Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisko olla kiinnittymisvuotoa jos on niukkaa vuotoa ?Törkeästi omanapailen, on kyllä niin kummallinen kierto. Mulla alkoi eilen pyyhintävuoto. Ensin oli kirkasta verta ja nyt tullut hyytymiä. Vuoto edelleen niukkaa ja kuukautisten olisi pitänyt alkaa vasta viikon kuluttua. Voisiko olla joku hyvin varhainen keskenmeno tms? Ei kyllä yleensä ole mitään tiputteluja/hyttymiä saati näin paljon aikaisemmin ala menkat. Kattellaan, josko tää kierto olis joku ihmeellinen![]()
Voisko olla kiinnittymisvuotoa jos on niukkaa vuotoa ?passais ajankohtaan kyllä.
Mullakin on dpo10 tänään! Tosin itse sorruin jo testaamaan.Tänään ois dpo 10 ja vielä oon malttanu olla testaamatta. Löysin 5 neliapilaa äsken pihalta ja meillä on toiveissa 5 lapsivoisko enteillä jotain?
tänään ollu aika heikko olo ja välillä pientä huimausta.
Mulla oli sellasta ruskeaa vuotoa yhessä raskaudessa pari päivää joskus dpo 10. Kestänyt varmaan vaan tulla sieltä ku tuli aika myöhään.En kyllä usko, kun ei oo sellaista kirkasta vuotoa. Tulee enemmänkin keskenmenon tyylistä vuotoa, mutta hyvin niukkana. Eikö kiinnittymiseen viittaava olisi enemmänkin kirkasta/vaaleanpunaista pientä vuotoa?
Toivotaan että siellä vielä muuttuis plussaksi myöhemminMullakin on dpo10 tänään! Tosin itse sorruin jo testaamaan.Nega ihan selkeästi oli mutta yritän vielä toivoa pitää yllä... Vaikka vähän vaikeeta onkin. Toivottavasti sulle plussa tulis kun testaat!
![]()
Kattellaan, viimeksi heittänyt näin kierto kun kesäkuista yritettiin. Silloin kierto heitteli ihan samanlailla. En koskaan oo testannut ennenkuin menkat myöhässä, niin en myöskään osaa sanoa mistä oikeasti johtuu. Silloin epäilin samaa syytäMulla oli sellasta ruskeaa vuotoa yhessä raskaudessa pari päivää. Kestänyt varmaan vaan tulla sieltä ku tuli aika myöhään.
Juu itsellä vähän sama olo että varmaan en raskaana ole, varsinkin nyt illalla semmoinen olo tullut kun vatsa kipeäksi tuli joka yleensä alkaa paria päivää ennen kuukautisia.Toivotaan että siellä vielä muuttuis plussaksi myöhemmin
Mulla ei oo oikeen uskoa raskauteen niin en oo siks jaksanu ees testailla. Aika normaalit pms oireet päällä.
Viime kierrossa join yhden lasin viiniä kahtena iltana, toinen ilta oli kp9 ja toinen dpo1. Ajattelin että en halua kuitenkaan liikaa rajoittaa elämää, koska ei yhtään tiedä kuinka kauan joudutaan yrittää.Käytättekö näin yritysaikana lainkaan alkoholia?
Itse tulee hyvin harvoin juotua alkoholia ja meillä on pidempi aika lapsettomuus hoidoissa nii tuli silloin tällöin otettua.. juurikin kavereiveiden kanssa muutama enkä kokenut siitä huonoa omaatuntoaKäytättekö näin yritysaikana lainkaan alkoholia?
Mietin juhannusta, vähän tekisi nyt mieli ottaa rennommin ja juodakin vähän. Toisaalta en haluaisi nyt yhtään haitata mahdollista raskautumista tässä kierrossa, kun edessä olisi parin kuukauden pakollinen tauko yrittämiseen. Juhannusaattona olisi dpo 3-4.
Satunnaisesti juon lasin tai kaksi viiniä. Käytän tosi vähän alkoholia muutenkaan niin en ole ajatellut haittaavan. Olenko kerran tässä 1,5vuoden yrityksen aikana ottanut jokusen annoksen enemmän. Ei liene turmiollista.Käytättekö näin yritysaikana lainkaan alkoholia?
Mietin juhannusta, vähän tekisi nyt mieli ottaa rennommin ja juodakin vähän. Toisaalta en haluaisi nyt yhtään haitata mahdollista raskautumista tässä kierrossa, kun edessä olisi parin kuukauden pakollinen tauko yrittämiseen. Juhannusaattona olisi dpo 3-4.
Itellä vähän jäi tuo alkoholin käyttö esikoisen odotusajan jälkeen. Viime kesänä innoissani ostin muutaman, kun päästiin puolison (ja kavereiden) kanssa perinteiseen vkl viettoon, mutta totesin, että vaikka ehkä maistuisi, niin unet menee itellä ihan hötöksi. Kun on jo muutenkin katkonaista. Eli hyvä, jos edes tulee 1 annos kuukauteen, yleensä ei sitäkään.Käytättekö näin yritysaikana lainkaan alkoholia?

Miulla on oviksen aikaan aina muutama sellainen päivä, kun tyhjennän jääkaapin. Sitten alkaakin etominen ja loppukierto menee kevyesti kunnes menkat alkaa ja taas pari päivää tekee mieli tankata ja sitten mennään taas ovikseen asti aika kevyesti.Onko kellään muulla luteaalin aikana ihan jäätävä nälkä? DPO6 ja tekis mieli tyhjentää kaikki kaapit, nälkä tuntuu jatkuvan ihan sama mitä syö.Onneksi alkukierron ajan voi syödä niukemmin kun loppukierto menee jatkuvan syömisen puolelle, onpahan tasapaino niin pysyy paino samana!
![]()