Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Letrot toimii juurikin päinvastaisesti eli aikaistaa ovulaatiota joten lyhentää follikulaarivaihetta. Toisilla sitä käytetään silloin kun ovulaatiota ei tule luonnollisesti ja toisilla taas vahvistamaan ovulaatiota. Terolut on taas se jota monilla käytetään luteaalin pidentämiseen/ tiputtelun poispitämiseen / vahvistamaan omaa keltarauhasen toimintaa.Hei, minäpäs hyppään tänne uutena silmät pyöreinä ihmettelemään koko aihetta. Onko nämä letrot siis ihmelääke tilanteeseen jossa follikulaarivaihe liian lyhyt?Ajattelin ottaa yhteyttä tk piakkoin kun tod näk endo aiheuttaa kiertoon häiriöitä ja olisi kiva olla itsekin vähän perillä mitä sieltä lähtee pyytämään..
![]()
Olen käynyt välillä lueskelemassa täällä mutta muuten hyppään uutena höpisemään.Letrot toimii juurikin päinvastaisesti eli aikaistaa ovulaatiota joten lyhentää follikulaarivaihetta. Toisilla sitä käytetään silloin kun ovulaatiota ei tule luonnollisesti ja toisilla taas vahvistamaan ovulaatiota. Terolut on taas se jota monilla käytetään luteaalin pidentämiseen/ tiputtelun poispitämiseen / vahvistamaan omaa keltarauhasen toimintaa.
Välttämättä se ei kaikilla aikaista ja jos sulla tapahtuu luonnollisesti jo noin aikaisin niin ei varmaan aikaistu mutta ehkä sitten vaan vahvistaa sitä ovulaatiota.Olen käynyt välillä lueskelemassa täällä mutta muuten hyppään uutena höpisemään.
Tämä kommentti nyt aiheutti sellaisen että apua mitähän nuo mun lääkärit nyt meinaa.Aloitin kp 3 ekaa kertaa letrozolit 1 tabletti päivässä ja syön kp 7 asti. Yleensä ovulaatioplussa tulee jo kp 9-10 paikkeilla niin nyt jos tulee vieläkin aikaisemmin näiden takia.
Ja yleensä olen ainakin testeillä saanut ovulaation kiinni. Maanantaina eli kp 8 on ultraus. Tuo terolut kuulostais enemmän siltä mitä tarvitsisin.
![]()