Letrozolin käyttäjiä?

Onko muille pidentynyt kierto kuinka paljon silloin, kun otitte letrozolin käyttöön? Odottelin menkkoja jo viime viikonloppuna, koska "normaali" kierto on mulle niin lyhyt. Nyt kuitenkin kierto ollut jo yli 30 päivää ja olen täällä ihan ihmeissäni. Menkkakramppeja tässä jo oli ja valkovuoto on tosi keltaista, mutta ei vaan vuotoa näy. Tosi turhauttavaa. Niin ja raskaustestit on tietysti negatiivisia. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

edit/ Nyt alkoi! 🩸

Muokattu viimeksi:
@Pepino mikä tilanne siellä? Jännittyksellä olen seurannut tilannettasi 💛
Kiitos kun kysyt! 💕 En päässyt uuteen verikokeeseen enkä julkiselle ultraan, mutta liuskatesti oli eilen aamulla tummempi kuin aiemmat. Varattiin yksityiselle varhaisultra ensi viikon lopulle, sitten nähdään mikä tilanne on. En taida enää uskaltaa testata ennen sitä, on jotenkin niin epäuskoinen fiilis koko raskautta kohtaan ja oireetkin niin miedot. Yritän silti nauttia siihen asti niin kauan kuin todistettavasti olen raskaana ja toivon, että vuoto ei alkaisi. 🙏🏼

Kiitos kun kysyt! 💕 En päässyt uuteen verikokeeseen enkä julkiselle ultraan, mutta liuskatesti oli eilen aamulla tummempi kuin aiemmat. Varattiin yksityiselle varhaisultra ensi viikon lopulle, sitten nähdään mikä tilanne on. En taida enää uskaltaa testata ennen sitä, on jotenkin niin epäuskoinen fiilis koko raskautta kohtaan ja oireetkin niin miedot. Yritän silti nauttia siihen asti niin kauan kuin todistettavasti olen raskaana ja toivon, että vuoto ei alkaisi. 🙏🏼
On kyllä ollu todella jännittävää tämä. 😅 Nauti todellaki! 🤭 Mulla kyllä oli koko aika tunne että raskaana oot 🙈😳

Ihana että muilla on luottoa silloin, kun on itse ihan epätoivon vallassa. 😄❤️ Miten siellä on sujunut plussan jälkeen?
Kiitos ihan hyvin. 🤗 Pientä pahoinvointia oli alkuun. Ja nyt tätä kamalaa väsymystä. 😴 Alkuviikosta oli eka neuvola, kaikki oli hyvin. Nt-ultraan aika varattuna ens kuulle ja ens vkolla ekat verikokeet. Epätodellista on edelleen. 😳🥹 💖

Mites täällä menee muilla? :)

Täällä on KP24, ei varmuutta taaskaan milloin ovis oli kun laiskasti testailin. Oli just flunssa myös siinä oletetun oviksen aikoihin joten oloistakaan en osaa päätellä, ehkä kp17 tai kp21 todennäköisimmät. Varmaan loppuviikosta testailen huvikseni.

Harmittaa kyllä tää tärppäämättömyys kierto kierrosta enemmän. Sekin harmittaa että tää alkuvuoden yritys on mennyt niin pieleen milloin mistäkin syystä; erikoisen aikaisia oviksia ja työreissuja yms. Tää meneillään oleva kierto taitaa olla tammikuun jälkeen eka jossa on saatu talletettua oikeaan aikaan... 😑

Täällä kp 5 ja aloitin tosiaan toissapäivänä ne letrot sitten kuitenkin. Miehellä on huomenna siemennestenäytteen anto, ja siitä viikon päästä mennään sitten ensikäynnille ja ultrattavaksi. Digitaaliset ovistestit saapui juuri postiin, eli niilläpä alan sitten ens viikolla testailla. Molemmat ollaan nyt terveenäkin vihdoin. Tosin mulla on vappuna hankala työputki, mutta sanoin ukolle, että sitten on vaikka keskellä yötä herättävä hommiin, jos ei muuten. :rolling:

Muokattu viimeksi:
Palailen tänne ketjuun kanssa sitten kunhan olen toipunut pahimmasta surusta. Raskaus paljastui eilen varhaisultrassa tuulimunaksi. Kyllä ne hitaasti vahvistuvat testit oli aika selkeä merkki. Nyt vain toivon että tyhjenisi itsestään tai ei tarvitsisi kauan odottaa että pääsee lääkkeelliseen tyhjennykseen.

Hei! Olisin ottamassa letrozolin käyttöön ensi kierrossa ja törmäsin Redditissä jonkun kommenttiin että hän nappaa letronsa illasta, jolloin sivuvaikutukset eivät tunnu niin pahalta. Oli parin vuoden takainen ketju niin en ruvennut kyselemään, mutta sen sijaan kysyn täällä, mihin aikaan päivästä ootte letrot ottaneet ja onko tullut pahoja sivuvaikutuksia?

Hei! Olisin ottamassa letrozolin käyttöön ensi kierrossa ja törmäsin Redditissä jonkun kommenttiin että hän nappaa letronsa illasta, jolloin sivuvaikutukset eivät tunnu niin pahalta. Oli parin vuoden takainen ketju niin en ruvennut kyselemään, mutta sen sijaan kysyn täällä, mihin aikaan päivästä ootte letrot ottaneet ja onko tullut pahoja sivuvaikutuksia?
Eka kierrossa taisin ottaa illalla ja toka kierrossa aamulla. Eka kierrossa oli ehkä tuskaisempaa se yöllinen hikoilu ja siihen heräily, mutta muuten en kyllä huomannut mitään eroa. Yhtä paljon oli kuumia aaltoja ja päänsärkyä molemmissa. 😂 Onneksi haitat kestää vaan ne muutamat päivät.

Mä otin eka aamuisin, mut alko tulla päänsärkyä, joten otin iltaisin siitä eteenpäin ja päänsärky loppu!

Kiitos vastauksista @Maijjja ja @Piisku, kokeilenpa siis ottaa iltaisin!
Toivon mukaan ei tule hirveetä yöhikoilua, sain jo yöhikoilusta tarpeekseni kun oli muutaman viikon käytössä vartaloon muotoutuva patja ja heräsin hikilammikosta, ei enää koskaan sellaista patjaa. :tears: Oon öisin jo valmiiksi ihmiskamiina. Mutta huh, hyvä kuulla että haitat kestää vaan muutaman päivän! 🤞 Kyllä sitä sen verran kestää!

Onko muille pidentynyt kierto kuinka paljon silloin, kun otitte letrozolin käyttöön? Odottelin menkkoja jo viime viikonloppuna, koska "normaali" kierto on mulle niin lyhyt. Nyt kuitenkin kierto ollut jo yli 30 päivää ja olen täällä ihan ihmeissäni. Menkkakramppeja tässä jo oli ja valkovuoto on tosi keltaista, mutta ei vaan vuotoa näy. Tosi turhauttavaa. Niin ja raskaustestit on tietysti negatiivisia. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

edit/ Nyt alkoi! 🩸
Minulle on käynyt päin vastoin, että muuten yli 30 päivää, mutta letroilla tosi tasainen (28-29 päivän kierrot). 🙂

Moi! Uusi kirjoittelija täällä, pidempään keskustelua kyllä seuraillut. Ovulaatioinduktiohoidot olleet nyt meneillään joulukuusta lähtien, vaste hyvä, mutta tulosta ei. Ikääkin toki jo on, ja kesän jälkeen sitten IVF jos ei nyt tästä tai seuraavasta hoidosta tärppäisi.

Voisinkohan saada jotain lohtua täältä, mulla nyt tukilääkkeenä käytössä Terolut 1+2, ja onnistuin eilen ekan kerran illalla unohtamaan lääkkeet. En yleensä ikinä unohda mitään ja oon tosi tunnollinen, niin tää tuntuu varmaan siksikin tosi tosi ahdistavalta. En siis tiedä, voisiko toi kuinka suurella todennäköisyydellä vaikuttaa siihen, jos en nyt sitten olisikaan raskaana, mutta silti ihan hirveä olo. Kun nyt voi sitten ikuisesti jossitella, että siitäkö se tällä kertaa johtui, oma vika jne.. Ovis oli viime viikon alkupuolella ja testaus vasta viikon päästä. Jotain lohdun sanoja kaipaan, tuntuu että oon ihan idiootti, en pysty nyt töissäkään mihinkään keskittymään. 🥺

Takaisin