Täällä meni edellisessä hedelmäteehaudukkeita. Ei yrttejä, eikä teelehtiä. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minisun mama monivitamiinit on heidän mukaan tarkoitettu nimenomaan raskautta suunnitteleville, raskaana oleville ja imettäville. Tuossa multivitan monivitamiinissa on yhtälailla 15mg sinkkiä tabletissa, kun kävin nyt katsomassa mielenkiinnosta.Suosittelen vaihtamaan raskaus ja imetys vitamiineihin niin saa kaikki tarvittavat eikä mitään liikaaitellä multivitan raskaus&imetys. Siinä oli jotain enemmän ku minsunin mama vitamiineissa ja siksi sen valitsin. Taisi olla halvempiki.
Ja siis mä just syön valmis salaattia ja perjaatteessa niitä ei suositella, koska on vakuumipakattuja, mut mä en ihan niin tarkka oo. Mielenterveyden saa heittää menemään, jos koko ajan vahtaa mitä saa ja mitä ei. Ja ainakin ihan normaali yksilö tuo meidän esikoinentai niin normaali kun musta ja miehestä voi tulla
![]()
Yhtä lailla tässä lukee, että tarkoitettu samaan tarkoitukseen. Ja sinkin normaali vuorokausiannos on hyvä pysyä alle 25mg. Tuo 15mg ei ole haitallinen. Tai meillä ainakin ihan terve ja elävä lapsi ja olen syönyt tota alusta asti. Mutta, sitä voi kysyä lääkäriltä jos epäilyttää. Eipä tuota kuitenkaan myytäisi tuolla nimikkeellä jos olisi vaarallista. Sinkin saanti on kuitenkin myös tärkeää raskaana ollessaMinisun mama monivitamiinit on heidän mukaan tarkoitettu nimenomaan raskautta suunnitteleville, raskaana oleville ja imettäville. Tuossa multivitan monivitamiinissa on yhtälailla 15mg sinkkiä tabletissa, kun kävin nyt katsomassa mielenkiinnosta.
Tervetuloa!Heissan! Viikko sitten plussattu dpo9 hailuraviiva ja eilen oli jo sen verran tuhti viiva että tänne uskallaudun nyt kirjottelemaan.LA Flon laskelmien mukaan 2.5., mutta lyhyen kierron ja aikaisen ovulaation takia Neuvolasta sanottiin että LA olis 30.4. Neuvola-aika jo varattu ja fiilikset epäuskoiset.
Kaksi ihanaa tyttöä on jo ja luulin vielä vähän aikaa sitten että lapsiluku olisi täynnä, mutta tänä keväänä kuume iskin sen verran kovaa ettei siinä auttanut kuin repiä kierukka irti. Mies toki samalla linjalla.Jännää on.
Edelleen ihan pihalla et miten noita raskausviikkoja lasketaan. Ehkä mä opin vielä.![]()
On kyllä tosi jännää! Varmasti tosi yksilöllistä. Mulle lääkäri sanoi että iän kanssa PCOS voi helpottaa ja hormonit tasaantua että kannattaa käyttää ehkäisyä jos ei halua synnytyksen jälkeen heti uudelleen raskaaksi. Samaa lukenut kokemuksista että useampi PCOS-potilas jotka oli yrittäneet vuosia ekaa raskautta saikin sitten jo heti uutta tärppiä!Kivaa et vielä tulee uusia huhtikuun odottajia
Mulla oli eilen eka neuvola ja la olis niiden laskelmien mukaan 31.3 mut tikutin oviksen niin sen mukaan meen kyllä et olis 3.4Ekan ultrankin sain varattua 22.9
Jännää! Kuukausi pitäis vielä odottaa
Tuli muuten puheeksi neuvolassa raskautuminen synnytyksen jälkeen,niin kuulemma nainen useasti raskaituu helpommin ekan lapsen jälkeen
En ollut kuullut tälläistä
Tietysti ei päde kaikkiin ja paljon puhutaan sekundäärisestä lapsettomuudesta niin toi jotenkin yllätti...
Meillä kävi juurikin niin, että esikoisessa meni tasan 2 vuotta ja tästä toisesta ei kerinny olla ku yhet menkat symnytyksen jälkeenOn kyllä tosi jännää! Varmasti tosi yksilöllistä. Mulle lääkäri sanoi että iän kanssa PCOS voi helpottaa ja hormonit tasaantua että kannattaa käyttää ehkäisyä jos ei halua synnytyksen jälkeen heti uudelleen raskaaksi. Samaa lukenut kokemuksista että useampi PCOS-potilas jotka oli yrittäneet vuosia ekaa raskautta saikin sitten jo heti uutta tärppiä!Meillä ei loputtomiin ole aikaa kun aloitettiin niin myöhään ja kesti puolitoista vuotta ekassa ja 2-3 tavoitteena niin täytyy katsoa miten nopeasti meillä sit lähtee ekan jälkeen, kunhan nyt sen esikoisen tässä ensin saisi!
![]()
Mulla kahdessa edellisessä raskaudessa oireet loppui kuin seinään vk7+. Toinen todettiin keskeytyneen 7+3 ja huomattiin viikkoa myöhemmin. Seuraavassa raskaudessa sama tapahtui samoilla viikoilla ja paniikissa soitin neuvolaan. Neuvolan hoitaja ultras vk8+ ja kaikki oli hyvin vaikka oireet oli samanlailla loppuneet kuin keskenmenneessä ja siitä syntyi meidän kolmasTänään on kyllä todella epävarma olo koko raskaudesta. Oireet on lähes poissa, hyvin vähäistä rintojen aristusta enää vaikka vielä toissapäivänä ne oli ihan kosketusarat.
Mielenkiinnosta ja mielen rauhoittamiseksi tein kuitenkin testit. Testiviiva oli tuplasti tummempi kuin kontrolliviiva ja digiin 3+. Alkuviikosta viivat oli max yhtä tummat. Tänään siis 5+2 eli jotain ainakin tapahtunut viime päivinä. Viimeksi siis oireet väheni ja loppui näillä viikoilla ja rv8 vu:ssa todettiin kkm.
Viime yönä nukuin ekaa kertaa kahteen viikkoon kunnolla. Ensin 8h putkeen ja sit vielä 2h päälle. Vitsi, että teki hyvää![]()