Babydustia noita/velhovauvalleJoo toivon mukaan saatte ne testiin! Mulla ainakin tuo pienin annos jo riitti, toki gyne siihen malttamattomana määräsi muutaman lisäpäivän kun ei ensin näyttänyt kovin nopeesti tepsivän, mutta sanoi että nyt tulevassa kierrossa (joka on kesäsulun aikana) voi ottaa sen normaalin 5 päivän kuurin minimiannoksella ja seurailen sitten että miten kierto kehittyy. Jännityksellä odotan että mitä sieltä sitten tulee.Kunhan ovis tulee ennen KP25 oon semi-tyytyväinen!
Apua kun naurattaa tuo, jos mulla onkin täysikuun ovulaatio eikä menkat niin oonko noidan vastakohta??Mikähän edes on noidan vastakohta?? Ehkä oon joku keijukaistyttö
Edit: Kerroin tästä miehelle, siis että jos on menkat täysikuun aikana on noita ja että mulla sen sijaan oli ovis täysikuun aikana, ja hän siitä sitten päätteli että ehkä sieltä syntyy noita. No sekin voi olla!![]()
.Meillä vasta yritystä vuoden vaihteesta niin luulen että alan syksyllä selvittää lähetettä julkiselle jos ei ala tapahtua sitä ennen. Esikoisessa oli jo letroresepti oottamassa niin luulen että mekin päästään niillä alottelemaan jos sinne asti päästään!
Meillä ollaan juhannus ihan kotona vaan ja kesänkin suunnitelmat on enimmäkseen auki. Esikoinen toivoi luonnontieteellistä museota eli varmaan siis helsingin reissua tulossa

Riitti yksi käynti, tsekkasi ultralla varmuuden vuoksi ja sain reseptin matkaan! Tosin kävin sitten vielä lisänä toisella yksityisellä katsomassa että miten follit alkaa kasvaa, vaikka varmaan kesän yli olisi voinut testailla minimiannosta itsekseen. Se oli lopulta se mitä se gynekin suositteli ensi kiertoon kun on kesäsulku kun oli tarpeeksi vastetta tuolla. Ainakin on jo ekat lääkekokeilut takana jos lopulta sinne julkiselle päästään!