Mää nään hailuraa!View attachment 148745
Onko mitään mahdollisuutta että tässä apteekin ultra herkässä näkyisi yhtään mitään pinkkiä?
View attachment 148746
Pääasiassa eiliset testit näyttää melko puhdasta negaa… :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mää nään hailuraa!View attachment 148745
Onko mitään mahdollisuutta että tässä apteekin ultra herkässä näkyisi yhtään mitään pinkkiä?
View attachment 148746
Pääasiassa eiliset testit näyttää melko puhdasta negaa… :/
Valaistus on vähän huono, näkyykö sulla livenä?Nyt illalla dpo 9 testattu. Näkyykö mitään? View attachment 148785
Kuivuttuaan joku viivanpaikka. Tässä vielä toinen kuva. Pitää aamulla testata uusiksi.Valaistus on vähän huono, näkyykö sulla livenä?
Kuivuttuaan joku viivanpaikka. Tässä vielä toinen kuva. Pitää aamulla testata uusiksi. View attachment 148790
Toivotaan parastaAamun testille
Näyttäköön se meille molemmille kahta viivaa
![]()
Itsehän sain dpo 10 jo haalean plussan testiin ja dpo 11 digi sanoi raskaana. Mutta kiinnittyminen tapahtuu kai yleensä noin dpo8-10 eli testi voi hyvinkin olla nega vielä silloin dpo10 ja sitten vasta dpo11-12 näyttää plussaa.Kuinka luotettavaksi koette raskaustestin teon dpo10?
Sanoisin olevan jo erittäin luotettavaa, varsinkin jos yhtään herkemmällä testaa.Kuinka luotettavaksi koette raskaustestin teon dpo10?
Sanokaapa.... Mulla nousee aika reippaasti omasta mielestä tässä nää viikot. Torstaina näytti että haalea t1 eli raskaus alkanut 1-2 viikkoa sitten, lauantaina selvä t1 ja haalea t2 eli 2-3 viikkoa sitten ja tänään tuli selkeät t1 ja t2 ja hyvin haalea viiva myös t3 kohdalle eli se ois 3-4 viikkoa sitten. Tää testi on se rfsu viikkotesti. Miten ton tulkitsisitte? Mulla on nyt 4+0.
Noissa on herkkyydet
T1 25
T2 100
T3 300
T4 1000
Joo näistä on vaikea tulkita tarkasti, koska mehän ei tiedetä sitä hcg tasoa mikä on lähtöjään ja näyttääkö testi haamua tietyssä kohdassa jo vähän ennenkö on vaadittu hormonin määrä. Mutta jos ajattelee, että torstaina oli plussa, niin silloin olisi varmaan se hcg 25, siitä se tuplaantuu (voi nousta enemmänkin) noin 1,5-2vrk välein nii, jos lauantaina näky haalea jo T2 kohdassa niin voi olla jo hyvinkin hcg 50-75 ja siitä taas tuplat tai enemmän tähän päivään mikä voi olla varmaan kaikkea 100-200 väliltä eli hyvinkin voi näkyä haalea jo T3:ssa.Sanokaapa.... Mulla nousee aika reippaasti omasta mielestä tässä nää viikot. Torstaina näytti että haalea t1 eli raskaus alkanut 1-2 viikkoa sitten, lauantaina selvä t1 ja haalea t2 eli 2-3 viikkoa sitten ja tänään tuli selkeät t1 ja t2 ja hyvin haalea viiva myös t3 kohdalle eli se ois 3-4 viikkoa sitten. Tää testi on se rfsu viikkotesti. Miten ton tulkitsisitte? Mulla on nyt 4+0.
Noissa on herkkyydet
T1 25
T2 100
T3 300
T4 1000
View attachment 148802View attachment 148803View attachment 148804
Mä tein itseasiassa myös tuon testin tänään dpo14 ja sain myös tuohon t3 kohtaan hailuran.Sanokaapa.... Mulla nousee aika reippaasti omasta mielestä tässä nää viikot. Torstaina näytti että haalea t1 eli raskaus alkanut 1-2 viikkoa sitten, lauantaina selvä t1 ja haalea t2 eli 2-3 viikkoa sitten ja tänään tuli selkeät t1 ja t2 ja hyvin haalea viiva myös t3 kohdalle eli se ois 3-4 viikkoa sitten. Tää testi on se rfsu viikkotesti. Miten ton tulkitsisitte? Mulla on nyt 4+0.
Noissa on herkkyydet
T1 25
T2 100
T3 300
T4 1000
View attachment 148802View attachment 148803View attachment 148804
Mulla näkyi eka raskaus vasta dpo12 ja toinen jo dpo8. Voi vaihdella samalla henkilölläkin kiinnittymisajankohta ja joillakin näkyy vasta kun menkat jo myöhässä (tässä toki vaikuttaa luteaalin pituus, on vähän eri onko 10 vai 14pv). Eli varmaksi ei voi sanoa ennen kuin kuukautiset on alkaneet.Kuinka luotettavaksi koette raskaustestin teon dpo10?
Mulle on käynyt kaksi kertaa juuri tuolla lilalla cb:llä noin. Ensin tyhjää ja yhtäkkiä pysyvä hymynaama, kummallakin kerralla tunsin sitten ovulaation selvästi myöhemmin. Keväällä pysyvä hymynaama tuli yhtäkkiä kp10 ja ovulaatio tuli vasta kp17. En ole enää ostanut noita testejä kun en luota niihin.Siis onko joku saanu virheovisplussia lilalla cb:llä? Tuli pysyvä hymy kp13 ja mun kierto on lyhimmillään ollu 34pv, ovis kp20, eli tää oli ihan pommi?? Ja eilen tein ekan puikon, oli tyhjä? En nyt jotenkin usko yhtään tähän
No justiinsa juuMulle on käynyt kaksi kertaa juuri tuolla lilalla cb:llä noin. Ensin tyhjää ja yhtäkkiä pysyvä hymynaama, kummallakin kerralla tunsin sitten ovulaation selvästi myöhemmin. Keväällä pysyvä hymynaama tuli yhtäkkiä kp10 ja ovulaatio tuli vasta kp17. En ole enää ostanut noita testejä kun en luota niihin.