Täällä dpo 9 vaihtui kp 1. Yllättävän vähän alkoi ketuttaa, ehkä osasin kuitenkin odottaa menkkoja. Ja toisaalta ajattelen, että nyt ainakin keho puhdistuu kunnolla keskenmenon jäljiltä. Oudon aikaisin vain alkoi, yleensä ei vielä tässä vaiheessa kuuluisi menkkoja näkyä, mutta noh. Eiköhän se kierto sieltä vielä palaudu ajan kanssa.
Toivotaan, että ensi kierto on se mistä tärppää!
Voiko olla, että ovis olisi käsillä? Oon kyllä tosi epäileväinen. Ensinnäkin, vaikka olisi ovulaatio, niin en tiedä voiko näin pitkässä kierrossa olla kovin laadukas. Toiseksi, mulla alkoi eilen olla rinnat jo hieman kipeät, mikä mulla on tyypillinen oire ovulaation jälkeen. En ole itsellä koskaan havainnut, että rintojen kipu enteilisi ovulaatiosta. Mutta voisiko se olla näin? Kolmanneksi, ovulaatiolimoja en ole kyllä tunnistanut. Koko tämän kuukauden ajan on ollut aika kuivaa / vetistä vuotoa, ei sellaista eggistä. Voiko olla ovulaatiota ilman limoja? Raskaustestin tein kanssa tänään varuiksi, joka on nega. Voiko clearbluen ovistesti antaa väärän positiivisen?