Ultrassa käyty eilen. 4.7-5mm puikula, mutta sykettä ei saatu näkyviin.
Oli tosin nuori lääkäri, joka ei alkiota olisi edes löytänyt, mun piti näyttää ruudulta että siinä näkyi jotainhän sitten sanoi että on niin pieni ja hyvin alussa, varmaan mennyt kesken, ei millään vasta 6viikkoa. Kysyin sitten mitä viikkoja vastaa. Hän sitten otti nuo mitat ja hämmästyi, että kyllä se sittenkin vastaa hyvin lähelle 6 viikkoa
Jos ajattelee että kun sain herkkään testiin positiivisen olisi viikkoja ollut 3+1, sen mukaan eilen olisi 6+0. Ovis tuntemuksen perusteella 6+4, mutta se ei niin varmaa etteikö voisi olla muutaman päivän pienempikin. Ja voihan hyvin olla ettei sykettä vielä vaan näkynyt?viikon päästä uudestaan ultraan. Pitkä aika olla epätietoisuudessa. Kertokaa jos kokemuksia siitä ettei ekassa ultrassa vielä löytynyt sykettä ja myöhemmin löytyi?
Toiveikas olo itsellä kun kuitenkin sellainen puikula näkyi, ja kun lääkäri niin kokematon että ihme että edes löysi mun avustuksella![]()
Eikä, vähän ikävältä kuulostaa että joutuu itse ”neuvomaan” lääkäriä ja sitten puhuu vielä tuollaisia ennen kuin edes ottaa mittoja.