Plussa vai ei?

Juu ei ollut se plussa testi, oli se missä viivan tohon pitäs tulla jos positiivinen. Piti kyllä itse vielä tarkistaa kumpi testi se oli ja oli juuri tuo missä kaksi viivaa vain jos positiivinen. Ja ihmettelen miten se vielä tuolla lailla jäi tuon näköiseksi monen minuutin jälkeenkin. 😆 Roskiin heittäessä kulunut reilut 15 minuuttia ja vielä oli silloin samannäköinen outo viiva väärässä kohtaa.

No kävin apteekissa ja toinen samanlainen testin tilalle. Suoraan sanottuna meni usko ainakin näihin clearbluen herkkiin testeihin. Harmi vaan että lähi apteekissa vain yhtä toista herkkää testiä saa tilaamalla ilmeisesti että yksi herkkä testi jäljellä joka onneksi eri merkkinen kun tilasin kaksi apteekista, tuon toisen merkkisen ja tuon clearbluen

Ja lähikaupoissa ei ole mitään herkkiä testejä. Että pakko kai odotella. 😂 En nimittäin luota tähänkään testiin jossa kapea viiva hailakasti näkyy.

Liitteet

• 20250422_144413.jpg
    20250422_144413.jpg
    731.9 KB · Katsottu: 184
@aamusade itse kierrän kyllä kaukaa nuo clearbluet paitsi viikkonäytölliset. Kuullut myös muilta huonoa. Pcn liuska itsellä näyttää dpo10 vaikka ei ole edes herkkä. Jollain jopa aikasemmin

Itse henk.koht en jaksa innostua aikasista plussista ku 2 krt jääny kemialliseks 😞

@aamusade itse kierrän kyllä kaukaa nuo clearbluet paitsi viikkonäytölliset. Kuullut myös muilta huonoa. Pcn liuska itsellä näyttää dpo10 vaikka ei ole edes herkkä. Jollain jopa aikasemmin

Itse henk.koht en jaksa innostua aikasista plussista ku 2 krt jääny kemialliseks 😞
Joo en kyllä enää noita testejä osta. 😅 Eka oli viallinen ja toinen muuten vaan oudon näköinen viiva. Onneks sain toisen ilmaiseksi. 😆

Ja juu ymmärrän tuon kyllä itsellä aika sama kun yksi keskenmennyt ja toista kertaa epäilen että oli kemiallinen kun sain aikaisen plussan joka ei vahvistunut ja sitten alkoikin kuukautiset. 😔

Vähän samanlainen tuli taas pregcheckin testiin kuin viime kierrossa jolloin kuukautiset alkoivat lopulta ihan ajoissa. Melkeinpä epäilen että nämä testit ei taida minulla toimia oikein. 🥺 Koska jotenkin en jaksa luottaa että olisi positiivinen vaan varmaan vivanpaikka. 😔 Etenkin kun muilla testeillä ei näy mitään.

1000006752.jpg

Vähän samanlainen tuli taas pregcheckin testiin kuin viime kierrossa jolloin kuukautiset alkoivat lopulta ihan ajoissa. Melkeinpä epäilen että nämä testit ei taida minulla toimia oikein. 🥺 Koska jotenkin en jaksa luottaa että olisi positiivinen vaan varmaan vivanpaikka. 😔 Etenkin kun muilla testeillä ei näy mitään.

View attachment 143369
Mikä dpo sulla on? Mulla nimittäin samanlaisia viivoja tulee enkä tiä vahvistuuko nää niinku oikein vai ei 😱 Vasen äsken ja oikean puolinen eilen samoihin aikoihin, dpo 12 tänään, pas tehtiin viikko sitten tiistaina.🙈

Liitteet

• IMG_0166.jpeg
    IMG_0166.jpeg
    306.7 KB · Katsottu: 99
  • IMG_0162.jpeg
    IMG_0162.jpeg
    338.2 KB · Katsottu: 101
Mikä dpo sulla on? Mulla nimittäin samanlaisia viivoja tulee enkä tiä vahvistuuko nää niinku oikein vai ei 😱 Vasen äsken ja oikean puolinen eilen samoihin aikoihin, dpo 12 tänään, pas tehtiin viikko sitten tiistaina.🙈
Mulla kanssa dpo 12 itseasiassa. 😆 Eilen ei näkyny mitään missään testissä kaksi tein eri merkkistä. Tai no clearbluen herkässä testissä näkyi haalean vaalea viiva jota myös epäilen.

Pitänee katsoa sittenkin näkyykö huomenna mitään vaikka ajattelin jo alkaa kuukautisia odottelemaan.

Kannattaa. Kyllä tuo mun mielestä on aika räikiä viivanpaikka tuossa pc testissä jos ei positiivinen olis.

View attachment 143369
Tää on kyllä posi

Vahvistuu selvästi omaan silmään 🥰

@aamusade Mulla on noita samoja testejä. Sain eilen ClearBluen varhaisella testi tuloksen ”raskaana”. Sitä ennen RFSU:n varhaisella testillä pienen hailuran. Nää kaikki aamupissasta, koska ei mulla muuten näy mitään. Tänään sain tuolla pregcheckin testillä tuollaisen hailakan viivan ja mulla myös dpo 11 tai 12 eli sanoisin, että sulla on posi. ☺️🥰

IMG_3403.jpeg

Tää on kyllä posi
Ihmettelen vaan kovasti kun muut testit näyttää puhtaasti negatiivista. Esim löysin kaupasta tänään rfsu:n herkän testin joka negatiivinen. Samoin joku apteekin oma testi herkkä sekin. 😅 Ja sit oli joitain halpoi luskatestejä joita tilannut raskauskeijulta jotka ei herkkiä ja nega sekin. Erittäin outoa... 😔

@aamusade Mulla on noita samoja testejä. Sain eilen ClearBluen varhaisella testi tuloksen ”raskaana”. Sitä ennen RFSU:n varhaisella testillä pienen hailuran. Nää kaikki aamupissasta, koska ei mulla muuten näy mitään. Tänään sain tuolla pregcheckin testillä tuollaisen hailakan viivan ja mulla myös dpo 11 tai 12 eli sanoisin, että sulla on posi. ☺️🥰

View attachment 143374
Toivon kovasti et ois positiivinen niin paljon mullakin. Mutta jokin takaraivossa sanoo mulle ettei voi olla koska muissa ei näy mitään. 🥺

Toivon kovasti et ois positiivinen niin paljon mullakin. Mutta jokin takaraivossa sanoo mulle ettei voi olla koska muissa ei näy mitään. 🥺
Olispa positiivinen! Ootko tehny noita pitkin päivää? Vertailun vuoksi ois varmaan hyvä tehdä aina vaan aamun ekasta pissasta...

Hei! Tässä voi olla sama ku mulla oli esikon kanssa, pc näytti haaleeta plussaa ja kaikki muut negaa! Toivoo on niin kauan kun menkat ei ala! Pidän peukkui!!

Ihmettelen vaan kovasti kun muut testit näyttää puhtaasti negatiivista. Esim löysin kaupasta tänään rfsu:n herkän testin joka negatiivinen. Samoin joku apteekin oma testi herkkä sekin. 😅 Ja sit oli joitain halpoi luskatestejä joita tilannut raskauskeijulta jotka ei herkkiä ja nega sekin. Erittäin outoa... 😔
Kannattaa tehdä Clear Blue digitesti josta saat sanallisen tuloksen. Maksaa, mutta sitten ei tarvitse arvuutella onko viivanpaikka vai mikä.

Aikaisilla päivillä ei kannata oikeesti testailla päivällä, jolloin virtsa kerkeää olla rakossa vaan pari tuntia ja tulee juotua/syötyä. Tiedän kokemuksesta että odottaminen on lähes mahdotonta mutta kannattaa testata aamupissasta.

Aamulla tein kyllä testin joka oli negatiivinen. Mutta tuon tein iltapäivällä jossa tuo toinen viiva. 🤔 En tiedä sitten mistä johtuu. Aamulla tehty testi oli herkempi se 10. Tuo sitten se 25 herkkyys. Joka lisää mun ihmetystä että miksi tuo sitten näyttäisi positiivista. Ja siitä syystä juuri epäilenkin sitä. 😅

Aamulla tein kyllä testin joka oli negatiivinen. Mutta tuon tein iltapäivällä jossa tuo toinen viiva. 🤔 En tiedä sitten mistä johtuu. Aamulla tehty testi oli herkempi se 10. Tuo sitten se 25 herkkyys. Joka lisää mun ihmetystä että miksi tuo sitten näyttäisi positiivista. Ja siitä syystä juuri epäilenkin sitä. 😅
Ja tääkin! Mulla aamulla kaikkein laimein tulos koska mun pissassa on jotain toista ainetta niin pirusti (en muista mikä€) 🤣 kerrohan jooko miten tässä käy

Takaisin