Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävispä itellekin näin!Oon huomannut että salaatit ja terveelliset ruoat on alkanu maistua. Rasvaiset ja pikaruoat taas ällöttää. Ihan hyvä juttu kai![]()
Mä odotan myös tätäOon huomannut että salaatit ja terveelliset ruoat on alkanu maistua. Rasvaiset ja pikaruoat taas ällöttää. Ihan hyvä juttu kai![]()
vaikka eka kolmannes alkaa lähestyä loppuaan, tuntuu että vieläkin on tosi rajoittunutta se, mitä pystyy syömään/tekee mieli. Tää on tosi turhauttavaa! Tuntuu että ei ilkeä syödä enää lähes mitään, mikä on ennen maistunut hyvin. Edes profiilikuvan takis-sipsejä ei tee yhtään mieli 
Mää oon kans juonut koko raskausajan maitoa ruuan kanssa, tätä ennen koko aikuisiän aina vettä. Kun on huono olo niin se ruoka menee helpommin alas maidon kanssaMulla on tullut yhtäkkiä himo siitä, että haluan juoda ruokajuomana maitoa. En ole siis juonut maitoa vuosiin, kun en oo tykännyt sen mausta ja nyt yhtääkiä se maistuu hyvältä ja voin juoda monta lasillista päivässä![]()