Himot ja ällötykset?

Mä söin just tulisen bibimbapin lopun aamupalaksi 🤣 ei tee yhtään mieli maito tai lihatuotteita.. vaan raikasta ja "kevyttä" ja just tulista 😅 nää kans muuttuu kokoajan, eli vaikea valmistautua 😅

Mä oon pystynyt syömään ihan normaalisti. Ei oo mitään ällötyksiä tai mitään himojakaan 😁 ainakaan vielä🤞🏻

Mä söin just tulisen bibimbapin lopun aamupalaksi 🤣 ei tee yhtään mieli maito tai lihatuotteita.. vaan raikasta ja "kevyttä" ja just tulista 😅 nää kans muuttuu kokoajan, eli vaikea valmistautua 😅
Piti oikeen googlaa toi sun aamupala😂 en oo koskaan kuullukkaa😅 mä söin lopulta kaks riisipiirakkaa, päälle kunnolla kasviksia🤭 yleensä oon syöny jugua marjoilla mut maitotuotteet ei kyllä lähde täälläkään nyt yhtään

Mullakaan ei vielä mitään suuria ällötyksiä tai himotuksia. Kaikkee freesiä tekee mieli, eli oon syöny tosi paljon hedelmiä :D Päärynät ja appelsiinit maistuu ihan ekstrahyvälle. Mies teki eilen itselleen tonnikalasalaattia ja se tonnikala haisi kyllä suoraan purkista pahalle. Tai ehkä voimakkaalle, en nyt tiedä haiseeko se ikinä mitenkään herkulliselle.

Siitä huolimatta tekis mieli hakee niitä tonnikalasusheja lounaaksi, pikaisella tutkinnalla ne nyt ois kuitenkin ihan sallittua ravintoa..

Mäkään en käsitä, että maitotuotteet nyt kuvottaa ihan maailman eniten? Siis ajatuskin jostain maustetusta rahkasta oksettaa. 😅 Ja yleensä oon niiden suurkuluttaja. En oo vuosikausiin syönyt kahta lämmintä ruokaa päivässä (paitsi myös viimeraskaudessa), mutta nyt on puurot vaihtuneet kunnon ruokaan 😁Hirveä himo nyt tonnikalaan ja pihviin… 😅😅

Mulla on sellaista että hetki sitten syöty ruoka saattaa alkaa mielessä ällöttäämään ja ei vois kuvitellakaan että söisi sitä uudestaan 😃 vaikka syödessä ei oo ollut mitään ongelmaa. Ajatuksen voima on kyllä vahva

Mulla ei oo toistaiseksi ollut mitään tiettyyn ruokaan kohdistuvia ällötyksiä. Koko ajan on äklö olo mut pystyn kuitenkin syödä normaalisti☺️ outoa on se et herkkuja ei tee normaaliin tapaan mieli vaan enemmänkin kaikkea suolaista, esim sipsiä😋

Tällä hetkellä 7+4 ällöttää melkein kaikki.. yritän väkisin sit jotain saada alas välillä🥹

Mitä voin syödä jos kaikki ällöttää?..😂

Tällä hetkellä 7+4 ällöttää melkein kaikki.. yritän väkisin sit jotain saada alas välillä🥹

Hyvä kysymys, odotan tähän itsekin vastausta. 😂 Oon saanut rahkaa, jugurttia ja hedelmiä syötyä. Muut asiat meinaa ällöttää.

Mulle tuli tälle päivälle kova ällötys ja etovuus. Nyt menee parhaiten keltaisen pussin Herkku sipsit. Pelkkää suolaa ah. Täällä ei myöskään maustetut rahkat kiinnosta yhtään, oikeen ällöttää se mahdollinen suutuntuma mikä syödessä siinä olisi. Vaivoin sain lounaan alas tänään, kinkkikiusaus ei toiminu. Satsuma toisaalta oli ihana, niitä pitää hamstrata.

Tulisia/vahvoja ruokia on kyllä paljon tehny mieli, just jalapenot subin sisällä, tuliset wokit yms kiinnostelee. Tää tavallinen suomalainen kotiruoka ei oikein riemunkiljahduksia aiheuta

Ekassa raskaudessa meni aika monta viikkoa karjalanpiirakoilla, sellaisilla kauraisilla tai höttösillä ei mitään terveellisempää versioita ja sit sulatettua juustoa päälle

Siis voisin elää keitetyillä kananmunilla ja siihen päälle vähän suolaa! Just nyt kans kananmunat keittymässä 🤌🏼
Himoitsen myös kokoajan mäkkärin ranskalaisia ja valkosipulidippiä JA myös siipiä 😎 onneks meidän peräkylälle asti ei tuu wolt 😄

Tänään ekaa päivää kunnon huonovointisuutta aamulla ja illalla 😅 illalla iski hirveä himo juoda limpparia, vaikka yleensä juon pelkästään vichyjä enkä edes pidä limppareista 😂

Täällä kans tuliset ja vahvat ruuat himottaa.. ja inkivääri, jota tietenkään ei sais syödä.. haluaisin ihania intialaisia vahvoja curryja, sit just jalopenoja - tänään tehtiin mexikolaista huevos rancheros ja laitoin omaan annokseen varmaan 1/3 jalopeno purkin 😅 sit tottakai just raikkaat hedelmät: satsumat, appelsiinit ja kivit..

Iltaisin tehnyt nyt mieli paahtoleipää ja ananaspaloja. Muutenkin mehut ja makuvedet maistuvat. Varsinaisia ällötyksiä ei vielä, mutta syömisen jälkeen tulee yleisesti tosi täysi, närästävä ja turvottava olo.

Ällöttää jatkuvasti kaikki. Pystyn kyllä syömään, mutta mieli ei tee yhtään mitään, etenkään makeaa. Vaikka normaalisti oon kunnon sokerihiiri. :D Kauppoihin tullut uusia jäätelöjä joulumauissa ja mies odottaa millon voisi niitä maistella. Sanoin kyllä et saa ihan vapaasti ostaa, mutta haluaa odottaa että voidaan yhdessä ottaa kokeiluun. Esikoisen kanssa ällötys kyllä lähti ekan kolmanneksen lopulla pois, kai.

Mun tekee kaikkea hedelmäistä nyt mieli. Keksin helpon välipalan: lasten smoothiepussit🤣. Näppärä kuljettaa mukana ja tuntus maistuvan😂. Vähän voi toki herättää ihmetystä kun kävelen pussi suussa, mutta samapa se😂

Takaisin