Syssymyssy
Näppärä viestien naputtelija
Onko muilla ovispäivänä JÄRKYTTÄVÄ turvotus? Olo on kuin rantapallolla 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on mun mielestä oviksen aikaan just kroppa parhaimmillaan. Olen ajatellut että yrittää houkutella lisääntymäänOnko muilla ovispäivänä JÄRKYTTÄVÄ turvotus? Olo on kuin rantapallolla![]()
Mulla oli eilen (ja sitä edeltävinä päivinäkin) just sellainen hyvä kroppapäivä, mutta tänään (dpo0) mun maha räjähti rantapalloksiMulla on mun mielestä oviksen aikaan just kroppa parhaimmillaan. Olen ajatellut että yrittää houkutella lisääntymään![]()
Jep. Kirosin miehelle joskus, että onpahan luonto tyhmä, kun tekee naisista rasvaisia punkeroita oviksen aikaan. Että ihan kuin houkuttelisi ketään. Mies totesi etten ymmärrä miehiä ja kävi kiinni turvonneisiin tisseihin.Onko muilla ovispäivänä JÄRKYTTÄVÄ turvotus? Olo on kuin rantapallolla![]()
Joo, siitä se turbo alkaa. Mulla on koko luteliaalivaiheen niin jäätävä turvotus, että pitää olla numeroa isommat housut erikseen.Onko muilla ovispäivänä JÄRKYTTÄVÄ turvotus? Olo on kuin rantapallolla![]()

Jep. Kirosin miehelle joskus, että onpahan luonto tyhmä, kun tekee naisista rasvaisia punkeroita oviksen aikaan. Että ihan kuin houkuttelisi ketään. Mies totesi etten ymmärrä miehiä ja kävi kiinni turvonneisiin tisseihin.![]()
Joo, siitä se turbo alkaa. Mulla on koko luteliaalivaiheen niin jäätävä turvotus, että pitää olla numeroa isommat housut erikseen.![]()
) mutta tuoreita kokemuksia kaipailen. Tein onestepin liuskalla (10 herkkyys) aamulla HYVIN HYVIN HAALEAN positiivisen. luulis et näillä päivillä (dpo15) olis jo vahvempi. haluaisin huomenna testata myös jollain muulla... millä?Pregcheck/One Step/Wondfo on käsittääkseni kaikki samaa tai saman valmistajan.Mikä on sun luotto raskaustesti?
Apteekki Raskaustesti ULTRA oli mitä itse käytin ja oli musta käteviä. Tuli selkeitä tuloksia.Onnea plussanneille, lähettäkäähän plussatuulia tähän suuntaan! Ja täältä vauvaliimaa oikeen urakalla sinne
Just yhdelle ystävälle puhisin et mikä idea laittaa viiltävät kivut ja turvonnut vatsa niille päiville kun pitäsii jumpata miehen kanssa. Tuntuu ihan hassulta :D ei toki mitään kamalia oloja ikinä ole, mutta semmonen ei niin hehkeä just sillon ku pitäis jumppailla...
Hei kanssasisaret: Mikä on sun luotto raskaustesti? ja onko kokemuksia One stepin liuskoista. (kaikki google keskustelut luettu jo) mutta tuoreita kokemuksia kaipailen. Tein onestepin liuskalla (10 herkkyys) aamulla HYVIN HYVIN HAALEAN positiivisen. luulis et näillä päivillä (dpo15) olis jo vahvempi. haluaisin huomenna testata myös jollain muulla... millä?
Mie tunnistan tän! Eilen ja toissapäivänä oli sellainen hyvä kroppapäivä, illalla tuntui et maha turpoaa ja tänään tälläinen rantapallofiilis. Oon saman myös aiemmissa kierroissa huomannutMulla oli eilen (ja sitä edeltävinä päivinäkin) just sellainen hyvä kroppapäivä, mutta tänään (dpo0) mun maha räjähti rantapalloksi
@Nila mikä kierukka sulla on? Mulla oli mirena; ensimmäinen vei vuodot pois, mutta kun vaihdettiin uuteen, ei vienytkään enää kokonaan
En kyllä hirveän kokenut testaaja ole en voi niin sanoa, mutta mulla kyllä puhelin vieressä josta katson sen ajan jota pitää uittaa testiä.Ihania uutisia, @Maii @Elmatutu , paljon tarraa ja liimaaJa kiitos viestistä @Maii , poimin tuosta itselle tsempit, kun taitaa taas olla kp1 käsillä.
Vähän yllätyksenä tuli itselle helpotuksen tunne negatiivisestä testistä ja tuhruvuodostaSen verran haastavaa ollut nyt kipeänä + raskausvaleoireet (etominen, kokoajan pissahätä, kova väsymys) kun olen taaperon kanssa kaksistaan pari viikkoa ja pitäisi saada muuttoa vietyä eteenpäin, mietin etten saa mitään tehtyä jos tällänen olo koko muuttorumban ajan.
Tsemppiä myös @Pilkki24 . Niin toivon että sulla kääntyisi myötätuuli pian ja tulisi yllätys niinkuin monelle täälläVähän itseä myös helpottaa seuraavaan kiertoon siirtymistä mahdollisuus päästä samaan lasketun ajan ryhmään 'melkein taruolento' kanssa
Ihana kun täällä on niin monta lueskelijaa taustalla. Itse en voi olla purkamatta kaikkia ajatuksiani ettei niitä tarvitse päässä pyöritellä
Sitten vielä sanon kun tuli mieleen, @Kali , en tiedä miten kokenut testailija olet, itsehän olen ihan noob. Mutta kun sulla tullut hassuja testituloksia niin oletko lukenut aina ohjeen testistä miten tehdään, katsonut sekuntikellolla uittoajan jne. Mietin jos tarkempi testaus voisi auttaa saamaan selkeämpiä tuloksia
Mietin myös, mitähän kuuluu @Milsku22 ?
Noista onestepin liuskoista on täällä keskusteluissa todettu monta kertaa, että näyttävät haaleampaa viivaa muihin testeihin verrattuna, vaikka ovatkin mukamas herkkiä. Itsellä on pregcheckin testit toimineet hyvin ja sain niillä esikoisesta näkyvän plussan dpo10 ja nyt toisesta dpo11, vaikka eivät ole herkkiä. Kannattaa siis ehkä testata vielä jollain muulla merkillä!Hei kanssasisaret: Mikä on sun luotto raskaustesti? ja onko kokemuksia One stepin liuskoista. (kaikki google keskustelut luettu jo) mutta tuoreita kokemuksia kaipailen. Tein onestepin liuskalla (10 herkkyys) aamulla HYVIN HYVIN HAALEAN positiivisen. luulis et näillä päivillä (dpo15) olis jo vahvempi. haluaisin huomenna testata myös jollain muulla... millä?
kääks no nyt heräs pieni optimismin häivähdys. eihän se testaaminen ja viivojen vahvuus tieten ikinä kaikkea kerro, mutta vaihdan siis suosiolla vaikka pc, jos semmosia tästä kylästä löytyy. Tuli sitten ostettua onesteppejä kunnon läjäNoista onestepin liuskoista on täällä keskusteluissa todettu monta kertaa, että näyttävät haaleampaa viivaa muihin testeihin verrattuna, vaikka ovatkin mukamas herkkiä. Itsellä on pregcheckin testit toimineet hyvin ja sain niillä esikoisesta näkyvän plussan dpo10 ja nyt toisesta dpo11, vaikka eivät ole herkkiä. Kannattaa siis ehkä testata vielä jollain muulla merkillä!![]()

Parin päivän päästä ainakin sitten selviää, onko viiva vahvistunutkääks no nyt heräs pieni optimismin häivähdys. eihän se testaaminen ja viivojen vahvuus tieten ikinä kaikkea kerro, mutta vaihdan siis suosiolla vaikka pc, jos semmosia tästä kylästä löytyy. Tuli sitten ostettua onesteppejä kunnon läjä![]()
Marketin Pregcheck on ollu luottotesti. Jotkut tällä saa turhaa viivanpaikkaa, mutta mulla ei oo tullut kertaakaan mitään näkyviin, jos testi nega. Tämä on musta mielenkiintonen juttu miks toisilla joku testi tekee viivanpaikkaa ja toisilla ei.Onnea plussanneille, lähettäkäähän plussatuulia tähän suuntaan! Ja täältä vauvaliimaa oikeen urakalla sinne
Just yhdelle ystävälle puhisin et mikä idea laittaa viiltävät kivut ja turvonnut vatsa niille päiville kun pitäsii jumpata miehen kanssa. Tuntuu ihan hassulta :D ei toki mitään kamalia oloja ikinä ole, mutta semmonen ei niin hehkeä just sillon ku pitäis jumppailla...
Hei kanssasisaret: Mikä on sun luotto raskaustesti? ja onko kokemuksia One stepin liuskoista. (kaikki google keskustelut luettu jo) mutta tuoreita kokemuksia kaipailen. Tein onestepin liuskalla (10 herkkyys) aamulla HYVIN HYVIN HAALEAN positiivisen. luulis et näillä päivillä (dpo15) olis jo vahvempi. haluaisin huomenna testata myös jollain muulla... millä?