Raskaaksi 2025

Täällä dpo 9 vaihtui kp 1. Yllättävän vähän alkoi ketuttaa, ehkä osasin kuitenkin odottaa menkkoja. Ja toisaalta ajattelen, että nyt ainakin keho puhdistuu kunnolla keskenmenon jäljiltä. Oudon aikaisin vain alkoi, yleensä ei vielä tässä vaiheessa kuuluisi menkkoja näkyä, mutta noh. Eiköhän se kierto sieltä vielä palaudu ajan kanssa.

Täällä dpo 9 vaihtui kp 1. Yllättävän vähän alkoi ketuttaa, ehkä osasin kuitenkin odottaa menkkoja. Ja toisaalta ajattelen, että nyt ainakin keho puhdistuu kunnolla keskenmenon jäljiltä. Oudon aikaisin vain alkoi, yleensä ei vielä tässä vaiheessa kuuluisi menkkoja näkyä, mutta noh. Eiköhän se kierto sieltä vielä palaudu ajan kanssa.
Pelottaa et on sama edessä. Dpo9 tänään. Ei kyl sinänsä ole vielä oireita menkoista, mut ei yleensäkään ole muuta ku et vatsa menee löysäksi ja samalla huomaan että jaaha..

Oli pakko tehdä vielä uusi ovistesti ja katsoa oliko viiva kunnolla haalistunut. Nyt kp 20. En oo testaillut muutamaan päivään, koska limojakaan ei ole ollut viikkoon. Tällänen kuvan mukainen tulos ehkä vähän hailakampi tuli myös silloin kp 13, (tällöin saan normaalisti plussan), mutta ei ikinä selkeää plussaa. En tosin ihan joka päivä testannut.

Yllättävän vahva viiva, kun normaalisti ovulaatio on ollut tässä vaiheessa viikko sitten. Miten nää testit lähtee haalistumaan? Olen hämmentynyt ja varmaan talleteltu ihan väärään aikaan, jos ovis on ollut myöhemmin.🫣 Tai sit et tosiaan vaan ovuloinut tästä kierrosta. Äh…

IMG_7486.jpeg

Muokattu viimeksi:
@Eleonora90 mulla lähtee yleensä haalenemaan nopeasti ja yleensä plussasta kolme päivää myöhemmin on aika blanko näyte🤔

Tällä nyt dpo2 ja jään taustalle piinailemaan😇palailen sitten ku alkaa olemaan testausaika ellei sitten menkat ala ennen sitä👍🏻

Liitteet

• IMG_1097.jpeg
    IMG_1097.jpeg
    316.4 KB · Katsottu: 66
Joo puhdas nega tänään niinkuin odotin. Kierron täytyy vaan olla nyt taas tosi pitkä. Saa nähdä kestääkö tätä heittelyä niin kauan kun imetän.🙄 Esikoisen imetys loppui niin varhain etten voi siihenkään oikein verrata.
No yllättävän vähän nyt harmittaa. Uutta kiertoa kohti kunhan se joskus tästä alkaa. Nyt on siis kp. 40. No ensi kuussa tuleva muutto antaa onneksi muuta ajateltavaa.😅

Tajusin että koska Kreikassa kun flo ja premom ennustaa ovulaatiota. Niin en voi tikuttaa ovista tässä kierrossa. 😅 Pitänee siis luottaa että ovulaatio on keskiviikkona 30 päivä kuten kumpikin sovellus ennustaa. Ja mennä sen mukaan ja sen mukaan petipuuhia harrastaa. 😆

Hyvä sinänsä kun elokuun eka viikko vähän normaalia kiireisempi niin ehkä siis ehkä ei kerkeä hirveästi piinailla.

Tsemppiä kaikille negan testaajille ja uuteen kiertoon siirtyville :red-heart: Toivotaan, että ensi kierto on se mistä tärppää!

Ja kiitos kommenteista noihin ovistestien haalentumisiin liittyen. Oon miettinyt itse samaa, että miltä liuskatestin pitäisi näyttää loppukierrosta, voiko siitä jotenkin päätellä onko ovulaatio mennyt ohi.

Mutta mitähän ihmettä: tänään kp 46 ja vihdoin, kuukauden tikuttamisen jälkeen tuli ovistestiin hymynaama :Face Without Mouth: Voiko olla, että ovis olisi käsillä? Oon kyllä tosi epäileväinen. Ensinnäkin, vaikka olisi ovulaatio, niin en tiedä voiko näin pitkässä kierrossa olla kovin laadukas. Toiseksi, mulla alkoi eilen olla rinnat jo hieman kipeät, mikä mulla on tyypillinen oire ovulaation jälkeen. En ole itsellä koskaan havainnut, että rintojen kipu enteilisi ovulaatiosta. Mutta voisiko se olla näin? Kolmanneksi, ovulaatiolimoja en ole kyllä tunnistanut. Koko tämän kuukauden ajan on ollut aika kuivaa / vetistä vuotoa, ei sellaista eggistä. Voiko olla ovulaatiota ilman limoja? Raskaustestin tein kanssa tänään varuiksi, joka on nega. Voiko clearbluen ovistesti antaa väärän positiivisen?

Eilen ovulaatiotesti vielä näytti negatiivista. Mutta mietin, kun otin itseaisassa eilen käyttöön Clearblue dual hormone laitteen, sitä ennen oon testaillut aiemmat viikot pääosin clearbluen pinkillä, mutta myös muutamia päiviä liuskoilla. Clearbluen lilahan ei ekana testipäivänä vilkuta, mutta eikö sen pitäisi näyttää pysyvä hymynaama, jos ovulaatio sattuisi heti ekalle testipäivälle? Nyt tosiaan toisesta testipäivästä tällä laitteella sain tän pysyvän hymynaaman. Huhhuh, josko tässä kuukauden testi / seksiurakka palkitaan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Tein tänään ekaa kertaa posin ovistestin OS testillä. 🥳 Oli ihan selkeästi kokonaan tummempi testiviiva kuin kontrolliviiva heti testin tehtyä. Ajattelin sit ottaa kuvan vasta kun on tausta vaalentunut. Unohdin ja nyt testin kuivuttua se testiviiva on taas sellainen toisesta reunasta tumma pieni liuru ja sit vaaleampaa loppu viiva. Noh, testiajallahan nuo pitäisi katsoa, joten lasken tuon nyt posiksi. Limakasa kylläkin tuli jo eilen, mikä on vähän hämärää 🤔

Onneksi ovis ehti tulla nyt ennen yövieraan saapumista niin ei tarvi kehitellä mitään kuppi- tai parvekeratkaisuja 😁

Oli pakko tehdä vielä uusi ovistesti ja katsoa oliko viiva kunnolla haalistunut. Nyt kp 20. En oo testaillut muutamaan päivään, koska limojakaan ei ole ollut viikkoon. Tällänen kuvan mukainen tulos ehkä vähän hailakampi tuli myös silloin kp 13, (tällöin saan normaalisti plussan), mutta ei ikinä selkeää plussaa. En tosin ihan joka päivä testannut.

Yllättävän vahva viiva, kun normaalisti ovulaatio on ollut tässä vaiheessa viikko sitten. Miten nää testit lähtee haalistumaan? Olen hämmentynyt ja varmaan talleteltu ihan väärään aikaan, jos ovis on ollut myöhemmin.🫣 Tai sit et tosiaan vaan ovuloinut tästä kierrosta. Äh…

Jos eka LH huippu ei saa munasolua irtoamaan, yrittää kroppa joskus uudestaan, eli joskus kierrossa voi tulla kaksi LH huippua, ja ovis tapahtuu vasta jälkimmäisellä jos tapahtuu..

Tai sitten ovis tapahtuu molemmilla kerroilla... Erimunaiset kaksoset saa näin alkunsa, eli joskus molemmissa munasarjoissa tapahtuu ovis samaan aikaan, joskus eri aikaan.. sitä ei kait vielä tiedetä, että miksi näin... 🤔

Joten en heittäisi @Eleonora90 vielä toivoa 👍🏻

Tsemppiä paljon kaikille kenellä uusi kierto alkanut, toivottavasti kuitenkin mahdollisimman pian monella tärppäisi ja saataisiin lisää plussauutisia tähän ryhmään ❤️

Onnea @Lillukka90 plussasta ja kaikkea hyvää alkuraskauteen ❤️

ON: nyt meneillään kp16. Oltiin reissussa ja en testannut ovista sen aikana. Nyt perjantaina ja lauantaina tein positiiviset ovistestit: pe liuskatesti ja la digitesti. Digi olisi ehkä antanut jo perjantaina pysyvän hymynaaman jos olisin aloittanut testaamisen pari päivää aiemmin, mutta nyt antoi tyhjän ympyrän. Talleteltu on jokatapauksessa to-la, ja tänään ovistestiliuskat selvästi haalistuneet ja limat tyrehtyneet, joten lasken tämän päivän ovulaatiopäiväksi 🤷‍♀️ Hyvä fiilis tästä kierrosta kun kerrankin tallettelut onnistui nappiin 💪 Sen vuoksi aloitan tässä kierrossa cyclogestin, aiemmin ei ole ollut mulla käytössä.

Muokattu viimeksi:
Täällä kuukautisvuoto loppumaan päin kp3 jo. Ollaan oltu tänään keilaamassa ja löydettiin suomalainen baarimikko. 😆 Ihan kiva päivä ollut lukuunottamatta kuukautiskipuja. Ens viikon jälkeen sit pitää alkaa tallettelemaan jospa ensi kierrossa kävisi paremmin. 🤞

Nyt sit testattu dpo9 sekä aamu että iltatestit ja ei mitään. Pistän mun toiveet dpo10 testiin koska sekä syyskuinen että tää keskenmennyt näkyi siinä testissä. Mun aiemmat kolme en muista oliko tämmöstä kreisiä testailua silloin. En usko että oli vielä ”keksitty”😂 vuonna 2008-2012.

Oikeesti voi kun tulis se plussa, toivon sitä kaikille meille 🥰🥹🥹🥹🥹

Dpo10 nega 😕 No ei ole menkat alkanut myöskään joten ei heitetä vielä kirvestä kaivoon 🤞

Illalla yritän taas saada 3h pidätettyä ja toivon jos tulis iltatestiin ilouutisia.

Mulle soittaa kätilö perhe artelta tänään ja kyselee kuulumisia. Olis ollut kiva jos ois voinut kertoa kivoja uutisia. No elämää on jatkettu eteenpäin kkm jälkeen ja yritys jatkuu.

View attachment 146310
En nyt halua turhia toiveita herättää, mutta nyt raskaustesti käyttöön! Mä nimittäin vahingossa testasin mun raskauden ovulaatiotestillä ja sain positiivisen 😂😂🤦🏼‍♀️ En enää muista miten se oikein meni, että oliko eka sillä vai oliko mulla joku positiivinen raskaustesti tehtynä pohjalla, muistan vaan kun hetken päästä kun positiivista tuijotin niin tajusin ettei ollutkaan raskaustesti 🫣 Mutta näytti mulla siis raskauden.

Kiitos kaikille vastauksista!

Tosiaan tänään testiviiva jo huomattavasti hailumpi ovistestissä.

Oli pakko tehdä jo se raskaustestikin @Selah viestin inspiroimana mutta puhdas nega. Hyvä tietää jatkossa että noinkin voi käydä.😂 Ja ei mitään käryä muutenkaan mikä dpo jos ollenkaan yhtään mikään, koska en tiedä olenko ovuloinut.

Kiitos @Kesäheinä85 vastauksesta ja linkistä.👍 Mielenkiintoista. Ehkä tässä on käynyt jotenkin noin että kroppa on yrittänyt ovuloida muutamaan kertaan. Ovistestailut eivät ole olleet niin säännöllisiä että tietäisin onko huippua tapahtunut.

Tästä oppineena. Jatkossa aion säännöllisesti tikuttaa oviksen! Nyt mökkeilyn ja matkustelujen takia jäi vain muutamaan päivään testailut.

@Eleonora90 mulla lähti tässä kierrossa ihan vähän Lh nousemaan jo aikasemmin ennen tätä tapahtunutta ovulaatiota ja sitten kuitenki laski ihan nolliin eli mulla selkeesti keho yritti ovulaatiota jo aikasemmin, mut ei kyennyt ja teki sen sit uudestaan myöhemmin millon se sit onnistu🙈👍🏻 helteet tekee paljon ja mulla varmaan myös imetys vaikuttaa.

Elokuun loppuun varattu aika yksityiselle gynelle. Jäin eilen kesälomalle ja nyt aion nauttia lomasta. Palailen varmaan foorumille sitten oviksen aikaan. Nyt oman mielen vuoksi jätän fooruminkin selailun, koska takki on aika tyhjä. Vuosi sitten kun yritys aloitettiin ajattelin että tässä kohtaa vuoden jälkeen vauva olisi sylissä tai ainakin jo tulossa..

Takaisin