Kiitos
@Angel88 kun jaoit kokemuksesi uudelleen! Olen ollut nyt poissa melkeinpä kaikista keskusteluista, ja koittanut miettiä näitä asioita mahdollisimman vähän
Mulle tehtiin siis siirto eilen, Cyclogest ollut käytössä lauantaista asti. Sitä juuri mietin että miten Cyclogest vaikuttaa ja miten tuloksia tulkitaan.. ainoa vaihtoehto olisi siis käydä Puhdin kautta itse maksaen. Jos käyn joku aamu, niin käynkö ennen kuin olen laittanut Cyclogestin? Ja kannattaako mittaus sitten uusia jossain välissä?

mulla ei tosiaan keskenmenossakaan ollut mitään tiputtelua vaan heikko syke todettiin varhaisultrassa. Ikä ainoa mikä mietityttää.. mietin myös että kannattaisiko käydä nyt, vai vasta jos raskaus tästä alkaa. Oletettavasti testissä näkyisi jo ensi viikon ti-ke.
Puhdin sivuillakin varoitellaan tulkinnan haasteellisuudesta, siksi mietityttää onko järkeä:
Huom. Tähän tutkimukseen liittyy huomattava virhetulkinnan mahdollisuus ilman oikeaa ajoitusta tai hormonaalisen valmisteen käytön aikana (esim. hormoniehkäisy tai vaihdevuosien hormonihoito). Voit tilata tutkimuksen Puhdin kautta ilman lääkärin lähetettä, mutta keskustele hoitavan lääkärisi kanssa tutkimuksen tarpeellisuudesta ja näytteen oikeasta