Letrozolin käyttäjiä?

Tervetuloa! ☺️
Meillä on esikoinen saatu letrozol-hoidolla.
Myötätuulia teidän lapsettomuushoitoihin! Toivottavasti pelkät letrot tuo toivotun tuloksen.
Kiitos☺️ ihanaa kun letrot on teillä toiminut!! Ja onpa kiva tulla juttelemaan tänne kun omassa löhipiirissä ei ole ketään joka olisi samassa tilanteessa niin on kyllä hyvin yksinäinen olo välillä.

Tervetuloa 😊

Meillä myös esikoinen saatu letroilla aikaan. 🥰 Ja letrot käytössä kp3-7. Parhaillaan kp5.
Kiitos☺️ ihana kuulla!☺️ oliko teillä joku syy miksi letrot 3-7kp? Pohdin koittaisinko ensikierrossa tuota 3-7kp kun kaikkialla sanotaan että ne otetaan 3-7 mutta jostain syystä lääkäri sanoi minulle että 5-9🤔

Kiitos☺️ ihana kuulla!☺️ oliko teillä joku syy miksi letrot 3-7kp? Pohdin koittaisinko ensikierrossa tuota 3-7kp kun kaikkialla sanotaan että ne otetaan 3-7 mutta jostain syystä lääkäri sanoi minulle että 5-9🤔
Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään. 🙈 Lääkäri tuon aikanaan määräsi. Kai se jotenkin kierron mukaan menee tai on laskettu tai jotain? 🤔 😁

Tuohon en kyllä osaa sanoa mitään. 🙈 Lääkäri tuon aikanaan määräsi. Kai se jotenkin kierron mukaan menee tai on laskettu tai jotain? 🤔 😁
Okei! No luulisi että ei ehkä sitten varmaan vaittaa jos testaan 3-7 kp jos tästä kierrosta ei tulosta tule :) minulla vaan on ollut pidempään tiputteluvuotoa 5pv ennen menkkoja niin mietin auttaisiko tuo letron otto aiemmin että limakalvo olisi parempi loppukierrosta 🤔

Kiitos kaikille! 😍Kävin ostamassa pari testiä lisää ja katsotaan huomenna mihin suuntaan viiva edennyt. Laitoin myös polille viestiä miten edetään ja että voisko ovitrelle vielä näkyä, googlen ja kokemusten mukaan ei. Outo vaan kun ei ole yhtään mitään oireita.

@Lina13 mulla on ollut letrot käytössä tosi monella ohjeella, aluksi 4-8, sitten 3-7, 2-6, 2-7 ja 2-8. En usko että ajankohdalla on hirveästi väliä.

Mä oon kyllä nyt aivan shokissa. Tein just elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin. Meillä oli vaan digitaalisia kotona, kun oon näköjään jossain vaiheessa käyttänyt kaikki liuskatestit. Toki tässä voi vielä käydä miten vaan, mutta tuntuu jo aika uskomattomalta nähdä toi.
IMG_5683.jpeg

@Diins voi, onnea ihan valtavasti! 🥰🫶 Sielläkin raskaus jo hyvässä vauhdissa kun tuli suoraan 2-3 viikkoa! 🌈

@Allinen 🤩🤩 vau tuli jo digiin 2-3! Siellä on tosiaan se sun pieni folli pistänyt ihan parastaan. Oliko muuten mahdollista että ois ovulaatio ollut jo ennen sitä ultraa...? 🤔 On kyllä niin hauska muistutus taas siitä että se onnistunut kierto ei välttämättä ole se joka paperilla etukäteen näyttää optimaalisimmalta. 🥰

Olipas kivaa että tänne tulee plussia pienen hiljaisuuden jälkeen. 🥹💛 Nyt ihan hirmuisesti tarrasukkia sinne molemmille!

Toivottavasti plussat enteilisi kunnon plussa-aaltoa ja pienet tarraisi kunnolla kiinni 🤩

@Viikuna91 en tiedä 🤔 en tikuttanut ovista lainkaan, kun pistin ovitrellen. Pistosta seuraavana päivänä oli ultrassa 14mm ja 12mm follikkelit. Tuo 12mm ei ollut muka kasvanut yhtään joten oisikohan se voinut kuitenkin puhjeta ennen ultraa ja siksi näytti siltä ettei olisi kasvanut 🤔
Tallettelut oli tehty kaksi päivää ennen ultraa eli varmaan dpo-3? Aika pitkään simpat olleet elossa.
Lääkkeinä oli metformiini, letrot, bemfola, ovitrelle ja terolut joten tiedä sitten mikä oli ratkaiseva tekijä 😅

Samoissa päivissä ollaan Jokkun ja Linan kanssa, täällä nyt dpo4. Yritän olla positiivinen, selvästi letrot on tuoneet uutta toiveikkuutta. En malttaisi odottaa, että olisi jo raskaana. Aion kuitenkin juoda huomenna ravintolassa lasin punaviiniä. Jatkuva kaiken varominen väsyttää. Ja eikös punaviini voi auttaa kiinnittymisessä. 😄🍷

Takaisin