Plussa vai ei?

Onko kellään parempaa kokemusta näistä easy at home testeistä, onko nää vähän saman tyyppisiä kuin sofi-liuskat että vahvistuu hitaammin? Mulla ekaa kiertoa käytössä, samalta merkiltä ovulaatiotestejä oon käyttänyt pidempään. Ylhäällä rfsu testi joka selkeästi vahvistunut eilisestä, alla nuo e@h testit joissa viiva on vahvistunut mutta melko hienoisesti ja siitäkös nyt sain jo stressin aikaiseksi 😅
Mun silmään on vahvistumista. Aikaiset päivät kuitenkin sulla

Sori taas täällä. 😂 Mutta ostin ovistestejä tänään, niin matkaan tarttui paketti pc:n raskaustesteikin. Lähinnä pointtina varmistaa testillä johon omaan silmään näkyi viiva niin että milloin se häviää niissä.

Tänään tälläinen äsken tehty.
1000006845.jpg

Mietin vain pitäisikö sittenkin soittaa jonnekkin kun nyt ei näytä haalistuvan ainakaan kun mun mielestä näkyy ennemmin pikkasen mutta kumminkin selkeämmin tossa. 🤔 Vai pitäisikö alkuun vain itse seurailla? Olen itse vähän kahden vaiheilla...

Sori taas täällä. 😂 Mutta ostin ovistestejä tänään, niin matkaan tarttui paketti pc:n raskaustesteikin. Lähinnä pointtina varmistaa testillä johon omaan silmään näkyi viiva niin että milloin se häviää niissä.

Tänään tälläinen äsken tehty.
View attachment 143588

Mietin vain pitäisikö sittenkin soittaa jonnekkin kun nyt ei näytä haalistuvan ainakaan kun mun mielestä näkyy ennemmin pikkasen mutta kumminkin selkeämmin tossa. 🤔 Vai pitäisikö alkuun vain itse seurailla? Olen itse vähän kahden vaiheilla...
Joo kyllähän tuossakin näkyy haalea viiva. 🫣 Taitavat yleensä sanoa, että jatka testailua kunnes haalistuu kokonaan ja voi mennä parikin viikkoa siinä. Mutta ainahan sitä voi soitella ja pyytää neuvoja, jos itseään ahistaa tilanne.
Mutta kyllähän tuo vaikuttaisi varhaiselta keskenmenolta, kun oli se selkeä viiva sitten vuodot ja vieläkin näkyy haalea viiva. 🥺

1000020516.jpg

tänään 12 tai 13 dpo 🫣 eilen oli niin haalea ettei kuvaan saanut mitään jälkeä. tämän päivän lämpöjen lasku+ pieni ruskea möhrö vähän jännittää, edeltävä kerta jäi kemialliseksi.

tein tosi aikaisin testin ja oikeastaan tiedän, ettei tässä mitään kuuluisikaan näkyä, mutta onko tässä teidän mielestä yhtään väriä?

Liitteet

• IMG_4877.jpeg
    IMG_4877.jpeg
    797.1 KB · Katsottu: 158
Täällä rfsu:n herkkä parissa eri valossa. Musta tuntuu että näen/kuvittelen näihin jonkin varjon - onko se vaan mun pään sisällä vai erottaako kukaan muu näissä jotakin?

Liitteet

• IMG_20250504_063702.jpg
    IMG_20250504_063702.jpg
    621.9 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20250504_063526.jpg
    IMG_20250504_063526.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 153
En tiedä erottuuko näistä yhtään selvemmin. Onko ekassa ja vikassa ehkä jotain haamua/viivanpaikkaa?

Liitteet

• IMG_20250504_080548.jpg
    IMG_20250504_080548.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 140
  • IMG_20250504_080637.jpg
    IMG_20250504_080637.jpg
    632.3 KB · Katsottu: 139
  • IMG_20250504_080718.jpg
    IMG_20250504_080718.jpg
    818.9 KB · Katsottu: 139
Noniin… koska olen hölmö ja malttamaton, niin typeränä tietysti testailin jo. Kp 24/28.

Näenkö vain harjoja vai näkeekö joku muukin jotain? Testin ollessa märkä sain sydämentykytyksiä, koska silloin olin näkevinäni vielä helpommin ”jotain”.

Kauheaa alavatsanippailua, siksi testasin. 🙄

Liitteet

• IMG_5964.jpeg
    IMG_5964.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 160
  • IMG_5965.jpeg
    IMG_5965.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 163
Näenkö vain harjoja vai näkeekö joku muukin jotain? Testin ollessa märkä sain sydämentykytyksiä, koska silloin olin näkevinäni vielä helpommin ”jotain”.
joku haamu siellä on, huomenna vaan uutta testiä!

Moikka kaikki!
Täällä taisi tapahtua kiinnittyminen ja siitä varhainen keskenmeno joku aika sitten. Sen kertaiset kuukautiset oli omituiset, vain pari päivää eikä kunnon vuotoa. Tein pari testiä lisää mutta negaa näytti. No tämän kierron kuukautiset olikin sitten tavallista runsaammat! Ja nyt on kierto sekaisin: Mielestäni oireiden perusteella ovulaatio jo kp9. Nyt tänään kp11. Eli saa nähdä mitä nyt on meneillään. ;))) Jännät viikot alkavat.

@Arrrr en oo tikuttanut ovista eikä lämpökäyrästä saa tällä kertaa kovin hyvin selvää, mutta oireiden perusteella saattaisi olla niinkin myöhä kuin dpo15. Jos nyt mielikuvitellaan että olisi haamu, viiva on aika haalea näille päiville vaikka mulla kyllä yleensä on myös vahvistuneet viivat aika hitaasti. Nyt kunnolla kuivuneesta eilisen testistä (jossa väri ensin levisi ihan kummallisesti) haamunhaamu/viivanpaikka erottuu selvemmin mutta kuten sanoit - tää testimerkki on tainnut antaa vääriä hälytyksiä aiemminkin.

Onneksi pitää muuttaa huomenna toiseen maahan niin en ehkä/toivottavasti ehdi märehtimään/panikoimaan asiasta 😅

edit: korjattu tieto että tässä kuvassa oli eilisen herkkä testi, en innostuksissani tajunnut että se tämänaamuinen herkkä olikin toista merkkiä.

Liitteet

• 1000003464.jpg
    1000003464.jpg
    828.1 KB · Katsottu: 132
Muokattu viimeksi:
Koska olen tyhmä (ja malttamaton 🤣), niin testasin vielä iltapissasta. Alla kuvattuna testiajan puitteissa iltatesti, yllä se aamuinen, jonka tänne aiemmin postasin.

Nyt testin kuivuttua ei kyllä kauhean hyvin viivaa enää näy…. Kuvaa en siitä nyt tajunnut ottaa.

Liitteet

• IMG_5970.jpeg
    IMG_5970.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Koska olen tyhmä (ja malttamaton 🤣), niin testasin vielä iltapissasta. Alla kuvattuna testiajan puitteissa iltatesti, yllä se aamuinen, jonka tänne aiemmin postasin.

Nyt testin kuivuttua ei kyllä kauhean hyvin viivaa enää näy…. Kuvaa en siitä nyt tajunnut ottaa.
Minä ainakin nään alemmassa ihan selvän viivan! Oliko siinä väriä sun silmiin? Huomenna uus testi 🥰

Takaisin