Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
IMG_9851.jpeg

IMG_9846.jpeg

Täällä taas testailtu aamulla, pc on vahvistunut eilisestä kivasti 🥰

Mutta rfsu early ei nyt ollutkaan vahvistunut vaan mun mielestä oikeastaan haalistunut ja siitähän sain itselleni nyt kauhean huolen aikaiseksi 🙄

Pitäisi varmaan lopettaa tämä jatkuva testaaminen ja tehdä vaikka vain digi viikkotesti ensi viikon aikana ja sitten koittaa luottaa siihen että eteenpäin mennään 🙈

View attachment 148768

View attachment 148770

Täällä taas testailtu aamulla, pc on vahvistunut eilisestä kivasti 🥰

Mutta rfsu early ei nyt ollutkaan vahvistunut vaan mun mielestä oikeastaan haalistunut ja siitähän sain itselleni nyt kauhean huolen aikaiseksi 🙄

Pitäisi varmaan lopettaa tämä jatkuva testaaminen ja tehdä vaikka vain digi viikkotesti ensi viikon aikana ja sitten koittaa luottaa siihen että eteenpäin mennään 🙈
Tosi hyvin pc vahvistunut, nuo rfsu:n testit nyt on mitä on. En hirveästi niille antaisi painoarvoa. 😁 Itselläkin tässä digi mietinnässä vielä. Varmaan jää tällä pähkäilyn määrällä tekemättä. 😂

Äärimmäisen jännittämisen saattamana uskaltauduin tekemään digin 5+3 ja se näytti 3+ ❤️ Oon pelännyt, että kun oon niin oireeton, ettei tuolla tapahdu mitään, mutta nyt voi hetkeksi hengähtää!

Liitteet

• 20251006_050006.jpg
    20251006_050006.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 23
Äärimmäisen jännittämisen saattamana uskaltauduin tekemään digin 5+3 ja se näytti 3+ ❤️ Oon pelännyt, että kun oon niin oireeton, ettei tuolla tapahdu mitään, mutta nyt voi hetkeksi hengähtää!
Ihanaa! 🥰

Minulla sama jännittäminen, tai siis haluaisin saada näkyviin 2-3 viikkoa. Meinasin jo tänään dpo14 testata mutta en uskaltanut vielä 😅 katsotaan josko huomenna

Pitihän sitä sitten mennä tekemään tämmöinen rfsu:n viikkotesti kun kaupassa tipahti koriin, eikä raaski vielä käyttää sitä cb digiä 😅

T3 kohdalla on pieni hailura, ja ohjeen mukaan t3 viivan hcg raja-arvo on 300. Mutta mä en kyllä oikein ymmärrä että miten nämä rfsu:n viikot muka menee, ainakaan ne ei mee samalla logiikalla kuin cb digi.

IMG_1BE97CCC-2C26-4B7B-B548-243289888A04.jpeg

Pitihän sitä sitten mennä tekemään tämmöinen rfsu:n viikkotesti kun kaupassa tipahti koriin, eikä raaski vielä käyttää sitä cb digiä 😅

T3 kohdalla on pieni hailura, ja ohjeen mukaan t3 viivan hcg raja-arvo on 300. Mutta mä en kyllä oikein ymmärrä että miten nämä rfsu:n viikot muka menee, ainakaan ne ei mee samalla logiikalla kuin cb digi.

View attachment 148809
Mä oon ymmärtänyt, et tämäkin on täyttä rfsu laatua, eli ei kovin luotettava. Ilmeisesti tuo T4 on melkein mahdotonta saada. 😅 Itsekin siis meinasin tämän rfsun ottaa, mutta päädyin cb digiin ja hyvä niin! Onneksi tuohon nyt ei kovin montaa euroa mene hukkaan. 😁

IMG_9193.jpegMäkin liityn joukkoon fiilistelemään. 🤭 4+2 ja alkaa tänään leffaviivoja lähenemään. Dpo 12 sain ekan viivan tikulle, joka pikkuhiljaa vahvistunut. Todella tiedostan, et ei yhtään tiiä miten käy, mutta jotenkin haluan silti silti nyt sallia itseni ottaa kaiken ilon irti tästä vaiheesta.🕺🏼Kivaa kun muitakin on samassa vaiheessa. :)

View attachment 148850
Raskaustestit loppu niin tehny muutamana päivänä ovulaatiotestillä kun sekin tunnistaa HCG:n... Ihan hyvin vahvistunut parissa päivässä tuo viiva 😅 Nyt rv 4+2.
Mä tein myös ja ekaa kertaa sain ovistestiin jotain raskaana edellisessä keskenmenneessä kun alkupuolella kokeilin ei tullu mitään 🤔
Mulla oli pcn ja niissä meni kontrolliviiva ihan haaleeks ja testiviiva oli vahva 😍

Aloin tässä pohtimaan että jos tämän päiväinen ultra piti päivälleen paikkansa, niin sain cb:n digiin positiivisen 3+1 viikoilla. Jotenkin vaikea uskoa.

Missä mun leffaviivat? 😣 kaks alimmaista tehty eilen ja tänään rv 4+2. Ahistavan haaleet.
View attachment 148854
Mä oon tehny edellisen digin joku viikko sitten, eikä se ollut muuttunut viikossa 1-2:sta mihinkään niin alkoi ahdistamaan 😅 päätinkin etten enää testaile ainakaan hetkeen, kun se hcg nousee kaikilla yksilölliseen tahtiin. Helposti tulee myös vertailtua vahvuuksia toisten testeihin. Muistan että esikoisen kanssa seurailin digillä alkuraskauden etenemistä ja sain siitä hirveän stressin itselle. Tuossa hän juuri kömpi yläkerrasta sohvalle viereen ❤️ koitan luottaa prosessiin ja ottaa sit ikävät asiat vastaan jos niitä tulee eteen.

Mä en tiiä ees miks mä oon nyt hurahtanut testailemaan ja seurailemaan näin😑 mulla on siis jo kolme lasta ja niistä en ees testaillu näin montaa kertaa 😅 oireita kuitenkin on selkeästi, niin ehkä pitää vaan rauhoittua.

Ei varmasti kannata verrata testejä muiden testeihin, vaikka se on ihan normaalia. Jokaisella kuitenkin hCG nousee yksilöllisesti, kuten edellä mainittiinkin ja sen takia hankala verrata muihin. Pääasia, että viivat vahvistuvat pikkuhiljaa. Yleensä kannattaa tehdä testi joka toinen päivä, niin tummumisen näkee paremmin. :smiling-eyes: Itsellä alkio kiinnittyi tosi nopeasti, sen takia leffaviivatkin sain 4+2.

Takaisin