Plussa vai ei?

Ehdin kirjoitella jo tonne Raskaaksi25 ketjuun, mutta lisään vielä tänne saman. 😅
View attachment 143154
Täällä on niin asiantuntevaa porukkaa, että esitän kysymykseni teille! 😊
Oon keskutellut alku vuodesta tuola 35 kuumeilevissa ja sit menetyksen kokeneitten ryhmässä.
Multa on leikattu kohdunulkoinen raskaus 27.3. ja viikko sitten hcg oli 6. Lääkäri halusi vielä huomiselle kontrollin. Odottelen tässä siis että kierto käynnistyy. 😊
Lauantaina ja sunnuntaina tuli ovisliman tyyppistä ja kävinkin hakemassa ovistestejä, mutta vielä viikonloppuna oli nega. Tänään tällainen, miten tulkitsette, onks toi positiivinen? 😅

Meillä on haaveissa kolmas lapsi, aiemmat on jo teinejä.
En oo aiemmin ovislimaa tms oireita tikuttanut, et tää oli eka kerta kun yritin niitä yhdistää. Siksi hieman hämmentynyt et viikonloppuna oli limoja, mut negatiivinen testi.
Tammikuussa kun viimeksi tikutin oviksen ja siitä tulikin plussa myös raskaustestiin, niin ei ollut mitään limoja havaittavissa.. 🤔

Toki voihan olla että nyt kun kierto on taas käynnistymässä, niin ei välttämättä tuu ovista. En tiedä. Onko jollain omakohtaista kokemusta?
Minulla oli ovistesti keskenmenon jälkeen positiivinen sekä heti vuodon loputtua (noin 10 pvää keskenmenosta) että tästä viikkoa myöhemmin. Se jälkimmäinen kerta oli ilmeisesti oikea ovis ja eka positiivinen liittyi vielä hieman koholla olleeseen hcg:hen. Tosin raskaustesti on nega jo tuossa ekan positiivisenkin kohdalla.

Takana yli puoli vuotta yritystä ja keskenmeno 8. viikolla viime jouluna.
Nyt kaipaisin joko tsemppiä tai mahdollisimman raa´an realistisia mielipiteitä.
Tänään pitäisi alkaa kuukautiset. Ovulaatioplussa oli ti 1.4. ja ajoitukset menivät hyvin nappiin. Tänään olisi siis 4+0.
Kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta testit näyttävät minun silmään liian haaleita viivoja. Esikoisesta oli tässä vaiheessa jo lähes leffaviivat. Viime joulun keskenmeno kummittelee mielessä, koska silloinkin viivat olivat vähän vaaleampia kuin esikoisesta.

Miltä nämä viivat näyttävät teistä?
Sininen One Step (herkkä 10 mlU) tehty eilen päiväpissasta.
Alempi punainen RFSU (25 mlU, vahingossa ostin) myöskin päiväpissasta kolmen tunnin pidätyksellä.
Hyvännäköiset viivat, itsellä on ollut 4+0 haaleampi esikoisesta. Leffaviivat sain ehkä 5+0-6+0 maissa, en muista enää, milloin tein toisen testin. (Voi niitä aikoja kun yhden testin tekeminen riitti! Nyt pitää testailla useampaan kertaan, kun menetyksen jälkeen ahdistaa.)

Kuvassa ehkä näyttää vain viivanpaikalta. Silmälle näytti punertavaa, mutta viiva ei ole tasainen. Rfsu herkkä aamupissasta. Dpo9/~5pv ennen kuukautisia. Yritän kestää testata vasta ylihuomenna uudestaan. 🫣 Mielipiteitä?

Liitteet

• IMG20250415073746.jpg
    IMG20250415073746.jpg
    997.5 KB · Katsottu: 101
Selah näen mitä tarkoitat! Tuo on jännä paikka, ei auta kuin odottaa ja kokeilla uudestaan, aargh... :D

Mun tämän aamun herkkä testi oli positiivinen! Vähän mietityttää kun on hailakka viiva kuitenkin, sattuisko olemaan kemiallinen raskaus. Ei kai minunkaan auta kuin odottaa. Tekisi mieli kertoa miehelle, mutta haluaisin olla varma ennen kuin kerron, huhhuh.
IMG_7683.jpeg

Selah näen mitä tarkoitat! Tuo on jännä paikka, ei auta kuin odottaa ja kokeilla uudestaan, aargh... :D

Mun tämän aamun herkkä testi oli positiivinen! Vähän mietityttää kun on hailakka viiva kuitenkin, sattuisko olemaan kemiallinen raskaus. Ei kai minunkaan auta kuin odottaa. Tekisi mieli kertoa miehelle, mutta haluaisin olla varma ennen kuin kerron, huhhuh.View attachment 143168
Minusta tuo ei ole yhtään hailakka, itse pitäisin vahvana viivana, jos testi on tehty noin oletettujen kuukautisten alkamispäivänä! Onnea!

Itse olen saanut yhden kerran kuukautisten alkamispäivänä leffaviivat, ja silloin sikiöllä oli down (hcg usein korkeampi kuin normaalisti). Vahva viiva heti aluksi ei tietenkään tarkoita mitään pahaa, vaihteluväli on ihan super iso että mitä se voi olla, mutta tumma viiva ei myöskään automaattisesti tarkoita, että kaikki on hyvin.

Sain tänään clearbluen testaa varhain testiin jonkun viivan joka näkyy livenä aika hyvin, mut ei saa kuvaan kunnolla. Tai sillan näkyy että jotain siinä on. Näkeekö joku tässä jotain? Vai onkohan vaan viivanpaikka..

Liitteet

• IMG_20250416_101929.jpg
    IMG_20250416_101929.jpg
    427.2 KB · Katsottu: 82
Sain tänään clearbluen testaa varhain testiin jonkun viivan joka näkyy livenä aika hyvin, mut ei saa kuvaan kunnolla. Tai sillan näkyy että jotain siinä on. Näkeekö joku tässä jotain? Vai onkohan vaan viivanpaikka..
Mä en näe tässä mitään toiseen viivaan viittaavaakaan.

Tiedän tunteen kun vaikea saada sitä kuvaan, mutta itse uskoo näkevänsä siinä jotain 😊 Mäkään en tuossa kuvassa nää 🤷🏼‍♀️

Mun tämän aamun herkkä testi oli positiivinen! Vähän mietityttää kun on hailakka viiva kuitenkin, sattuisko olemaan kemiallinen raskaus. Ei kai minunkaan auta kuin odottaa. Tekisi mieli kertoa miehelle, mutta haluaisin olla varma ennen kuin kerron, huhhuh.View attachment 143168
Mun samanlainen täyttää 4v ❤️🥰😇

Varmaan vain kuvittelen kun pyörittelin tätä testiä pitkään, että näkyisi jotain toista viivaa todella vähän tosin. Koska dpo on jotain 5 ja 8 väliltä varmaan. Niin epäilen vaikka olisi tärpännyt että vielä näkyisi mutta pakko oli testata. 😆

Liitteet

• 20250416_155651.jpg
    20250416_155651.jpg
    640.9 KB · Katsottu: 86
Ei näy munkaan silmään tässä mitään ja näihin tulee kyllä helposti viivanpaikka näkyviin etenkin testiajan jälkeen 🫣

Varmaan vain kuvittelen kun pyörittelin tätä testiä pitkään, että näkyisi jotain toista viivaa todella vähän tosin. Koska dpo on jotain 5 ja 8 väliltä varmaan. Niin epäilen vaikka olisi tärpännyt että vielä näkyisi mutta pakko oli testata. 😆
Mulla oli vähän samanlainen tilanne aamulla ja jaksoin pyöritellä mun testiä pitkään ja muka näinkin välillä toisen viivan! 🫣 Mutta kuvassa ei ainakaan näkyny mitään, että totesin testin siis negatiiviseks 😅 Mutta jospa me vielä plussat saataiski 😍🥳

Mä tuun ihan hulluks, ku nään viivoja kaikkialla, mutta sit tuntuu, että kuvassa ei näy 🫣😂 Miks ei vois vaan oottaa menkkojen myöhästymiseen asti ja sit testais, nii ei tarviis tihrustella 😮‍💨
Testi on raskauskeijulta tilattu Conceive Plus ja eka testi minkä tein pari päivää sit oli ihan valkoinen ja nyt muka nään tossa toista haaleaa viivaa 🧐😅 Ja netistä, ku katoin nii olis oikeessa kohassa testiviiva missä kuvittelen sen olevan, mutta en tiiä näkeekö kukaan kuvista mitään tai onko kokemuksia näistä testeistä?! 🫣😂 Harmillisesti ei oo samoja testejä enempää, että voi seurata kehitystä näillä, mutta täytyy testata muilla testeillä vielä ellei menkat ala vkoloppuna/alkuviikosta. 🤗

Liitteet

• IMG_20250417_091544.jpg
    IMG_20250417_091544.jpg
    796.7 KB · Katsottu: 59
  • IMG_20250417_095204.jpg
    IMG_20250417_095204.jpg
    830.7 KB · Katsottu: 60
Mä tuun ihan hulluks, ku nään viivoja kaikkialla, mutta sit tuntuu, että kuvassa ei näy 🫣😂 Miks ei vois vaan oottaa menkkojen myöhästymiseen asti ja sit testais, nii ei tarviis tihrustella 😮‍💨
Testi on raskauskeijulta tilattu Conceive Plus ja eka testi minkä tein pari päivää sit oli ihan valkoinen ja nyt muka nään tossa toista haaleaa viivaa 🧐😅 Ja netistä, ku katoin nii olis oikeessa kohassa testiviiva missä kuvittelen sen olevan, mutta en tiiä näkeekö kukaan kuvista mitään tai onko kokemuksia näistä testeistä?! 🫣😂 Harmillisesti ei oo samoja testejä enempää, että voi seurata kehitystä näillä, mutta täytyy testata muilla testeillä vielä ellei menkat ala vkoloppuna/alkuviikosta. 🤗
Mun mielestä tossa kyllä näkyy jotain? Mutta kokemusta ei noista testeistä ole. 🤔 Itsekkin tekisi mieli testata mutta herkemmällä testillä koska tajusin jälkikäteen että tuo millä testasin eilen oli 25 herkkyys. 😆

En kyllä valitettavasti nää tässä mitään. Mut aina on vaihtoehto odotella sinne menkkojen myöhästymiseen asti ja testata sitten! 😂😅 Ite en henkilökohtaisesti testaa ennen kuin aikaisintaan joskus dpo13 tms. just ennen menkkoja (jos en malta odottaa menkkoja), mielenterveyshän siinä kärsii ku yrittää tihrustella, että näkyykö jotain.

Mun mielestä tossa kyllä näkyy jotain? Mutta kokemusta ei noista testeistä ole. 🤔 Itsekkin tekisi mieli testata mutta herkemmällä testillä koska tajusin jälkikäteen että tuo millä testasin eilen oli 25 herkkyys. 😆
Iik, on tää jännittävää hommaa vaan, mutta ihana, jos ehkä säkin näät jotain hailuraa 😍😂 Ja mieheltä ei voi kysyä mitään, ku sehän ei nää viivoja ellei oo tyyliin leffaviivat tai lue se pregnant 🙄🤣

Ja tosiaan tilasin tälläsiä testejä ekaa kertaa samalla, ku tilasin läjän ovulaatio testejä. Mutta näitä oli tosiaan kaks ja toisen tuhlasin liian aikasin, nii ei pääse samanlaisella testaa uusiks 🫣😅

Mutta joo ehkä nää herkemmät on parempia, jos ajoissa testaa eli ehottomasti testaamaan uusiks sellasella! 🥳😂

Takaisin