Raskaaksi 2025

1000037387.jpg

Jaanpa tänne kun aloin ihastelemaan tämän kierron tulosta. Aika monta testiä piti tehdä, että löytyi 😂

Paljonko teillä menee yleensä testejä ja rahaa testeihin? Digit ja ihan nuo puikotkin maksaa jo sen verran että jos monta kiertoa yrittää ja testihulluus iskee niin kyllähän tässä vaiheessa voi jo upota paljon. Saatika sitten kaikista tukitoimista vitamiineista lähtien..

Kyllä se suunnittelua vaati että sai pissat purkkiin noin monena päivänä, oikeilla pidätyksillä jne. taaperoarjessa ja menojen kanssa. Respektit teille jotka tätä olette harrastaneet pidempään. Tosiaan varmaan sen oviksen oppii paremmin tunnistamaan ajan kanssa, eikä mene näin montaa tikkua kuussa 🫣 Limat oli nytkin ihan selvät.

View attachment 146266
Jaanpa tänne kun aloin ihastelemaan tämän kierron tulosta. Aika monta testiä piti tehdä, että löytyi 😂

Paljonko teillä menee yleensä testejä ja rahaa testeihin? Digit ja ihan nuo puikotkin maksaa jo sen verran että jos monta kiertoa yrittää ja testihulluus iskee niin kyllähän tässä vaiheessa voi jo upota paljon. Saatika sitten kaikista tukitoimista vitamiineista lähtien..

Kyllä se suunnittelua vaati että sai pissat purkkiin noin monena päivänä, oikeilla pidätyksillä jne. taaperoarjessa ja menojen kanssa. Respektit teille jotka tätä olette harrastaneet pidempään. Tosiaan varmaan sen oviksen oppii paremmin tunnistamaan ajan kanssa, eikä mene näin montaa tikkua kuussa 🫣 Limat oli nytkin ihan selvät.
Oho, olalle taputus!💪🏻
En nyt kyllä enää ole ollenkaan varma ostanko seuraavaan kiertoon ovistestejä jos ei plussaa nyt tule. Tuntuu olevan aikamoista salatiedettä tämä mitä oon nyt täältä lukenut. 🤯😅

View attachment 146266

Nyt kun keskenmenon jälkeen on neljäs kierto menossa, niin näkee jo hyvin, että ovis on vasta kp 15-20, nyt parissa viimeisessä tuolla lähempänä 20. Ei mennyt kuin kuusi testiä, kun alkuun tein joka toinen päivä, viivan vahvistuessa yhtenä päivänä tuli kaksi testiä, ja lopetin plussaan.

View attachment 146266

Onpas hieno testirivi! Näitä on musta mielenkiintoista katella, ja oon googlaillutkin aika paljon :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tässä kierrossa kun oon pian kuukauden ilman tulosta ovista tikuttanut, pääosin vielä digeillä, en ees viitsi sanoa paljonko on rahaa mennyt... Lomabudjettinsa kullakin!

Kun oon tikuttanut myös näillä liuskoilla (Pregcheck), mulla on ollut parina viikkona sun kp 16 kaltaisia viivoja, mutta ei kuitenkaan posia.. Eli aika korkeilta mun hormonit vaikuttaa, taikka sitten testit on ollut mulle vaan liian herkkiä. Digit kai ei oo niin herkkiä, kun niissä en oo hymynaamaa tässä kierrossa saanut? Onko kukaan koskaan tikuttanut vielä selkeästi oviksen jälkeen, että miten viivat käyttäytyy sitten? Pitäisikö olla hyvin haaleaa, vai voiko oviksenkin jälkeen tulla suht vahvoja viivoja?

Noni, en mä pystyny enää vastustaa ja ostin testit ja menin vielä tekeekin yhden!!
Dpo7 vasta 😅 no näitä ite tykkään tihrustaa niin ehkä muutkin tykkää 🤭

Mä osaan kuvitella viivan. Mutta siis tiedostan kyllä, ei oo 😂
Hei mä näen tässä jotakin 😳 toivottavasti lähtis vahvistumaan toinen viiva 😍

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miten te muut olette näillä ilmoilla jaksaneet ryhtyä petipuuhiin?
Puhutaan aina seksihelteistä, itselle päinvastoin, ei tee sitten yhtään mieli, ei yhtään. Pakkopullana nyt tällä viikolla muutaman kerran ovulaation aikoihin ja sillonkin viilensin talon ilmalämpöpumpulla illaksi, että pystyy edes 😅
Joo ei jakseta😂 selibaattihelteet nämä on pikemmin kuin seksihelteet😂 ulkona 28-30 ja sisällä 27-28. Ei pysty ei🥲

Tällä ovis oli eilen tai mahdollisesti aamulla, en ihan oo varma, mut ei päästy eilen enää tallettelemaan miehen kanssa. Mennään siis sillä et kaks päivää ennen ovista talleteltiin ja toivotaan et yks uimari pääsis perille asti🤞🏼 jotenki en usko yhtään, et nyt tärppäis, kun ei eilen päästy tallettelemaan😩 mut toisaalta ollaan ihan hyvinä päivinä silti talleteltu niin pitää uskoo, et miehellä sen verran hyviä uimareita et jaksavat siellä ootella😂 ainakin ollaan pidetty tavara tuoreena koko ajan😅
Päätin myös et jos ei nyt tärppää niin seuraavassa kierrossa testaan oviksen vasta, kun täysin selkeet oireet, koska en ala enää ostelemaan lisää testejä. Muutama jäi tästä kierrosta ja nyt alan olemaan selvillä jo omasta kierrosta taas niin uskon etten tarvi testailua👍🏻

Dpo 9. Jotain tuli taas testiin näkyviin, mutta ei mitään selkeää. Vähän meinaa olla kipeä olo, saa nähdä onko tässä iskemässä joku tauti päälle vai ennusteleeko plussasta… Toivotaan jälkimmäistä 🤞🏻 Parin päivän päästä luulisi olevan jo selkeämpi tulos jos on ollakseen.

IMG_2054.jpeg

Näin muuten unta että olin raskaana ja synnyttämässä. Toisaalta hyvä uni toisaalta hirveä kun heräsin sen jälkeen kun olin "synnyttänyt" jotain tyhjää. En ihan ymmärrä koko unta. Mutta todella ahdistunut olo oli heti herättyäni. 😦 Kiva että unissa sentään olen raskaana vaikka tuntuikin herättyään pahalta ja se miten se uni päättyi oli ihan hirveää... 😖

Meillä puuhailut on painottunu ihan aina iltaan ja ennen nukkumaan menoa, niin ei oo helteet paljoa haitannu😂 mut ilmalämpöpumppu kyllä pelastaa näillä helteillä🥵
Mya häiritsee kun en oo ikinä tikutellu ovista, koska tulee hirveet paineet ja stressit ja en ikinä kummemmin oo aatellu tuntemuksistakaan millon ovulaatio ois ollu. Ainut mistä voi päätellä on limat, mut tuleeko ne sillon ku on ovulaatio vai voiko ne tulla jo ennen ovista? 🤔
Ollaan vaan menty tähän asti silleen et puuhaillaan oviksen tienoilla joka toinen päivä. Esikoisestakaan ei ollu mitään hajua millon ovis ois ollu😅

Meillä puuhailut on painottunu ihan aina iltaan ja ennen nukkumaan menoa, niin ei oo helteet paljoa haitannu😂 mut ilmalämpöpumppu kyllä pelastaa näillä helteillä🥵
Mya häiritsee kun en oo ikinä tikutellu ovista, koska tulee hirveet paineet ja stressit ja en ikinä kummemmin oo aatellu tuntemuksistakaan millon ovulaatio ois ollu. Ainut mistä voi päätellä on limat, mut tuleeko ne sillon ku on ovulaatio vai voiko ne tulla jo ennen ovista? 🤔
Ollaan vaan menty tähän asti silleen et puuhaillaan oviksen tienoilla joka toinen päivä. Esikoisestakaan ei ollu mitään hajua millon ovis ois ollu😅
Mull tulee limat ennen ovisplussaa. Oonkin ajatellut et mun kroppa haluaa ilmeisesti puuhat tehtävän ennen ovista 🤭

Me lähdetään neidin kanssa kahdestaan melkeen viikoksi Länsi-Suomeen mun vanhempien luo junalla niin saa vähän muuta ajateltavaa tähän piinailuun😅👌🏼 sit kun tullaan kotiin niin ei tarvi enää montaa päivää odottaa kun voi testata🥹

Täällä on päästy dpo 10 asti. Tänään odotin menkkoja mut ei alkaneet. Illalla on nyt tullut pinkkiä tuhrua valkovuodon seassa. Siis huomas vaan pyyhkiessä. Toiveikas minä miettii et olisko vasta kiinnittyminen.. Realistinen minä uskoo et menkkojen alkusoittoa

Täällä kp 19 meneillään enkä saanut tikutettua ovista tässä kierrossa. Outoa, koska yleensä oon saanut tikutettua aina tiettynä päivänä. Vaikuttaako helteet tai intensiivinen matkustelu sitten. Mistäpä näitä tietää. Kp 15 asti talleteltiin kyllä. Limat kyllä tuli sillon perus kp 12 alkaen, mut ovista en vaan saanut tikutettua.😥 Noh tähän kiertoon ei oo yhtään uskoa kyllä…

Dpo 4 tänään ja ennustan piinaavaa luteaalivaihetta. Tänään nimittäin alkoi mulla se tuntemuksien tarkkailu vaikka tasan tiedän että kiinnittymistä ei ole voinut edes tapahtua. Eikä vielä varmaan useampaan päivään. Onneksi on tulossa kiireinen viikko niin ei ihan joka hetki ehdi kytätä. Jotenkin taas hyvin toiveikas olo että nyt olisi tärppi käynyt.

Takaisin