Letrozolin käyttäjiä?

Täällä dpo 10 ja ajattelin tehdä testin huomenna, jotta voi lopettaa terot, jos testi on selvä nega. Mutta voikohan se lopetus pakottaa vuodon alkamaan, vaikka joku siellä yrittäisi vähän myöhässä alkaa kasvamaan? Lääkäri ohjeisti syömään teroja pari viikkoa ja sitten testaamaan, mutta kierto venyy kyllä tosi pitkäksi, jos teen niin. Mieluummin pitäisin tämän normaalipitkän kiertoni. 😅
Mäkin söin teroja oviksen jälkeen sen 10pvää viime kierros. Ja kierto kyllä veny. Kaks ekaa päivääkin vaan ihan tiputteli. Ja yhteensä kestikö taas 8pvää menkat. 😫

Täällä dpo 10 ja ajattelin tehdä testin huomenna, jotta voi lopettaa terot, jos testi on selvä nega. Mutta voikohan se lopetus pakottaa vuodon alkamaan, vaikka joku siellä yrittäisi vähän myöhässä alkaa kasvamaan? Lääkäri ohjeisti syömään teroja pari viikkoa ja sitten testaamaan, mutta kierto venyy kyllä tosi pitkäksi, jos teen niin. Mieluummin pitäisin tämän normaalipitkän kiertoni. 😅
Mun logiikan ja tiedon mukaan siinä dpo12 maissa on oikeasti viimeiset tsäänssit kiinnittyä, ja oon itse usein lopettanut silloin tukilääkkeetkin. Voithan sä päivän tai kaksi vielä syödä jos rauhoittaa omaa mieltä.
Toivotaan että huomenna olisi toivottu tulos testissä! 🌈

Mun logiikan ja tiedon mukaan siinä dpo12 maissa on oikeasti viimeiset tsäänssit kiinnittyä, ja oon itse usein lopettanut silloin tukilääkkeetkin. Voithan sä päivän tai kaksi vielä syödä jos rauhoittaa omaa mieltä.
Toivotaan että huomenna olisi toivottu tulos testissä! 🌈
Voi olla että syönkin vielä sinne dpo12 asti, katsotaan mikä fiilis tulee testailun suhteen teenkö sen huomenna vai perjantaina. Tällä hetkellä ei tunnu mitään henkistä painetta testata. Kp on vasta 26 ja oma luonnollinen kierto on monesti sen 32 päivää. Nämä on näitä päiviä, jolloin kaikki nippailut voi tulkita mihin suuntaan haluaa. 😅

Alotin itse omatoimisesti tammikuun kierrossa terolutit kun oletin ettei ovulaatiota ollut tapahtunut söin 10 päivää. Ja oletin, että kuukautiset alkaisivat. Seuraavana päivänä terojen lopettamiseeta alko rintojen kipu ja sitten 4 päivää lopetuksen jälkeen tein positiivisen testin. Niin mulla ei ainakaan vaikuttanut se terojen lopettaminen 10 päivän jälkeen. Toki jos olisi jotain ongelmaa progesteronin tuotannossa tilanne ois voinut olla eri. Mutta ymmärrän just hyvin ton ettei haluis kierron venyvän liian pitkäks :)

Alotin itse omatoimisesti tammikuun kierrossa terolutit kun oletin ettei ovulaatiota ollut tapahtunut söin 10 päivää. Ja oletin, että kuukautiset alkaisivat. Seuraavana päivänä terojen lopettamiseeta alko rintojen kipu ja sitten 4 päivää lopetuksen jälkeen tein positiivisen testin. Niin mulla ei ainakaan vaikuttanut se terojen lopettaminen 10 päivän jälkeen. Toki jos olisi jotain ongelmaa progesteronin tuotannossa tilanne ois voinut olla eri. Mutta ymmärrän just hyvin ton ettei haluis kierron venyvän liian pitkäks :)
Kiitos, kiva kuulla positiivinen kokemus! Itselläni ei koskaan ole mitattu progea niin katselen vähän miltä tuntuu, viimeistään ylihuomenna testailen. 🌈

@Pepino tsemppiä hirveesti testaamiseen 💕 Muo kans yllätti jotenkin täysin kun ei ollut oikeen mitään oireita, muuten ku se rintojen kipu ja ollut nyt vaan menkkamaista kipua 😅 niin ei kyllä ollu tai vieläkään oo ollu erityisen raskaana oleva olo

Voiko clearblue se pinkki testi näyttää ekana päivänä kun testaa hymynaaman heti? Ku ihan ku olsin lukenu jotta se eka päivä näyttäis aina pelkkää ympyrää.. 🤔

Voiko clearblue se pinkki testi näyttää ekana päivänä kun testaa hymynaaman heti? Ku ihan ku olsin lukenu jotta se eka päivä näyttäis aina pelkkää ympyrää.. 🤔
En kyl muista kuulleeni tuollaisesta. Mulla on useemman kerran se näyttänyt suoraan hymynaama, koska testaan usein halvoilla liuskoilla eka ja sitten kun niiden mukaan on lähellä plussaa, varmistan CB digillä vielä. Tosin käytän samaa testilaitetta useammassa kierrossa joten en tiedä jos siinä laitteessa on siis muka joku asetus ettei ekaa kertaa käytettäessä voi näyttää hymynaamaa, mut en kyl usko.

Mun mielestä nimenomaan se violetti näyttää eka tyhjää ympyrää. Paitsi myös violetti näyttää huippuhedelmällisyyden heti. Mut sitä vilkkuvaa hymynaamaa ei voi siihen violettiin saada ekana päivänä!
Mut pinkki näyttää vaan sen huippuhedelmällisyyden, niin voi hyvin näyttää suoraankin 😊

Mun mielestä nimenomaan se violetti näyttää eka tyhjää ympyrää. Paitsi myös violetti näyttää huippuhedelmällisyyden heti. Mut sitä vilkkuvaa hymynaamaa ei voi siihen violettiin saada ekana päivänä!
Mut pinkki näyttää vaan sen huippuhedelmällisyyden, niin voi hyvin näyttää suoraankin 😊
No se on sitte se violetti mihinkä nyt sekaan tämän. Kiitos! 👍🏻

En kyl muista kuulleeni tuollaisesta. Mulla on useemman kerran se näyttänyt suoraan hymynaama, koska testaan usein halvoilla liuskoilla eka ja sitten kun niiden mukaan on lähellä plussaa, varmistan CB digillä vielä. Tosin käytän samaa testilaitetta useammassa kierrossa joten en tiedä jos siinä laitteessa on siis muka joku asetus ettei ekaa kertaa käytettäessä voi näyttää hymynaamaa, mut en kyl usko.
No näin mäkin yleensä oon tehny. Ja tänään ajattelin aamulla että teempä pinkilläki, ja tuliki suoraan hymy. Ja ku ei mitään oikee suurempia tuntemuksia oo nyt ollu muutamia kovempia nippailuja lukien niin sillä ajattelin että voiko edes olla nyt vielä ovis. Olis kyllä menny pian ohi...😳 Mulla kans se laite on ollu jonku aikaa käytös. Ajattelin myös onko siitä kii sitte että näyttäis jo suoraan hymyn. 😅 On tämä niin rakettitiedettä tämä lisääntyminen. 🙃

No sitten toinen kysymys, nyt kun tämä hymy tuli tänään aamulla, niin miten te laskette dpo:t? Mikä tänään siis on? 😅😳 Mä oon tähän saanu vähän monia ohjeita niin aina ihan sekasin. 😂

@Tellura mun mielestä yleisesti käytetty on se että ovistestin plussa on dpo-1, sitä seuraava päivä on laskennallisesti ovis eli dpo0, ja siitä sitten lähtee dpo1, dpo2 jne. Mulla toi myös pitää paikkansa, ovulaatio tulee usein ~12-24h plussasta.

@Tellura mun mielestä yleisesti käytetty on se että ovistestin plussa on dpo-1, sitä seuraava päivä on laskennallisesti ovis eli dpo0, ja siitä sitten lähtee dpo1, dpo2 jne. Mulla toi myös pitää paikkansa, ovulaatio tulee usein ~12-24h plussasta.
No täähän olis kyllä ehkä se järkevin laskenta. Ku mä oon törmänny siihenki monesti että ovis hymystä alettu laskemaan dpo0.. 😅 Eikä sillä nyt niin merkitystä suuremmin. Tiätääs vaan vähä jotta koska sitä alottaa mitäkin lisätukea taas syämähä yms. 😄

Täällä dpo10.

Dpo6 oli yöllä kohdussa viiltävää kipua, mietin oliko se kiinnittyminen. Eilen alkoi repäisykivut munasarjoissa esim yskätessä tai äkkinäisissä liikkeissä.

Tänään sain varhaiseen testiin selkeän plussan. 😭 viides OI-hoito siis on tuottanut vähintään kiinnittymisen. Seurailen testien tummumista.

SEkavat ajatukset. Aloin jo asennoitumaan hoitotaukoon ja ivf hoitoon ja plussa tuli. Myös tosi huono omatunto jostain syystä, harmittaa muiden lapsettomien puolesta.

Silti toivon sydämeni pohjasta että tämä nyt tarttuu kunnolla ja jaksaa loppuun saakka.

Tulen itsekkin päivittämään tietoa, täällä dpo 11 ja tein tänään raskaustestin ja haalea plussa sieltä tuli😭🥰 tuntuu ihan uskomattomalta ja en jotenkin usko koko asiaan. Silti tiputtelu vuoto vaan jatkuu, joten toivon että nyt vaan pysyis siellä tiukasti kiinni mutta on tuo elämäni eka plussa jo ihan uskomaton tunne😍

Tulen itsekkin päivittämään tietoa, täällä dpo 11 ja tein tänään raskaustestin ja haalea plussa sieltä tuli😭🥰 tuntuu ihan uskomattomalta ja en jotenkin usko koko asiaan. Silti tiputtelu vuoto vaan jatkuu, joten toivon että nyt vaan pysyis siellä tiukasti kiinni mutta on tuo elämäni eka plussa jo ihan uskomaton tunne😍
Tsemppiä! Meillä on sama dpo! Hui!!

@Lina13 onnea sinnekin! 🤩💛🌈

Täällä kyllä rytisee nyt plussia koko hiljaisen alkuvuoden edestä! Ihan mahtavaa 🥹🫶

Alkaa jo omat testailut kuumottamaan. Mullahan oli epäselvää milloin ovulaatio oli (vai oliko ollenkaan) kun eka testailin joka päivä eri testeillä, digitestistä tuli virhe ja lopulta kaikki testit loppui niin jätin homman kesken. 😅 Nyt kaduttaa. Epäilen että jos ovulaatio oli niin se oli perjantaina eli nyt ois dpo6. Ajattelin et maanantaina testasin, mut en kyl tiedä maltanko sinne asti.

Ketä muita joilla jännät paikat pian? 🤩

Muokattu viimeksi:
Nyt kyllä plussia satelee! 🤭 Onnea kaikille plussanneille! 🤩🤞🏻

Täälä vasta oviksen aikaa. Tein tänäänki testiä kumminki, ku kivut nyt ollu taas aikamoisia jomotuksia ja pingotuksia. Nyt digi cb pinkillä nega. Onneksi eilen kerittiin illalla touhata vielä. 🤞🏻
Että piinat vasta tuloillaan. 🙄

Takaisin