No jopas! Toisaalta ehkä on helpottavaa että tämä selvisi nyt, vaikka tottakai se on myös aina iso muutos identiteettiin

ajattelen että ehkä on helpompaa ymmärtää itseään, kun tietää ettei ole mitään vikaa missään, on vain tällainen ominaispiirre lisämausteena ja se tuo tiettyjä asioita elämään

tästä aikuisten ADHD:sta on nyt alettu puhua paljon ja se on varmasti monelle ollut helpottava tieto! Ennen on ehkä pidetty vaan jotenkin outona
Siis mun miehellä on kans varmaan joku diagnoosi, mutta ei semmosta oikein voi mennä sanomaan päin näköä.. miehestä puheenollen niin sitkeästi ollaan vielä yhdessä! Ollaan käyty kyllä melkoiset montut ja aallonpohjat tässä viime viikkojen aikana. Mutta mies oli sitä mieltä nyt kuitenkin, että vielä yritetään. En minäkään täydellinen ole, mutta oon tehnyt aika tiukkaa itsetutkiskelua ja kasvua ja samaa odotan mieheltä. Ehkä se siitä

sitä minä ainakin toivon! Ei tää eroamalla välttämättä helpommaksi muuttuisi, olis aika säätö näin ison lapsimäärän kanssa pyörittää kahta kotia. Ja nyt oon saanut sellaista kohtelua kotona kuin olisin toivonutkin kauan. Siis että minua arvostetaan ja olen tärkeä.