti ällöttämään enkä pysty sitä enää juomaan. Näin oli myös edellisessä raskaudessa. Sen sijaan on tehnyt kovasti mieli kaakaota😅

Munkin tekee jostain syystä koko ajan mieli kaakaota😂 se vaan tuntuu mulla vähän lietsovan huonoa oloa niin en juuri viitsi juoda

Täällä ällöttää kaikki vuoronperään ja eilisen himo saattaa olla tämän päivän ällötys!
Useampana päivänä olen himoinnut kreikkalaista jugurttia 😊 Ja kurkkua tekee usein mieli!

Kaikki ruuat ällöttää, mutta kyllä niitä on jotenkin silti pystynyt pieniä määriä syömään, eikä ookkaan sit maistunut enää niin pahalta mitä ois kuvitellut😂 mieli ei silti oikein tee muuta kuin mehua, mehujäätä, paahtoleipää, kurkkua ja valion uuniomena tai päärynä-kinuski kreikkalaisia juguja

Täällä pahoinvoinnin kunnolla alettua alkoi tekemään mieli kaikkea raikasta, kuten klementiinejä, jogurtteja yms. Huonoon oloon silti luonnostaan jotenkin syö suolaista, joten leipää menee reippaalla kinkulla ja juustolla, sekä perus kotiruokaa kunnon annoksia 😁. Suklaata oon ennen raskautta syönyt jatkuvasti, vaan nyt en voi sietää. Oletteko muistaneet juoda riittävästi vettä? Netissä luki että raskaana oleva tarvitsisi jopa 3 litraa vettä päivässä. Itsellä jää kyllä sinne alle 2 litraan..

En ole saanut vettä kyllä ihan niin paljoa alas. Tänään ja eilen tuli pari kertaa oksennettua vedet pois melkein saman tien. Jatkuvasti pidän vesipulloa vieressä ja yritän ottaa hörppyjä säännöllisesti, mutta alle suositusten on jäänyt.

En kyllä muista juoda riittävästi.. Aina jossain kohtaa päivästä muistan että ainiin pitäis juodakin😅

Ainii ja tän hetken ällötys on ehdottomasti valkosipuli. En voi sietää hajuakaan. Normaalisti rakastan valkosipulia😅

Mulla tulee jostain syystä vesi usein samantien pihalle mut mulla on jääkaapissa pullossa laimennettua mehua jota käyn hörppimässä😃 se pysyy jostain syystä paremmin sisällä

Täällä sama kuin @Adagio- ja @Sumii , vesi tulee ylös melkein aina heti.. viimeksi oli sama ja tuntui hirveältä hampaille kun oli pakko juoda mehuja kokoajan 😅 muistan vieläkin miten hyvältä vesi maistui kun ei enää ollut raskaana, tuntui ihan luksukselta voida juoda vettä ilman pahoinvointia.

Laimennettu mehu kuulostaa hyvältä! Jostain syystä oon raskausaikoina tykästynyt appelsiini Trippeihin. Tänään meni kaksi peräkkäin ja muistin että tyttöä odottaessa tuli niitä juotua paljon. 😃

Sääliksi käy kyllä hampaita 😅 jatkuvaa syömistä ja mehujen lipittämistä täälläkin. Lisäksi pahoinvoinnin takia hampaiden pesu onnistuu vaihtelevasti 😩 välillä tulee väkisin oksennus jos liian kauan yrittää pestä

Täällä pahoinvoinnin kunnolla alettua alkoi tekemään mieli kaikkea raikasta, kuten klementiinejä, jogurtteja yms. Huonoon oloon silti luonnostaan jotenkin syö suolaista, joten leipää menee reippaalla kinkulla ja juustolla, sekä perus kotiruokaa kunnon annoksia 😁. Suklaata oon ennen raskautta syönyt jatkuvasti, vaan nyt en voi sietää. Oletteko muistaneet juoda riittävästi vettä? Netissä luki että raskaana oleva tarvitsisi jopa 3 litraa vettä päivässä. Itsellä jää kyllä sinne alle 2 litraan..
Mua ei kyllä himota myöskään mikään ruoka 😵‍💫 Pakko vaan jotain syödä. Vettäkään ei mee siihen tahtiin kuin normaalisti, nyt menee ehkä 1 litra kun yleensä yli 2 litraa huvikseen. Veden juomisestakin tulee huono olo mahaan 🙄

Mä juon mehukeittoa ja piimää. Piimälasi yöllä tekee näemmä terää.

Kaikki suolainen himottaa. Pizza. Sipsit. Subi. Jouluruoka 😂 ei kyllä viitsi vetää, joten syön ruisleipää, jota en oo syöny vuosiin.

Takaisin