Kirjottelenpa minäkin pitkästä aikaa jotakin, kun lähinnä tullut taustailtua..
@Yrittäjä83 Voi itku

Tsemppiä hurjasti
@Pinkkigreippi Toivottavasti tilanne poikakaverin kanssa tänään helpottaa

Ja toivottavasti menkkajomot pysyykin pois!
@Puolikuu aiotko testailla tänään vielä? En tiedä pystyisinkö itse olemaan testaamatta, vaikka viisainta kai se olisi aina malttaa odottaa.. :) ja olikos täällä muita jännittävässä tilanteessa,
@Kesäheinä85 ?
@Pikkutytöt siis aivan raivostuttavaa varmasti tuo kierron venyminen

Mekin ollaan katseltu vaikka mitä vauvakuumeen innoittamana, lasten nimiä ym,.. ja vaikka mitä vähän varovasti pohdittu. Ja sitte aina lopuksi "järkevästi" todetaan "Eipä nyt innostuta liikaa, eihän tässä välttämättä sitä toivottua lopputulosta tule"
Hormonikierukka on ollut nyt pois vajaan kolme viikkoa ja luulen havainneeni oviksen reilu viikko sitten. Kierukka ehti olla kevään ja kesän ajan vain. Nyt on ollut pari päivää ihan pienen pientä tiputtelua, matalaa mielialaakin, ruokahimoja ja kipeät tissit, eli ihan selkeät menkkojen alkamisen merkit (paitsi menkkajomotukset vielä puuttuu). En tiedä onko kierukka hillinnyt kuukautiskiertoon liittyvää oireilua, koska olotila on ollut hyvin tasainen viime kuukaudet. En näitä PMS-oireita varsinaisesti oo kaivannut..

Ostin ovulaatiotestit, jos seuraavasta kierrosta alkaisi sitten metsästää ovista ihan järjestelmällisesti! Mulla on alkanut kaikki raskaudet nopeaa, paitsi keskimmäisen lapsen kohdalla jolloin yritystä kesti reilusti toista vuotta, kuukautiskierrot venyit ihan järkyttävän pitkiksi ja ultrassa havaittiin PCOS tyyppiset munasarjat. Nuorimman kohdalla sitten taas kaikki tapahtui nopeaa. Siitäkin tosin on jo yli 10 vuotta..

Nyt toivon siis että kuukautiskierto lähtisi käyntiin tästä normaalisti, ja päästäisiin sitten kunnolla yrittämään