Plussa vai ei?

Tänään kp25/28. Ja tälläinen tulos 🤔 näkeekö kukaan muu mitään? 🙈

Liitteet

• 20250427_195547.jpg
    20250427_195547.jpg
    357.5 KB · Katsottu: 169
En malttanut odottaa, joten tein nyt vielä rfsun herkän. Mä en oo ennen näihin saanut viivanpaikkaa, vaikka muilla ilmeisesti niitä tullut?
Mitä mieltä ootte? Mun silmään näkyy ihan väriäkin! 😱🙏

Liitteet

• 20250427_215323.jpg
    20250427_215323.jpg
    187 KB · Katsottu: 79
  • 20250427_215111.jpg
    20250427_215111.jpg
    63.9 KB · Katsottu: 78
Tämä oli ehkä virhe. 😅 Mutta kävin mun testejä läpi ja katoin olisiko yhtään pregcheckin testiä joilla sain positiivisen näköisen ainakin ennen kuin vuoto alkoi. Ja löysin yhden. Halusin verrata lähinnä että näkyykö samalla testillä mitään. En siis oleta olevani raskaana vaan haluan vain varmistuksen ettei eihän näissä näy mitään. Itse kyllä vähän näytti jotain näkyvän mutta tarvitsen jonkun toisen mielipiteen. Ennen kuin alan taas miettimään mitä kauheeta nyt tapahtunut.

Tämä parin minuutin päästä testin tekemisen jälkeen.
1000006822.jpg

Tämä taas 5 minuutin jälkeen kun vähän kuivui jo.
1000006824.jpg

Ja lisätäkseni tuon testin tein n. vajaan tunnin pidätyksellä. 🤔

No juu tämä oli virhe. Ajatukset laukkaa taas että mitä nyt on tapahtunut. Kaikkea siitä että olinko raskaana ja kuukautiset olikin taas keskenmeno. 😔
1000006836.jpg

Muokattu viimeksi:
No juu tämä oli virhe. Ajatukset laukkaa taas että mitä nyt on tapahtunut. Kaikkea siitä että olinko raskaana ja kuukautiset olikin taas keskenmeno. 😔
View attachment 143549
Mä nään kyllä sun testeissä jotain 🫣 Aika kamala ajatus kyllä, että olisi taas keskenmeno ja voin vaan kuvitella miten ahistaa miettiä sitä vaihtoehtoa. 🥺💔 Mutta toki se sun testi ennen vuodon alkua oli hyvinkin positiivisen näköinen ja näissäkin jotain hailuraa omaan silmään. 🤔

Mä nään kyllä sun testeissä jotain 🫣 Aika kamala ajatus kyllä, että olisi taas keskenmeno ja voin vaan kuvitella miten ahistaa miettiä sitä vaihtoehtoa. 🥺💔 Mutta toki se sun testi ennen vuodon alkua oli hyvinkin positiivisen näköinen ja näissäkin jotain hailuraa omaan silmään. 🤔
Joo niin vähän pelkäsinkin että näkyy ja etten kuvitellut vain. 😔 En nyt tiedä mitä teen kun viimeksi samanlaisessa tilanteessa kun neuvolaan soitin sanoivat vain tehdä testin muutaman viikon päästä uusiksi kun näin alussa ei mitään voi tehdä. Niin ei hirveästi kiinnostaisi soittaa taas ja sama juttu kuulla. 😭

Mies ihan vaatimalla vaati tehä testin…. Dpo7-8 ni ei edes voi olla posi. Eikö tää oo ihan normaali viivan paikka? Apteekin ultra?
IMG_7569.jpeg

Joo niin vähän pelkäsinkin että näkyy ja etten kuvitellut vain. 😔 En nyt tiedä mitä teen kun viimeksi samanlaisessa tilanteessa kun neuvolaan soitin sanoivat vain tehdä testin muutaman viikon päästä uusiksi kun näin alussa ei mitään voi tehdä. Niin ei hirveästi kiinnostaisi soittaa taas ja sama juttu kuulla. 😭
Mun silmään ei näkynyt sun testeissä viivaa, korkeintaan viivanpaikka ilman väriä. Jos niissä jotain oli, mut vuotokin jo alkanut niin korkeintaan kai kemiallinen, eli ei näissä tilanteissa oikeen mitään mahda valitettavasti.

Mies ihan vaatimalla vaati tehä testin…. Dpo7-8 ni ei edes voi olla posi. Eikö tää oo ihan normaali viivan paikka? Apteekin ultra? View attachment 143554
Oho, aika vahva ois viivanpaikaksi! Huomenna tai ylihuomenna aamupissasta kyl uutta testiä!

@aamusade tsemppiä paljon sulle, kyllä tuosta minunkin silmään pieni hailuraviiva näkyy. Jos oon ymmärtänyt oikein niin sulla on ollut keskenmeno jo aiemminkin, otan osaa tähän suruun. Siltä varalta ettet tiennyt, niin jos kokee kolme keskenmenoa putkeen, pitäisi päästä jo tutkimuksiin katsomaan, josko löydettäisiin keskenmenoille joku syy ja sitä kautta apua tilanteeseen. Jaksamista sulle nyt kuitenkin!

Mies ihan vaatimalla vaati tehä testin…. Dpo7-8 ni ei edes voi olla posi. Eikö tää oo ihan normaali viivan paikka? Apteekin ultra? View attachment 143554
Kyllähän siinä jotain näkyy ja aika tumma viivanpaikka. 🤔 Toki ite sain joskus joulukuussa tälläsillä kans viivanpaikkaa, mutta viime aikoina ollut kyllä hyvin selkeitä negatiivisia, kun testannu. 🫣
Uutta testiä pian, nii jospa se siitä vahvistuisi 🤗😍

Jäi ajatukset pyörimään päässä ja en saa nukutuksi. En nyt ainakaan enempää testaile. 🤔 Ja juu mulla yks keskenmeno n. 5+5 joka oli 1.3 tänä vuonna. Ja sen jälkeen tapahtunu tämä ekassakin kierrossa keskenmenneen jälkeen että sain positiivisen mutta vuoto alkoi ja senkin jälkeen oli vielä positiivinen. Tämä oli siis toinen kierto keskenmenon jälkeen.

En tiedä mitä pitäisi tehdä. Varmaan olisi kyllä hyvä asiasta soittaa että tutkisivatko sen että jos jostain johtuu nämä positiivisen näköiset testit. Että onko taustalla kemiallisia vai mitä...

Mulla on ovistestien kenraaliharjoitus menossa. Sain tän tänään aamulla pregcheckin ovistestiin tämmöiset viivat, onko pos vai testaanko huomenna vielä? Musta toi on ehkö himpun verran vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutten tiedä onko se himppu merkitsevää vai ei.

Toisaalta eggiksiä alkoi tulemaan eilen illalla joten voi olla testi olisi silloin ollut pos. Eilen aamulla se ainakin oli neg selkeästi. 🤔

Liitteet

• PXL_20250429_024414740.MP.jpg
    PXL_20250429_024414740.MP.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 92
Onko kellään parempaa kokemusta näistä easy at home testeistä, onko nää vähän saman tyyppisiä kuin sofi-liuskat että vahvistuu hitaammin? Mulla ekaa kiertoa käytössä, samalta merkiltä ovulaatiotestejä oon käyttänyt pidempään. Ylhäällä rfsu testi joka selkeästi vahvistunut eilisestä, alla nuo e@h testit joissa viiva on vahvistunut mutta melko hienoisesti ja siitäkös nyt sain jo stressin aikaiseksi 😅

Liitteet

• IMG_0529.jpeg
    IMG_0529.jpeg
    247.4 KB · Katsottu: 136
Mulla on ovistestien kenraaliharjoitus menossa. Sain tän tänään aamulla pregcheckin ovistestiin tämmöiset viivat, onko pos vai testaanko huomenna vielä? Musta toi on ehkö himpun verran vaaleampi kuin kontrolliviiva, mutten tiedä onko se himppu merkitsevää vai ei.

Toisaalta eggiksiä alkoi tulemaan eilen illalla joten voi olla testi olisi silloin ollut pos. Eilen aamulla se ainakin oli neg selkeästi. 🤔
Lähellä positiivista on! Testaisin iltapäivällä jo uudestaan ja huomenna myös. Suositus premom -sovellukselle. Sinne pystyy ottamaan kuvan testistä ja se automaattisesti laskee viivan vahvuuden👌 Niitä on helppo sitten vertailla keskenään.

Muokattu viimeksi:

Mä testaisin kans tänään myöhemmin uudelleen tai itsellä ollu nyt niin, että aamupäivällä oli hyvin lähellä plussaa ja samana iltapäivänä olikin jo selkeä positiivinen! 🤗 Ja itse oon lopettanut siihen plussaan testaamisen, mutta osa kai testaa kunnes näkee, että ne taas lähtee haalistumaan. 😊

Jäi ajatukset pyörimään päässä ja en saa nukutuksi. En nyt ainakaan enempää testaile. 🤔 Ja juu mulla yks keskenmeno n. 5+5 joka oli 1.3 tänä vuonna. Ja sen jälkeen tapahtunu tämä ekassakin kierrossa keskenmenneen jälkeen että sain positiivisen mutta vuoto alkoi ja senkin jälkeen oli vielä positiivinen. Tämä oli siis toinen kierto keskenmenon jälkeen.

En tiedä mitä pitäisi tehdä. Varmaan olisi kyllä hyvä asiasta soittaa että tutkisivatko sen että jos jostain johtuu nämä positiivisen näköiset testit. Että onko taustalla kemiallisia vai mitä...
En ole varma, että pystyvät mistään näkemään onko kemiallinen enää näin paljon jälkikäteen. Hcg mittaus verestä olisi varmaan ainut, jolla voisi varmaksi sanoa. Kun lasketaan keskenmenojen määrää, niin jos muistan oikein, eivät ota siinä huomioon aiemmin kuin 5+0 keskeytyneet. Voi olla väärä muistikuva ja siinä tapauksessa korjatkaa mua ihmeessä!

Takaisin