Voi hitsit tuo on kyl varmaan ihan uskomaton tunne!@Softis Kyllä, en olisi ite uskonut tämmöistä käännettä tässä enää, kun viikon uskonut et raskaus ei jatku ja tässä odotellaan vaan vuotoa alkavaksi.Toisaalta tossa lopetti sen stressaamisen koska luuli pahimman jo tapahtuneen, nyt sit tietysti asiat jännittää mut yritän nyt luottaa tulevaan ja olla surematta/pelkäämättä etukäteen. Katsotaan miten käy
@Softis Toivottavasti sulla myös kaikki hyvinOnneksi sait puhuttua ajan itsellesi.

Ja kiitos

Tällä hetkellä oireet on aikalailla samat kuin aikasemmin, nälkä ja rintojen arkuus pahimmat. Aamulla ollut vähän etova olo, mutta mulla on myös ollut ihan järjetön nälkä, verensokerit varmaan nii alhaalla. Mulla on ny maanantaista asti joka yö käynyt silleen, että vatsaan alkaa yhtäkkiä sattuun silleen menkkamaisesti jonki 5-10min ajan. Sitten aamulla tulee ekalla pyyhkäsyllä paperiin verta. Niin vähän huonolle näyttää, mutta oon saanut nyt enemmän mielenrauhaa ku oon nyt kertonu parille ystävälle tästä. He ovat optimistisia ja uskovat ettei oo mitään hätää, itse käsittelen tuota asiaa päässäni todenäköisenä keskenmenona tms. (toki syön ja toimin kuin raskaana, varmuuden vuoksi). Ehkä käyn mittauttamassa hcg-arvot tai sitten vaan ootan lääkäriaikaan. Siihenkin on sen verran aikaa, että tässä kerkee varmasti jotain tapahtua mikä vois selkeyttää asiaa. Tietenkin suurin toive olisi, että yllättäen lääkärinkäynnillä löytyisikin syke