Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SAMA JUTTU!!Mamas kananuudelit. Hirveä himo.
Vahva samaMua ällöttää kaikki ruoka. Siis ajatuskin ruuanlaitosta tai syömisestä saa olon ettei tee mieli syödä mitään. Pakko kuitenkin syödä, kun muuten huono olo vaan pahenee. Mut on kyl haastavaa miettiä ruuanlaittoa perheelle.
Juu sama täällä! Nälkä on jatkuvasti ja ruoka pitää pahoinvointia jotenkin kurissa. Tai no heti ruokailun jälkeen on paha olo ja välillä tulee oksennus, mutta sitten hetkeksi helpottaa. Mut joo mitään ei oikein tee mieli. Ruisleipä oli aikaisemmin lemppari, mutta nyt oon sen verran monta kertaa jo oksentanut leivät ulos, että ei enää oikein nappaa.Erityisesti oikein mitään ei tee mieli, silti koko ajan on nälkä ja huono olo pysyy poissa vaan syömällä!
Jännä nähdä, tuleeko tässä raskaudessa jotain himoja. Yhdessä raskaudessa himoitsik pätkis suklaata.![]()
Siis toi kana on niin paha mulle, se oli myös viime raskaudessa. Nyt tosin alkanu myös jauheliha oksettaaPositiivisen testin jälkeen oisin voinu syödä vaikka mitä, mutta nyt viimeiset pari viikkoa oisin mielelläni syömättä mitään, kaikki ällöttääMutta, on vain pakotettava itseäni syömään, ei sitä syömättä pärjää. On tää haastavaa vaa löytää päivittäin joku mitä tekee mieli - sitku ostat jotain, niin seuraavana päivänä se voikin olla asia mitä et todellakaan voi syödä
Mutta pahin ällötyksen kohde mulla on kana - nytkin kun kirjoitan sitä sanaa tuntuu kuin oksennus vain nousee kurkkuun
![]()
Hui, ompa hintaa pillerillä! Mie oon onneks saanu pidettyy kaiken sisällä mut en joo kyllä ymmärrä miten se kana on vaan niiin pahaSiis toi kana on niin paha mulle, se oli myös viime raskaudessa. Nyt tosin alkanu myös jauheliha oksettaaei tee mieli syödä mitään kans, pitää ihan pakottaa itsensä. Toivottavasti toi pahoinvointilääke jonka sain auttaa siihen. Kallis lääke, melkein 3,3e pilleri
![]()