Plussa vai ei?

Dpo9, ilta-testi.. Mulla ei ole ennen tullut näihin viivanpaikkoja.. onko jollain kokemusta? Huomenna tietysti uusi testi, mutta mitä luulette, onko viivan paikka vai haamujen esiäiti? Nyt saanut tämmöistä viivaa eilen dpo8 aamulla ja dpo9 aamulla, mutta omaan silmään tämä illan testi on "selkein", mutta myös toki tuorein..

Liitteet

• 20250504_202703.jpg
    20250504_202703.jpg
    200 KB · Katsottu: 189
Koska olen tyhmä (ja malttamaton 🤣), niin testasin vielä iltapissasta. Alla kuvattuna testiajan puitteissa iltatesti, yllä se aamuinen, jonka tänne aiemmin postasin.

Nyt testin kuivuttua ei kyllä kauhean hyvin viivaa enää näy…. Kuvaa en siitä nyt tajunnut ottaa.
Näkyy selvästi viiva alemmassa 🌈 toivottavasti vahvistuu aamulla!

Päivitystä eilisiin: tässä aamun testit, eli eilinen ei taida olla haamu, vain viivanpaikka. Testiajalla ei näkynyt mitään, nyt kuivuessa herkkään testiin tullut viivanpaikka (aika yleistä kai näillä?) Ja e@h testissä ei näy mitään 🙄 luulen, että mulla on testipaketissa paljon maanantai-kappaleita, jotka antaa viivanpaikkaa tai sit oli aikainen kiinnittymisyritys, joka ei onnistunut..20250505_064104.jpg20250505_064325.jpg

Kyllä se oma vaisto taas kerran oli oikeassa.

Ylin eilisen eka, keskimmäinen eilisen iltapissa ja alin myöhäisillan testi (3 h pissaamattomuuden jälkeen). Kuva otettu vasta nyt aamulla.

Ja kirsikkana kakun päällä RFSU:n herkkä eilisestä myöhäisillan pissasta (kuvassa siis kuivuneena).

Liitteet

• IMG_5971.jpeg
    IMG_5971.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 210
  • IMG_5972.jpeg
    IMG_5972.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 210
Päivitystä eilisiin: tässä aamun testit, eli eilinen ei taida olla haamu, vain viivanpaikka. Testiajalla ei näkynyt mitään, nyt kuivuessa herkkään testiin tullut viivanpaikka (aika yleistä kai näillä?) Ja e@h testissä ei näy mitään 🙄 luulen, että mulla on testipaketissa paljon maanantai-kappaleita, jotka antaa viivanpaikkaa tai sit oli aikainen kiinnittymisyritys, joka ei onnistunut..View attachment 143779View attachment 143780
Mun mielestä nää easy@home testit vahvistuu tosi hitaasti.
Tuos yksittäisessä on tuo mun dpo10, jossa just ja just näkyy jotain kuivahtaneena. Tuossa toisessa kuvassa näkyy hyvin kuinka vielä dpo 12 ja 13 on tosi tosi haaleaa, ennenkuin alkaa kunnolla näkyä viiva.
Sanoisin siis että toivoa vielä on 🌈🥹
Vertailuna tuossa vielä Premomim testit

Liitteet

• IMG_20250426_082838.jpg
    IMG_20250426_082838.jpg
    382.8 KB · Katsottu: 132
  • IMG_20250504_115211.jpg
    IMG_20250504_115211.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 136
  • IMG_20250504_115719.jpg
    IMG_20250504_115719.jpg
    1 MB · Katsottu: 136
Näkyy jotain, mutta kuva ei kerro onko väriä yhtään? 🤔😊 Jos väriä niin voi olla haamulainen, mutta myös näissä voi näkyä viivanpaikat. Uutta testiä seuraavina päivinä, niin näkee vahvistuuko 🤗😍

Ei näy mielestäni väriä, eli varmasti viivanpaikka sitten.

Tuossa näkyy ihan haalea viiva (ainakin omaan silmään) mulla nyt aika varmasti dpo 10. Pitäiskö näkyä jo enemmän? Eli onko vaan viivanpaikka vai voiko olla haamulainen?

Liitteet

• IMG_5008.jpeg
    IMG_5008.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 153
  • IMG_5007.png
    IMG_5007.png
    2 MB · Katsottu: 151
Tuossa näkyy ihan haalea viiva (ainakin omaan silmään) mulla nyt aika varmasti dpo 10. Pitäiskö näkyä jo enemmän? Eli onko vaan viivanpaikka vai voiko olla haamulainen?
Ei tarvii dpo10 vielä näkyä mitään, yleensä ei suositella testaamaan kuin vasta oletettuna kuukautisten alkamispäivänä, ettei tarvitse arvailla. Silloinkin voi olla vielä haalea viiva, vahvat viivat tulee usein myöhemmin (jos enää ekan jälkeen näkee aiheelliseksi testailla) - ja viivojen vahvuuksissa on paljon eroa, koska hormonitasot ja niiden nousu ovat yksilöllisiä. Jotain tuolla mielestäni häivähtää, joten nyt vain rauhassa odottelua ja testiä parin päivän päästä, näkyykö selvemmin jotain 😊

Ei tarvii dpo10 vielä näkyä mitään, yleensä ei suositella testaamaan kuin vasta oletettuna kuukautisten alkamispäivänä, ettei tarvitse arvailla. Silloinkin voi olla vielä haalea viiva, vahvat viivat tulee usein myöhemmin (jos enää ekan jälkeen näkee aiheelliseksi testailla) - ja viivojen vahvuuksissa on paljon eroa, koska hormonitasot ja niiden nousu ovat yksilöllisiä. Jotain tuolla mielestäni häivähtää, joten nyt vain rauhassa odottelua ja testiä parin päivän päästä, näkyykö selvemmin jotain 😊

Kiitos vastauksesta ❤️ mulla on ekaa kertaa käytössä Letrozolin kiertoa tukemassa ja tunsin/bongasin ekaa kertaa siis myös ovulaation. Nyt niin innokas testaaja, vaikka tiedän, ettei tässä kohtaa oo mitään järkee 🙈🙈

Hei! Tuli tilattua raskauskeijulta one step in ovulaatiotikkuja... Onkohan kellään positiivista kokemusta näistä 🤔 vai onko ihan hutiostos😄

Hei! Tuli tilattua raskauskeijulta one step in ovulaatiotikkuja... Onkohan kellään positiivista kokemusta näistä 🤔 vai onko ihan hutiostos😄
Mulla toimii hyvin, laitan alle muutaman kierron esimerkit😊 kaikilla sit taas ei toimi
IMG_9410.png

Itse olen käyttänyt niitä nyt 3 kiertoa ja hyvin toimii 🤗 selvästi olen saanut positiivisen tuloksen ainakin itse niillä eikä ole tarvinnut miettiä onko vai eikö. 😂

Kellään näistä viikkonäytöllisistä digeistä kokemusta? Ajattelin, että testaan myöhemmin (tänään dpo ~11 eikä menkat vielä myöhässä), mutta jotenkin alavatsan tuntemukset ym. on sellaiset, että tilaisuuden tullen nyt iltapäivällä testasin ja näyttö sanoi negaa. Äh, kun tää oli ainut testi ja minä malttamaton tähän hetkeen.

Mitä tää kertoo teille?

1000069719.jpg

Kellään näistä viikkonäytöllisistä digeistä kokemusta? Ajattelin, että testaan myöhemmin (tänään dpo ~11 eikä menkat vielä myöhässä), mutta jotenkin alavatsan tuntemukset ym. on sellaiset, että tilaisuuden tullen nyt iltapäivällä testasin ja näyttö sanoi negaa. Äh, kun tää oli ainut testi ja minä malttamaton tähän hetkeen.

Mitä tää kertoo teille?

View attachment 143879
Diginäytöllisistä testeistä ei pidä eikä kannata tulkita viivoja, parempi tehdä vaan uusi testi myöhemmin 😊

Mitä tää kertoo teille?

View attachment 143879
Mää en tiedä näistä yhtään. Mutta onhan näitä muutkin availleet, toivottavasti joku osaa auttaa😄 ja toivotaan että tulis se plussa vielä✨

Takaisin