Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tosi hyvin pc vahvistunut, nuo rfsu:n testit nyt on mitä on. En hirveästi niille antaisi painoarvoa.View attachment 148768
View attachment 148770
Täällä taas testailtu aamulla, pc on vahvistunut eilisestä kivasti
Mutta rfsu early ei nyt ollutkaan vahvistunut vaan mun mielestä oikeastaan haalistunut ja siitähän sain itselleni nyt kauhean huolen aikaiseksi
Pitäisi varmaan lopettaa tämä jatkuva testaaminen ja tehdä vaikka vain digi viikkotesti ensi viikon aikana ja sitten koittaa luottaa siihen että eteenpäin mennään![]()
Ihanaa!Äärimmäisen jännittämisen saattamana uskaltauduin tekemään digin 5+3 ja se näytti 3+Oon pelännyt, että kun oon niin oireeton, ettei tuolla tapahdu mitään, mutta nyt voi hetkeksi hengähtää!

Mä oon ymmärtänyt, et tämäkin on täyttä rfsu laatua, eli ei kovin luotettava. Ilmeisesti tuo T4 on melkein mahdotonta saada.Pitihän sitä sitten mennä tekemään tämmöinen rfsu:n viikkotesti kun kaupassa tipahti koriin, eikä raaski vielä käyttää sitä cb digiä
T3 kohdalla on pieni hailura, ja ohjeen mukaan t3 viivan hcg raja-arvo on 300. Mutta mä en kyllä oikein ymmärrä että miten nämä rfsu:n viikot muka menee, ainakaan ne ei mee samalla logiikalla kuin cb digi.
View attachment 148809
Mäkin liityn joukkoon fiilistelemään. Mä tein myös ja ekaa kertaa sain ovistestiin jotain raskaana edellisessä keskenmenneessä kun alkupuolella kokeilin ei tullu mitäänView attachment 148850
Raskaustestit loppu niin tehny muutamana päivänä ovulaatiotestillä kun sekin tunnistaa HCG:n... Ihan hyvin vahvistunut parissa päivässä tuo viivaNyt rv 4+2.
Mulla tää ei toiminut ovistestillä, sain vain hailuran haamun rv5+2.View attachment 148850
Raskaustestit loppu niin tehny muutamana päivänä ovulaatiotestillä kun sekin tunnistaa HCG:n... Ihan hyvin vahvistunut parissa päivässä tuo viivaNyt rv 4+2.
Mä oon tehny edellisen digin joku viikko sitten, eikä se ollut muuttunut viikossa 1-2:sta mihinkään niin alkoi ahdistamaanMissä mun leffaviivat?kaks alimmaista tehty eilen ja tänään rv 4+2. Ahistavan haaleet.
View attachment 148854
Itsellä alkio kiinnittyi tosi nopeasti, sen takia leffaviivatkin sain 4+2.