Himot ja ällötykset

Pelkkä ajatus kahvista ja teestä ällöttää, yleensä juon molempia litratolkulla. Viime viikosta lähtien olen syönyt suolakurkkuja leivän päällä ja myös suoraan purkista 😄

Minä, maailman suurin kahvikissa, olen tänään aamukahvia melko pitkin hampain juonut kun yhtäkkiä ei meinaa maistua yhtään 🫣 Kaikki raikas maistuisi, lämmin ruoka ja juoma etoo tällä hetkellä. Viimeksi eilen illalla himoitsin oikein jääkylmää vettä 😂

Suolakurkut on best 😍 sellaset rapsakat mitä voi ostaa siitä kaupan sankosta irtoina. Mandariinit myös best!
Sit himottaa tottakai nämä kielletyt/rajoitettava käyttöä ruuat:
-Salmiakki
-Maksamakkara
-Metwursti
-Sushi

Ja eniten ällöttää ajatus tacopellistä 🤢 tehtiin sitä yks vklp ja syömättä jäi…

Kävin tänään Tokmannilla ja siinä kassalla oli niitä Porvoon? lakuja pusseissa. Miten huumaava tuoksu niistä tuli 🤤
Täytyy varmaan tässä raskaudessa tehdä tilausta niistä sallituista lakuista/salmiakeista. Viime raskauden menin vain kieltäytymislinjalla muutamia maisteluita lukuunottamatta.

Mun asiakkailla oli tänään eväänä semmosia kelmuun käärittyjä kämäisiä valkoisia höttösämpylöitä. En ole eläissäni nähnyt mitään niin herkullista. 🤪😍 Pitää ehkä käydä tänään ostamassa höttösämpylöitä 🤭

Mua ällöttää kaikki ruoka. Siis ajatuskin ruuanlaitosta tai syömisestä saa olon ettei tee mieli syödä mitään. Pakko kuitenkin syödä, kun muuten huono olo vaan pahenee. Mut on kyl haastavaa miettiä ruuanlaittoa perheelle.

Mulle maistuu tällä hetkellä myös kaikki pehmeet sämpylät.

Sen sijaan paninit ja valmissalaatit joita söin muutaman päivän saattavat siirtyä ällötysten listalle.

Ei kyllä kannata mitään ostaa kovin suuria määriä kaappeihin, kun ikinä ei voi tietää, mikä enää seuraavana päivänä miellyttää 😅

Erityisesti oikein mitään ei tee mieli, silti koko ajan on nälkä ja huono olo pysyy poissa vaan syömällä! 😅

Jännä nähdä, tuleeko tässä raskaudessa jotain himoja. Yhdessä raskaudessa himoitsik pätkis suklaata. 🤪

Erityisesti oikein mitään ei tee mieli, silti koko ajan on nälkä ja huono olo pysyy poissa vaan syömällä! 😅

Jännä nähdä, tuleeko tässä raskaudessa jotain himoja. Yhdessä raskaudessa himoitsik pätkis suklaata. 🤪
Juu sama täällä! Nälkä on jatkuvasti ja ruoka pitää pahoinvointia jotenkin kurissa. Tai no heti ruokailun jälkeen on paha olo ja välillä tulee oksennus, mutta sitten hetkeksi helpottaa. Mut joo mitään ei oikein tee mieli. Ruisleipä oli aikaisemmin lemppari, mutta nyt oon sen verran monta kertaa jo oksentanut leivät ulos, että ei enää oikein nappaa.

Mä oon nyt 4 päivää ollu vallan ilman kahvia, ku sillon ku viimeks yritin juoda aamukahvia, se tuli heti ylös 🙈 outoa tälläselle kahvinkittaajalle, viime raskaudessa join kyllä kahvia. Nyt oon koittanu juoda teetä sitte😁

Kaikki lämmin ällöttää, liha ällöttää ja rasvaiset ruuat. Leipää tulee mutusteltua, puuro ei mee enää alas, tää on vähän blaah, ennen en syönyt leipää ku ehkä 1 x kk enkä ois välittänyt nytkään aloittaa, mut ku muu ei maistu 🤣 paitsi Coco pops-murot 🤣

Mullakin alkanut tökkiin aamupuuro 🙄 Tänään en sitten edes yrittänyt enää...
Sen sijaan avokadoleivät on nyt 👌🏻👌🏻

Positiivisen testin jälkeen oisin voinu syödä vaikka mitä, mutta nyt viimeiset pari viikkoa oisin mielelläni syömättä mitään, kaikki ällöttää 😮‍💨 Mutta, on vain pakotettava itseäni syömään, ei sitä syömättä pärjää. On tää haastavaa vaa löytää päivittäin joku mitä tekee mieli - sitku ostat jotain, niin seuraavana päivänä se voikin olla asia mitä et todellakaan voi syödä 😂 Mutta pahin ällötyksen kohde mulla on kana - nytkin kun kirjoitan sitä sanaa tuntuu kuin oksennus vain nousee kurkkuun🤢😂

Positiivisen testin jälkeen oisin voinu syödä vaikka mitä, mutta nyt viimeiset pari viikkoa oisin mielelläni syömättä mitään, kaikki ällöttää 😮‍💨 Mutta, on vain pakotettava itseäni syömään, ei sitä syömättä pärjää. On tää haastavaa vaa löytää päivittäin joku mitä tekee mieli - sitku ostat jotain, niin seuraavana päivänä se voikin olla asia mitä et todellakaan voi syödä 😂 Mutta pahin ällötyksen kohde mulla on kana - nytkin kun kirjoitan sitä sanaa tuntuu kuin oksennus vain nousee kurkkuun🤢😂
Siis toi kana on niin paha mulle, se oli myös viime raskaudessa. Nyt tosin alkanu myös jauheliha oksettaa 😣 ei tee mieli syödä mitään kans, pitää ihan pakottaa itsensä. Toivottavasti toi pahoinvointilääke jonka sain auttaa siihen. Kallis lääke, melkein 3,3e pilleri😁

Siis sitruuna kaikissa mahdollisissa asioissa!! Kauhee himo! Oon nyt juonut sitruunavettä, sitruunan mehua ja sitruunavichya ihan huolella. Ihanan raikas.:Lemon::Lemon::Lemon:

Siis toi kana on niin paha mulle, se oli myös viime raskaudessa. Nyt tosin alkanu myös jauheliha oksettaa 😣 ei tee mieli syödä mitään kans, pitää ihan pakottaa itsensä. Toivottavasti toi pahoinvointilääke jonka sain auttaa siihen. Kallis lääke, melkein 3,3e pilleri😁
Hui, ompa hintaa pillerillä! Mie oon onneks saanu pidettyy kaiken sisällä mut en joo kyllä ymmärrä miten se kana on vaan niiin paha🤢😂 Muuten nää ällötykset vaihtelee koko ajan mutta se pysyy😂

Takaisin