No on kyllä, tuntuu aivan ihanalta kuulla pienen sykkeetJee!!!! Ehin just painaa lähetä omaan viestiin ennen ku luin sun uusimman. Eikö oo ihana jumputus?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No on kyllä, tuntuu aivan ihanalta kuulla pienen sykkeetJee!!!! Ehin just painaa lähetä omaan viestiin ennen ku luin sun uusimman. Eikö oo ihana jumputus?![]()
Mä oon joskus opetellut etsimään sykettä jonkun youtube-videon opastuksella. Siinä sanottiin että ne viuh-viuh- äänet on oma syke, tasainen tuulen kuuloinen humina juurikin istukka, ja että ihan siitä tuulen läheltä kun etsii tarkemmin niin löytyy vauvan laukkamainen syke. Varsinkin pienillä viikoilla siis kun vauva on pieni ja vaikeampi löytää niin istukka opastaa hyvin. Tällä tyylillä oon jo neljässä raskaudessa löytänyt aina nopeasti vauvan sykkeen ja just 9+0 alkaen. Sitä aiemmin en oo koskaan kokeillutkaan. Ja tällä kertaa ekan kerran vasta 11+ viikolla.Oletteko kotiin ostaneet dopplerin ja millä viikolla löytänyt sykkeet?
Itse hankin sen perus angel soundin missä ei syke näyttöä tms, en olettanut että vielä sykkeitä löytäisin (rv 9+0 nyt).
Omat sykkeet löytyi ja sellaista jännää, vähän tuulta muistuttavaa ääntäOnkohan se istukka vai mikä?
![]()
Niin muuten onkin se viuh-viuh-ääni oma syke! Hyvä ku korjasit!Mä oon joskus opetellut etsimään sykettä jonkun youtube-videon opastuksella. Siinä sanottiin että ne viuh-viuh- äänet on oma syke, tasainen tuulen kuuloinen humina juurikin istukka, ja että ihan siitä tuulen läheltä kun etsii tarkemmin niin löytyy vauvan laukkamainen syke. Varsinkin pienillä viikoilla siis kun vauva on pieni ja vaikeampi löytää niin istukka opastaa hyvin. Tällä tyylillä oon jo neljässä raskaudessa löytänyt aina nopeasti vauvan sykkeen ja just 9+0 alkaen. Sitä aiemmin en oo koskaan kokeillutkaan. Ja tällä kertaa ekan kerran vasta 11+ viikolla.
Mulla oli toissaviikolla, samoin muutamalla muulla. Suurimmalla osalla taitaa olla vielä edessä. Salaisissa on oma keskustelunsa aiheesta. Eli nyt vaan tykitä viestejä tänne yleiselle puolelle, vaikka leikkinurkkaan niin pääset salaisten joukkoonSen verran tuore kirjoittelija olen etten vielä pääse salaiseen, joten laitellaan tänne yleiseen.
Milloin teillä on nt-ultra tulossa? Meillä olisi ensiviikolla, ja taas kovinkin jännittyneenä sitä odotan![]()
Tsemppiä huomiseen!Oon kanssa huomannut, että meitä ei taida valtavasti olla, kun viestejä tulee suht vähän.
Meillä nt-ultra huomenna!Soittelin sinne just jännittyneenä, kun olen ollut 2,5 viikkoa kipeänä (sisältänyt myös kaksi erillistä useamman päivän kuumepätkää), että ottavathan mut vastaan. Vieläkin siis hengitystieoireita
Mutta onneksi ottavat, olivat kanssa sitä mieltä että enää ei tartuta, kun niin pitkään olen sairastanut. Mulla oli siis kauniisti RS-virus
Jännittää ihan valtavasti, etenkin just tän taudin jälkeen, ja meillä otetaan vielä nipt siihen perään, niin tietää että saa vielä jatkaa jännittämistä ultran jälkeenkin![]()
Odota vaan rauhassa nt-ultraa, siellä kätilö/lääkäri tekee sitten riskilaskelmat. Mun ymmärtääkseni noi arvot ei itsessään vielä kerro riskistä ja moni onkin säikähtänyt turhaan niitä katsellessaan. Jos seula hälyttäisi niin niptiä varmasti sitten tarjotaan. Ja jos ei hälytä ja silti huolestuttaa niin kannattaa esittää kaikki huolet ja kysymykset siellä ultrassa samantien. Tsemppiä ultran odotukseen!Tsemppiä huomiseen!Nyt on kyllä ollut tosi sitkeet taudit liikenteessä
Millä perusteilla teiltä otetaan nipt jos saa kysyä?
Mulla näytti olevan s-pappa matalahko niin tottakai maalailee kauhukuvia ja haluisin saada nipt testin mielenrauhoittamikseksi![]()
Joo niinhän se on. Olisi parempi jos niitä lukuja ei näkyisi kannassa ennen aikojaan, mutta siellä ne on muiden verikokeiden seassa samassaOdota vaan rauhassa nt-ultraa, siellä kätilö/lääkäri tekee sitten riskilaskelmat. Mun ymmärtääkseni noi arvot ei itsessään vielä kerro riskistä ja moni onkin säikähtänyt turhaan niitä katsellessaan. Jos seula hälyttäisi niin niptiä varmasti sitten tarjotaan. Ja jos ei hälytä ja silti huolestuttaa niin kannattaa esittää kaikki huolet ja kysymykset siellä ultrassa samantien. Tsemppiä ultran odotukseen!![]()
KiitosTsemppiä huomiseen!Nyt on kyllä ollut tosi sitkeet taudit liikenteessä
Millä perusteilla teiltä otetaan nipt jos saa kysyä?
Mulla näytti olevan s-pappa matalahko niin tottakai maalailee kauhukuvia ja haluisin saada nipt testin mielenrauhoittamikseksi![]()
Kuinka teillä meni ultrassa?Oon kanssa huomannut, että meitä ei taida valtavasti olla, kun viestejä tulee suht vähän.
Meillä nt-ultra huomenna!Soittelin sinne just jännittyneenä, kun olen ollut 2,5 viikkoa kipeänä (sisältänyt myös kaksi erillistä useamman päivän kuumepätkää), että ottavathan mut vastaan. Vieläkin siis hengitystieoireita
Mutta onneksi ottavat, olivat kanssa sitä mieltä että enää ei tartuta, kun niin pitkään olen sairastanut. Mulla oli siis kauniisti RS-virus
Jännittää ihan valtavasti, etenkin just tän taudin jälkeen, ja meillä otetaan vielä nipt siihen perään, niin tietää että saa vielä jatkaa jännittämistä ultran jälkeenkin![]()
Ultrassa meni kivasti, kaikki vaikutti hyvältä ja oli ihana kätilö ultraamassa - tosin tosi nopeaKuinka teillä meni ultrassa?![]()
Mulla tuli niptin tulokset OmaKantaan kolmessa arkipäivässä. Kaikkialla luki, että tulee kahden viikon sisällä, niin en osannut odottaa noin nopeata toimintaa. Mä en siis myöskään saanut mitään riskilukuja, koska täällä tuon niptin saa halutessaan kaikki odottajat. Tsemppiä odotteluun, toivottavasti sullekin tulee nopeasti tulokset!Ultrassa meni kivasti, kaikki vaikutti hyvältä ja oli ihana kätilö ultraamassa - tosin tosi nopeaNyt tietty kun täällä ei oteta noita seulaverikokeita, niin ei saatu mitään riskilukuja, vaan nyt sitten jännitellään noin viikon verran vielä niitä niptin tuloksia, toivottavasti eivät kovasti enempää veny
![]()
Wau, onpa kiva kuulla, että noinkin nopeaan voi tullaMulla tuli niptin tulokset OmaKantaan kolmessa arkipäivässä. Kaikkialla luki, että tulee kahden viikon sisällä, niin en osannut odottaa noin nopeata toimintaa. Mä en siis myöskään saanut mitään riskilukuja, koska täällä tuon niptin saa halutessaan kaikki odottajat. Tsemppiä odotteluun, toivottavasti sullekin tulee nopeasti tulokset!