Plussa vai ei?

Kellään näistä viikkonäytöllisistä digeistä kokemusta? Ajattelin, että testaan myöhemmin (tänään dpo ~11 eikä menkat vielä myöhässä), mutta jotenkin alavatsan tuntemukset ym. on sellaiset, että tilaisuuden tullen nyt iltapäivällä testasin ja näyttö sanoi negaa. Äh, kun tää oli ainut testi ja minä malttamaton tähän hetkeen.

Mitä tää kertoo teille?

View attachment 143879
Mulla kun olin raskaana keskenmenneessä tosin siis niin avasin tuollaisen testin joka näytti raskaana. Niin siinä näkyi nuo kolme viivaa mutta tuo yksittäinen viiva oli aika tumma. Olen myös avannut negatiivisiä testejä jotka näyttäneet suunnilleen juuri tuollaiselta. 🤔 Että kannattanee testata toisella testillä myöhemmin.

Halusin siis ihan puhtaasta mielenkiinnosta törsätä tohon digitestiin ja ajattelin alunperin, että teen sen sitten kun on 'varmaa'. Mutta nyt tuli tosiaan se sopiva hetki ja olo testille vaikka en ollut muita testejä päässy tekemään niin ihan mielenkiinnosta kiva kuulla näkemyksiä, kun tietenkin tutkin ja googlettelin ennen ja jälkeen ja oli testin avausvideoita tullut vastaan. Täytyy kyllä sanoa, että ennemmin sijoitan perus apteekkarin testeihin tai vaikka liuskoihin jatkossakin 😅 Mutta edelleen saa laittaa kokemuksia. Saatoin uittaakin tuota hieman liian pitkään.

Halusin siis ihan puhtaasta mielenkiinnosta törsätä tohon digitestiin ja ajattelin alunperin, että teen sen sitten kun on 'varmaa'. Mutta nyt tuli tosiaan se sopiva hetki ja olo testille vaikka en ollut muita testejä päässy tekemään niin ihan mielenkiinnosta kiva kuulla näkemyksiä, kun tietenkin tutkin ja googlettelin ennen ja jälkeen ja oli testin avausvideoita tullut vastaan. Täytyy kyllä sanoa, että ennemmin sijoitan perus apteekkarin testeihin tai vaikka liuskoihin jatkossakin 😅 Mutta edelleen saa laittaa kokemuksia. Saatoin uittaakin tuota hieman liian pitkään.
Minä olen avannut varmaan aina nuo digitestit 🤣 Sain kerran niin selkeät viivat omasta mielestä vaikka negaa näytti, mutta en ollut raskaana siis eli turhaa tulkitsin viivoja. 🙄😂
Mutta niissä viikkodigeissä on tosiaan aina kolme viivaa ja ilmeisesti negatiivisessa toinen niistä vierekkäin olevista on tummempi ja kaksi muuta haaleampia ja sitten riippuen viikoista niin positiivisessa aina ne muutkin viivat vahvistuu myös. Tämän kuvan löysin, mutta toki tuossa on jo kuivuneet testit. 😅

Liitteet

• Screenshot_20250508_110507_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity_edit_1174893321584623.jpg
    Screenshot_20250508_110507_com_android_chrome_ChromeTabbedActivity_edit_1174893321584623.jpg
    120.5 KB · Katsottu: 121
Mietiskelin tässä, että voiko olla, että molempiin testeihin tulis noin vahvat viivapaikat. Heti sillä testiajalla noita viivoja ei näkynyt näin selkeesti, mutta siis kuivuttuaan näkyi 🤔

Liitteet

• 443b0b0e-8a5d-4878-9f12-230ccb5f8035.jpeg
    443b0b0e-8a5d-4878-9f12-230ccb5f8035.jpeg
    552.3 KB · Katsottu: 191
Mietiskelin tässä, että voiko olla, että molempiin testeihin tulis noin vahvat viivapaikat. Heti sillä testiajalla noita viivoja ei näkynyt näin selkeesti, mutta siis kuivuttuaan näkyi 🤔
Nää on kyllä hyvinkin tunnettuja juuri näistä todella selkeistä viivanpaikoista mikä on ärsyttävää! 😮‍💨
Ja taitaa siellä ohjeissakin lukea, että testi tulkitaan positiiviseksi vain jos viivassa on väriä eli harmaat viivat on viivanpaikkoja.

Itellä on harvoin ollut ihan valkoista testiä näillä vaan aina jotain näkyy 🙄😅

Mutta toki jos nuo olisi haamulaisia, niin luulisi, että alkaisi pian vahvistumaan jo selkeäksi plussaksi 🤗

Nää on kyllä hyvinkin tunnettuja juuri näistä todella selkeistä viivanpaikoista mikä on ärsyttävää! 😮‍💨
Ja taitaa siellä ohjeissakin lukea, että testi tulkitaan positiiviseksi vain jos viivassa on väriä eli harmaat viivat on viivanpaikkoja.

Mutta toki jos nuo olisi haamulaisia, niin luulisi, että alkaisi pian vahvistumaan jo selkeäksi plussaksi 🤗
Ääh! Nää testit saa mut vihaiseksi 😬😡🥵

Tässä nyt vielä tänään illall tehty testi ja kuva otettu testiajan sisällä! Toivotaan että vahvistuu, eikä olis vaan viivanpaikka

Liitteet

• IMG_5139.png
    IMG_5139.png
    2 MB · Katsottu: 197
Hei! Tuli tilattua raskauskeijulta one step in ovulaatiotikkuja... Onkohan kellään positiivista kokemusta näistä 🤔 vai onko ihan hutiostos😄
Mulla ainakin meni aikanaan ihan hermo noihin testeihin, kesti esim Pregcheckeihin verrattuna ikuisuus vahvistua enkä saanu läheskään yhtä vahvoja viivoja kun PC:hen 😅 mutta kyllä ne joillekin toimii

Tässä nyt vielä tänään illall tehty testi ja kuva otettu testiajan sisällä! Toivotaan että vahvistuu, eikä olis vaan viivanpaikka
Toivottavasti vahvistuu!!! 🤗 Mutta joo ei sais minusta testeihin tulla mitään viivanpaikkoja hämäämään tai herättämään turhaa toivoa.
Mutta toivottavasti nää kaikki ei ois viivanpaikkoja, vaan plussan alku 😍

Minä taas kyselemässä, onko tämä juuri se viivanpaikka, joka on vissiin enemmän sääntö kuin poikkeus tällä testillä?

Eka kuva muokkaamaton,
Toisessa väriä säädetty.

Samasta näytteestä meinaan pc nega.
Näyttää hyvinkin paljon viivanpaikalta tai sellaiselta mitä itse olen saanut! 🫣 Toki aina on mahdollista, että vielä positiivinen tulee ja pc ei ole yhtä herkkä, kuin tuo rfsu, mutta en vielä tästä uskaltaisi innostua.

Näyttää hyvinkin paljon viivanpaikalta tai sellaiselta mitä itse olen saanut! 🫣 Toki aina on mahdollista, että vielä positiivinen tulee ja pc ei ole yhtä herkkä, kuin tuo rfsu, mutta en vielä tästä uskaltaisi innostua.
Joo, tähän tulokseen vähän itsekin tulin ja varmistin toisella samanmoisella testillä seuraavasta näytteestä, joka oli puhdas nega. Tuo oli aamu näytteestä.

Joo, tähän tulokseen vähän itsekin tulin ja varmistin toisella samanmoisella testillä seuraavasta näytteestä, joka oli puhdas nega. Tuo oli aamu näytteestä.
Nää on kurjia testejä siinä, kun antelee noita viivanpaikkoja helposti 🫣 Mutta mitä nyt nähnyt testikuvia, kun porukka plussannut rfsu testeillä niin on ne selkeesti erottanut plussiksi, kun on väriä ja toisen viivan näkee ilman, että avaa edes testiä. Että aina nuo haaleat voi olla haamujen alkujen, mutta jos ei ala vahvistua, niin luultavasti on vain viivanpaikka. 🤗

Tämä siis myöhemmin tehty.
Minusta tässä näkyy jo haaleasti muodostuva viiva 🤭 alempana ilman koteloa näkyy hyvin, toivottavasti on haamu eikä pelkkä viivanpaikka 🩷

Mun mielestä näihin testeihin ei sais kyllä tulla mitään viivanpaikkoja, itellä tänään dpo 7-8 ja aamulla klo 9 jälkeen tehty samanlainen testi, näytti aamulla negaa mutta äsken vilkaisin ja haalea viiva siellä on, jossa omasta mielestä vähän punertavaa väriä 🥹 nostaa odotukset aina turhan korkeelle, vaikka tietää että viivanpaikka on näissä testeissä enemmän sääntö kun poikkeus..

Minusta tässä näkyy jo haaleasti muodostuva viiva 🤭 alempana ilman koteloa näkyy hyvin, toivottavasti on haamu eikä pelkkä viivanpaikka 🩷

Mun mielestä näihin testeihin ei sais kyllä tulla mitään viivanpaikkoja, itellä tänään dpo 7-8 ja aamulla klo 9 jälkeen tehty samanlainen testi, näytti aamulla negaa mutta äsken vilkaisin ja haalea viiva siellä on, jossa omasta mielestä vähän punertavaa väriä 🥹 nostaa odotukset aina turhan korkeelle, vaikka tietää että viivanpaikka on näissä testeissä enemmän sääntö kun poikkeus..
Ja illalla tehtyyn uuteen testiin tuli testiajalla haalea, mutta punertava ja selvästi nähtävissä oleva viiva 🥰 nyt pidetään peukkuja, että tuo tosiaan on positiivinen ja jos on, niin matkustaja pysyisi kyydissä 💕

Takaisin